5 tehnologii pentru a vă ajuta să vă gestionați afacerea în 2021
Conducerea unei afaceri mici poate fi copleșitoare în cele mai bune momente.
În calitate de proprietar de întreprindere mică, este important să fiți conștienți de modul în care tehnologia vă poate ajuta să ușurați povara și să vă eliberați timp pentru a vă concentra pe câștigarea clienților și dezvoltarea afacerii în mediul online.
Iată cinci exemple de soluții tehnologie care vă pot ajuta să vă gestionați și să vă conduceți afacerea în creștere.
1. Securitatea datelor și cloud computing
Cu îngrijorări din ce în ce mai mari cu privire la confidențialitate, securitatea datelor a devenit o prioritate de top pentru companii. În special, în Europa, unde GDPR a înăsprit regulile privind modul în care companiile achiziționează și utilizează datele clienților.
Stocarea datelor clienților poate deveni costisitoare dacă afacerea dvs. folosește servere la fața locului pentru a stoca aceste date. Angajarea și reținerea personalului IT, ținerea la curent cu măsurile de conformitate și actualizările constante ale ransomware-ului și malware-ului pentru a proteja împotriva utilizatorilor rău intenționați se adaugă rapid.
În loc să utilizați stocarea de date intern, utilizarea unui serviciu cloud (birou virtual) poate fi o soluție rentabilă. Prin utilizarea unui serviciu cloud pentru stocarea datelor, informațiile despre clienți vor fi bine protejate într-un sistem care este întreținut în mod constant și respectat.
Economiile de cost ale achiziționării unui abonament la un serviciu cloud, în loc să vă mențineți propria bază de date, vor fi, de asemenea, semnificative.
2. Managementul clienților
O altă decizie strategică care trebuie luată pe măsură ce vă scalați afacerea mică este cum să mențineți relațiile cu clienții. Un sistem de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM) face ușor să nu pierdeți niciodată urma poziției unui client în pâlnia de vânzări.
La rândul său, ușurează marketingul automat. Păstrând toate informațiile importante despre clienți într-o platformă centrală, nu veți rămâne niciodată în căutarea informațiilor de contact sau a celei mai recente corespondențe a clienților.
Există atât de multe sisteme CRM din care puteți alege, multe adaptate și industriilor specifice. Cu siguranță merită să investiți într-una, pe măsură ce afacerea dvs. crește și aveți mai mulți clienți de gestionat.
3. Automatizarea proceselor robotizate
Proprietarii de întreprinderi mici vor fi de acord că, de prea multe ori, își petrec mult prea mult timp cu administrarea. Acesta este timpul care ar putea fi petrecut pentru planificarea strategică, îmbunătățirea fluxului de lucru și asigurarea faptului că angajații dvs. sunt împliniți și au instrumentele necesare pentru a vă crește afacerea.
O modalitate de a rezolva această problemă este folosirea automatizării robotizate a proceselor (sau RPA pe scurt). Poate fi considerat un software capabil să automatizeze sarcinile administrative, economisind dvs. și personalului dvs. nenumărate ore.
Folosirea unui sistem automat pentru sarcini administrative va asigura că informațiile nu sunt pierdute din cauza erorilor umane. Atunci când un client cumpără un produs sau serviciu, puteți configura un bot pentru a înregistra automat vânzarea.
În loc să angajați personal suplimentar, puteți utiliza RPA-uri pentru a automatiza aproape orice activitate pe computer de care aveți nevoie, asigurând acuratețe și economisind bani. Aceasta înseamnă că puteți angaja personal pentru capacitatea lor de a fi creativi și pentru rezolvarea problemelor, mai degrabă decât pentru capacitatea lor de a introduce date într-o foaie de calcul.
4. Serviciul pentru clienți
Clienții de astăzi se așteaptă de la multe companii la timpi de răspuns rapid la întrebările lor și la disponibilitate 24/7. Aici chatbot-urile vă pot ajuta, ușurând povara echipei dvs. răspunzătoare de serviciul pentru clienți.
Chatbot-urile pot răspunde la întrebările de bază ale clienților dvs., eliminând necesitatea ca personalul dvs. să piardă timpul la întrebări simple. La unele întrebări se poate răspunde în totalitate de un chatbot.
Acest lucru va economisi mult timp personalului dvs., deoarece chatbot-ul poate gestiona anchetele preliminare, permițând personalului dvs. să cunoască contextul interogării înainte de a vorbi cu clientul.
Chatbot-urile nu numai că pot răspunde la unele întrebări preliminare, ci pot trimite mai întâi un client către departamentul potrivit.
5. Software în domeniul HR
Gestionarea angajaților dvs. ar trebui să se asigure că sunt satisfăcuți, să înțeleagă nevoile lor ca lucrători și să le îmbunătățească continuu mediul de lucru.
Utilizând software-ul de gestionare a resurselor umane, puteți economisi mult timp la sarcini administrative repetitive, cum ar fi cererile de vacanță, instruire și urmărirea absențelor. Prin centralizarea informațiilor despre angajați, acestora le este ușor să acceseze informații importante, cum ar fi fișele de plată și formularele de depunere directă.
La fel ca sistemele CRM, există, de asemenea, o mare varietate de software de resurse umane, ușor disponibile pentru întreprinderi, concepute special în funcție de dimensiunea și industria companiei.
Investind în software-ul de HR adecvat, puteți permite personalului dvs. să se concentreze pe crearea unei culturi pozitive a muncii și angajarea de talente pentru a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea.
Nu trebuie să vă limitați doar la recomandările din prezentul articol. Tehnologiile avansează. Devin tot mai sofisticate, dar în același timp crește și eficiența lor. Practic, actualmente există diferite modalități de documentare, iar dvs. nu vă rămâne decât să faceți cercetarea și să alegeți soluțiile cele mai potrivite pentru afacere dvs.