Advertoriale SEOAfaceriMarketingȘtiri

7 tendințe care vor defini viitorul comerțului electronic în 2021

Am creat o listă cu șapte predicții pentru e-commerce în 2021 și ce înseamnă pentru mărcile mari și mici. Acestea se bazează pe elementele care ar trebui să vă consolideze magazinul și să vă limiteze întreruperile, construind în același timp relații mai bune cu clienții.

Economia și clienții dvs. se schimbă în continuare, așa că haideți să vedem ce ne-au învățat forțele motrice ale schimbării.

1. O integrare socială mai mare

Marketing-ul de comerț electronic pare să urmeze tendințele sociale și de vânzări mai largi, prioritizând ușurința accesului pentru inovația sa.

De exemplu, postările și poveștile care se pot cumpăra pe Instagram au permis utilizatorilor să verifice aproape imediat și au avut un succes considerabil.

Au condus la un program de magazine care a sosit în timpul crizei COVID. Aceste instrumente au ajutat companiile să își mărească acele capacități generale de comerț electronic și să capteze mai mult interes de la un public captiv.

De asemenea, alte canale sociale au făcut răscruce odată cu încheierea anului 2020. Parteneriatul Shopify cu TikTok este o mișcare care atrage atenția din partea mărcilor și consumatorilor.

Anunțurile pot ajunge în feed-ul unui utilizator și au un stil asemănător celorlalte conținuturi pe care le consumă.

Ne așteptăm ca această tendință să continue, pe măsură ce utilizatorii rămân acasă în 2021, iar multe creșteri ale rețelelor sociale din ultimul an se consolidează în obiceiuri mai permanente.

Mobilul a fost o modalitate obișnuită de creștere a gradului de implicare, iar concentrarea mobilă a TikTok a făcut din acesta un loc de urmărit pentru e-commerce social.

Companiile vor dori să observe ce canale utilizează publicul lor, dar ar trebui să se aștepte să transfere o parte din cheltuielile lor publicitare mai tradiționale către cumpărături sociale și noi integrări între canalele de vânzare și aplicațiile sociale.

2. Clienții doresc să vă dați la o parte

O caracteristică a peisajului din 2020 a fost creșterea accentuată a instrumentelor digitale de autoservire.

Chatbot-urile alimentate de oameni și instrumentele de servicii telefonice au crescut, de asemenea, din cauza nevoii de a sta la distanță.

Consumatorului mediu îi plăceau aceste opțiuni și înainte, dar acum peste 75% dintre cumpărători spun că le preferă, potrivit McKinsey.

Aceeași cercetare evidențiază că preferința se extinde la clienții B2B și B2C. Doar 20% dintre cumpărătorii B2B doresc să revină la vânzările „în persoană”.

Acest lucru se opune multor practici și demonstrează că va trebui să faceți relații pe website-uri și prin conținut. Interacțiunile sunt digitale acum, iar preferințele clienților vor păstra situația așa.

Soluția de comerț electronic este că trebuie să oferiți clienților căi de cumpărături și explorări, obținând informațiile de care au nevoie pentru a lua o decizie de cumpărare cu o întrerupere minimă.

Călătoria de vânzări este acum auto-direcționată, astfel încât majoritatea punctelor de contact pentru interacțiunea umană ar trebui să fie conduse de clienți.

Dând click pentru a apela sau accesa un chatbot, trimiterea unui tweet pentru servicii sau posibilitatea de a programa o conferință video/demo ar trebui să fie în mâinile lor.

Cumpărătorii și vânzătorii se așteaptă ca aceste tipare să rămână cel puțin în 2021, oferindu-vă o mulțime de oportunități de a testa și optimiza eforturile pe care clienții dvs. le preferă.

3. Piețele de nișă devin jucători importanți

În 2020, boom-ul eCommerce s-a aflat inițial în mâinile celor mai mari piețe digitale. De exemplu, Amazon a înregistrat cele mai mari profituri realizate vreodată.

Cu toate acestea, profiturile Amazon și cele ale fondatorului și CEO-ului său au stimulat o conversație despre modul în care consumatorii ar trebui să-și cheltuiască banii.

Tratamentul companiei față de lucrători, întârzierile și o privire mai atentă asupra practicilor sale de afaceri determină comunitățile mici să privească în altă parte.

Bookstore-urile au devenit un domeniu în care oamenii își schimbă banii. Piețele de nișă care evită „monștrii” pot fi mai atrăgătoare pentru consumatorii care doresc să dea ceva înapoi comunității lor și întreprinderilor mai mici.

Am văzut-o în marketing și vânzări pentru companii de comerț electronic mai mici și chiar în unele cercuri B2B. Există dorința de a rămâne în zona locală.

Pentru vânzător, prezența la o scară mai mică oferă, de asemenea, o flexibilitate mai mare pentru a răspunde cererilor consumatorilor. Poate deschide uși semnificative, mai ales dacă lăsați publicul să conducă.

Ce ar trebui să urmărească afacerile din comerțul electronic în 2021? De exemplu, cât de bine pot acapara concurenții lor de nișă și ceea ce poate sau nu poate fi imitat.

4. Vocea va prioritiza mai bine cumpărăturile

Interacțiunile vocale pe dispozitive cu sau fără ecrane sunt în creștere semnificativă datorită asistenților personali precum Siri și Alexa.

Probabil că ați văzut căutarea și cumpărarea vocală ca o tendință de urmărit de câțiva ani și am fi de acord că spațiul se extinde în moduri interesante pentru e-commerce.

Cu toate acestea, 2020 ne-a arătat că este o potențială putere pentru comerțul electronic, deoarece oamenii se simt confortabil să cumpere prin voce.

Industria a trecut de la așteptarea acestei tendințe la a vedea 43% dintre proprietarii de boxe inteligente din SUA folosind tehnologia pentru a face o achiziție.

Este vorba de aproximativ 17 milioane de americani.

Pentru comerțul electronic, aceasta înseamnă un conținut ce funcționează pe difuzoare inteligente.

De la anunțuri și funcții de căutare ale website-ul, până la e-mail-uri și oferte pe care le trimiteți. Când sunteți mai simplu și mai ușor de înțeles, sunteți un candidat mai bun pentru vânzări.

Multe mărci de comerț electronic mai mici nu își dau seama că aceste instrumente de căutare se bazează adesea pe Bing pentru interogări de căutare.

Acest lucru ar trebui să ghideze eforturile de marketing și dezvoltare ale website-ului, cel puțin parțial. Va crea o activitate suplimentară, dar vă poate ajuta să obțineți vânzări suplimentare.

5. Prețurile dinamice vor vedea un test detaliat al datelor

Prețurile dinamice au înregistrat o creștere în timpul pandemiei și se așteaptă să continue. Aceasta vine cu mult potențial de venituri și satisfacție pentru clienți.

În același timp, există un risc semnificativ în cazul în care clienții experimentează creșteri mari de preț în timpul călătoriei de cumpărare.

În 2021 se așteaptă ca mărcile de comerț electronic să efectueze mai multe cercetări ale concurenților, informând prețurile și probabil modificările randamentului pe tot parcursul anului.

Capacitatea de a capta aceste date și mai multe informații pentru consumatori va face mai ușoară dezvoltarea „inteligenței prețurilor”.

Va permite companiilor să maximizeze veniturile, reducând în același timp amenințările și „canibalizarea”.

Cererea și oferta vor continua să fie în flux. Acest lucru creează o oportunitate de a testa noi modele și metodologii dinamice de stabilire a prețurilor.

Producătorii de produse informaționale privind prețurile vor începe să ofere mai multe date și instrumente.

Comercianții cu amănuntul vor trebui să acorde prioritate urmăririi valorilor și previziunilor, inclusiv a modului în care concurenții ajustează promoțiile.

Clienții fac și o muncă dinamică de stabilire a prețurilor. Extensii de browser – cum ar fi Honey, Amazon Assistant și Invisible Hand – pentru a verifica prețurile de pe website-uri, pentru a aplica cupoane și chiar pentru a urmări prețurile în timp real.

Datele disponibile instrumentelor pentru consumatori vor informa cumpărăturile și selecția finală a furnizorilor.

Intenționați să ajustați frecvent prețurile? Clienții dvs. din 2021 vor observa probabil ceea ce faceți. În aceste condiții, vă pot recompensa ori pedepsi în funcție de cât de bună este o ofertă.

6. Clienții vor dori mai multe informații

Începând cu datele din 2019, mărcile de comerț electronic au înregistrat creșteri ale clienților care doresc mai multe opțiuni și informații despre capacitățile lor de expediere.

Clienții au dorit să vadă diferite prețuri și selecții rapide în timpul procesului de plată, plus estimări în timpul cumpărăturilor.

Integrarea cu instrumentele pentru coș a permis multora să estimeze prețul și totuși să rețină că selecțiile finale se bazează pe codurile poștale pentru cumpărători.

Transparența a fost cheia pentru începutul anului 2020. Apoi, piața a cunoscut unele dintre cele mai mari perturbări din istoria recentă.

Vânzările locale și regionale au fost mai puțin susceptibile de a fi afectate, dar am văzut în continuare creșterea cererii de informații în ceea ce privește disponibilitatea, viteza, fiabilitatea și timpii de procesare.

Clienții dvs. devin pricepuți cu privire la toate aspectele comenzii și vor pune întrebări mai profunde decât înainte.

Brandurile de comerț electronic vor dori să afle cum pot furniza informații și automatiza acești pași, oferind în același timp opțiuni gratuite și rapide.

Dincolo de categoriile largi, aceștia vă întreabă și despre elementele dvs. specifice din industrie. Produsele de lux și produsele fragile au clienți care solicită o experiență mai bună de despachetare.

Dacă vizați clienții atenți la sănătate și la planetă, fiți gata să răspundeți la întrebări despre sustenabilitatea dvs. în transportul maritim.

Expedierea gratuită nu mai este singurul lucru de care vor avea nevoie mărcile dacă vor să fie văzute ca inovatoare.

7. Luarea rapidă a deciziilor poate fi o caracteristică permanentă

Procesul de luare a deciziilor din partea clientului determină ceilalți factori pe care i-am analizat pentru 2021.

Consumatorii devin tot mai informați și se așteaptă să oferiți diverse date și opțiuni, în timp ce îi întâlniți acolo unde doresc să cumpere și să se joace.

Când decid că magazinul dvs. este locul în care vor cheltui, cumpărăturile trebuie să fie ușoare și eficiente în timp ce aleg produsele, livrările și obținerea altor detalii dorite.

Clienții dvs. sunt pe scaunul șoferului. Asta înseamnă că sunt liberi să schimbe banda de circulație la un moment dat, iar boom-ul opțiunilor de comerț electronic face acest lucru mai ușor.

Companiile de comerț electronic vor trebui să gestioneze așteptările și să testeze în mod repetat pentru a se asigura că totul funcționează bine.

Este important și că sunt disponibile întotdeauna date despre rambursări, returnări, expediere, vânzări și multe altele.

Misiunea dvs. este să îi ajutați și să îi sprijiniți cu o experiență de cumpărare mai ușoară. Când au decis să cumpere de la dvs., accelerați procesul și nu le dați șansa să se răzgândească.

Pregătirea pentru mai multe schimbări

Ca urmare a pandemiei, tendințele comerțului electronic au avansat într-un ritm incredibil de rapid în 2020. Cel mai probabil, modificările pe care le-am enumerat aici se vor consolida ca necesități pe tot parcursul anului 2021.

Mențineți afacerea dvs. de comerț electronic competitivă.

Dacă nu vă gândiți să vă adaptați cel puțin la o parte din tendințe, în curând vă va fi greu să țineți pasul în domeniul în care activați.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button