Creșterea afacerii dvs. nu este o faptă ușoară. Există o mulțime de moduri în care vă puteți conduce compania la succes.
O modalitate de a face acest lucru este adaptarea produsului sau serviciului pe care îl oferiți pentru a atrage o nouă bază de clienți.
Mai jos, am extras câteva sfaturi utile pentru a intra pe o nouă piață și pentru a atrage noi clienți.
Sfaturi pentru adaptarea serviciului sau produsului dvs.
Un mod deosebit de popular de a atrage noi clienți implică adaptarea produsului sau serviciului oferit pentru a intra într-o nouă piață țintă.
Indiferent dacă asta înseamnă să vă îmbogățiți cu o nouă tendință de piață sau să veniți cu ceva cu totul unic pentru a ieși în evidență împotriva concurenței crescânde.
Regândirea ofertei dvs. poate îndeplini creșterea estimată. Iată patru moduri de a începe.
Cereți clienților existenți sugestii
Dacă doriți să ajungeți la mai mulți clienți, dar nu sunteți sigur în ce direcție ar trebui să vă îndreptați, întrebarea clienților dvs. existenți poate fi de mare ajutor.
Știind ce caracteristici sau servicii puteți adăuga la oferta dvs. vă va arăta piețele pe care le-ați putea viza.
De exemplu, feedback-ul cu privire la o producție mai etică ar putea oferi oportunitatea de a se extinde pe piețele vegane și vegetariene. Sugestiile pentru servicii suplimentare ar putea deschide o serie întreagă de alte fluxuri de numerar pe care să le vizați.
Monitorizează tendințele consumatorilor
Odată ce ați decis piața pe care doriți să o vizați trebuie să cunoașteți acea parte a industriei. Aflați ce modalitate este mai eficientă. Care ar fi altă modalitate mai bună decât monitorizarea tendințelor consumatorilor?
Singurul scop al liniei de produse și servicii este de a atrage clienții țintă.
Dar, atunci când doriți să accesați o piață nouă, este crucial să identificați motivațiile acestor noi potențiali cumpărători. Trebuie să puteți ajusta produsul sau serviciul pentru a-i atrage.
Indiferent dacă sunt pasionați să cumpere etic sau caută alternative mai ieftine, știind pe ce își cheltuiesc banii vă va oferi o perspectivă asupra a ceea ce trebuie să faceți pentru a le atrage atenția.
Există multe modalități diferite de a monitoriza tendințele consumatorilor. Puteți porni de la a fi la curent cu noutățile despre obiceiurile consumatorilor, până la a face propriile cercetări în spatele motivațiilor de achiziție.
Ar putea include utilizarea analizei motoarelor de căutare pentru a vedea ce caută oamenii. Puteți afla dacă există căutări populare cu care ați putea modifica produsul în conformitate cu noile cerințe.
Efectuați o analiză competitivă
Ne uităm la ceea ce își doresc potențialii clienți pentru că va fi util în identificarea direcției noilor linii de produse. Va fi util, de asemenea, să ne uităm la ce oferă concurenții actuali și cei potențiali.
Analiza competitivă de acest tip este utilizată de multe companii. Este folosită pentru a evalua punctele tari și punctele slabe ale concurentului.
Vă va ajuta să identificați oportunitățile și amenințările atunci când vine vorba de dezvoltarea ofertei de produse sau servicii pentru a viza noi piețe.
Un mod simplu de a face acest lucru este să identificați gama de produse sau servicii care concurează cu oferta dvs. Încercați să le notați, împreună cu principalele caracteristici ale fiecăruia.
Aceasta poate include orice de pe piața țintă, prețul și toate avantajele pe care clienții le obțin pentru cumpărarea sau utilizarea acestora, cum ar fi instalarea gratuită sau un serviciu personalizat.
Acest lucru vă va arăta unde se încadrează linia dvs. actuală pe piața generală. Vă poate ajuta să identificați orice lacune pe care le puteți umple ajustând produsul sau serviciul.
Echilibrați nevoile pieței cu costurile
Dezvoltarea produsului sau serviciului dvs. existent poate fi un moment extrem de interesant. În acest punct este prea ușor să vă lăsați purtați de val și să uitați lucrurile importante.
Nu treceți cu vederea aspecte precum costul dezvoltării și rentabilitatea investiției pe care o veți obține din modificarea ofertei.
De exemplu, utilizarea de materiale mai rare sau adăugarea unui pas suplimentar la produsul dvs. poate duce la creșterea costului pe unitate, precum și a costurilor de fabricație.
Aceasta înseamnă că este important să vă gândiți dacă veți obține o bună rentabilitate a investiției pentru produsul sau serviciul dezvoltat.
Dacă nu credeți că veți obține un profit bun la prețul actual la care vindeți, va trebui să modificați pentru a se reflecta evoluțiile pe care le-ați preconizat.
Amintiți-vă însă că acest preț trebuie să se potrivească cu atitudinile și bugetele noii piețe în care încercați să intrați.
Dacă planurile dvs. inițiale par că vor costa prea mult, nu amânați. Chiar și cea mai mică dintre schimbări poate avea un impact major și vă poate ajuta să vă dezvoltați afacerea.
În plus, odată ce începeți să câștigați noi fluxuri de venit, vă puteți gândi să vă dezvoltați produsul în continuare.
Concluzie
Ajustarea produsului sau serviciului vă poate oferi oportunități nelimitate de a viza noi piețe. Să știți de unde să începeți poate fi dificil.
Luați aceste patru sfaturi de top ca piloni de execuție și veți fi pe drumul cel bun pentru a vă stimula afacerea spre succes.