AfaceriȘtiri

AI și tehnologie de automatizare pentru afacerile de dimensiuni mici

Inteligența artificială și automatizarea schimbă peisajul pentru multe industrii

Este posibil să fi auzit speculații că revoluția „robotului” se apropie cu pași repezi. Și, deși nu trăim într-un viitor distopic în stil Matrix, de fapt este deja aici.

Inteligența artificială există de aproape 60 de ani. Însă, abia recent a devenit mai populară și integrată în multe dintre industriile noastre.

Și, odată cu importanța tot mai mare a datelor și a analizei în luarea deciziilor de afaceri informate, rolul inteligenței artificiale și al automatizării va juca un rol și mai mare în afacerile moderne.

Să aruncăm o privire la fundalul AI și al tehnologiei de automatizare. La avantajele încorporării acestora într-o mică afacere și la modul în care puteți adopta aplicații AI în practicile dvs. comerciale de zi cu zi.

Ce este AI și automatizarea?

Înainte de a explora beneficiile, este important să înțelegeți diferența dintre AI și automatizare.

Linia dintre cele două este adesea estompată. Aceste două tehnologii funcționează frecvent mână în mână. Cu toate acestea, ar fi greșit să presupunem că sunt același lucru.

Avantajele AI și ale automatizării

Utilizarea AI și a tehnologiei de automatizare are avantaje diferite în funcție de industrie. Flexibilitatea și adaptabilitatea lor înseamnă că aproape orice industrie poate beneficia de încorporarea lor.

De exemplu, în industria asistenței medicale, tehnologia AI poate diagnostica mai eficient cancerul de piele și poate accelera procesul de tratament și timpul de recuperare.

În același timp, în educație poate analiza comportamentele de învățare ale elevilor, permițând personalului didactic să obțină o mai bună înțelegere a nevoilor studenților lor.

De asemenea, le permite să creeze abordări didactice personalizate pentru elevii cu dizabilități, asigurându-se că nu sunt lăsați în urmă.

În multe alte industrii, în special producție și inginerie, aceste noi tehnologii pot crește productivitatea în rândul forței de muncă. Pot reduce erorile umane și îmbunătăți siguranța și inovația, cu rezultate benefice pentru costuri.

Mulți sunt în mod înțeles îngrijorați de automatizare și AI care desființează locuri de muncă. Angajatori vor alege să-și recalifice forța de muncă existentă și să-și schimbe prioritățile.

Modul în care IMM-urile pot integra AI și automatizarea

Cu atât de multe beneficii, probabil că vă gândiți acum la modul în care compania dvs. poate integra AI și tehnologia de automatizare.

Iată câteva dintre aplicațiile disponibile în prezent și o perspectivă asupra modului în care acestea vă pot ajuta să conduceți o afacere mai eficient.

E-mail automat

După cum știe orice proprietar de întreprindere mică, e-mail-urile vă pot ocupa o cantitate considerabilă din zi. Totuși, este important să răspundeți prompt și profesional la e-mailuri.

Ar putea duce la o mare oportunitate pentru compania dvs.

E-mail-urile automate vă ajută să eficientizați procesul. Gmail vă va reaminti să urmăriți e-mail-urile trimise acum câteva zile. MailChimp vă va permite să analizați ratele de implicare cu campaniile de marketing prin e-mail.

Pentru orice afacere la început de drum este imperativ ca banii cheltuiți pentru marketing să funcționeze cât mai bine. Trebuie să vă ofere rentabilitatea maximă a investiției.

Folosind programe automate de e-mail, puteți redirecționa în mod eficient și rentabil clienții anteriori. Puteți viza clienții aflați în prezent în ciclul de cumpărare și vă puteți încadra noi clienți într-un mod mai eficient.

Cereri de locuri de muncă

Procesul de recrutare poate fi lung și consumator de timp. Adesea este destul de frustrant pentru proprietarii de afaceri ce doresc să ia deciziile corecte de recrutare. Mai ales dacă sunt pentru prima dată în situația de a angaja.

Sistemele inteligente precum SmartRecruiters și Zoho facilitează sortarea și filtrarea aplicațiilor pe baza unor criterii precum experiența și setul de abilități.

În esență, aceste programe simplifică procesul de recrutare.

În acest fel, aveți mai mult timp să vă concentrați pe intervievarea candidaților și găsirea celei mai bune persoane pentru compania dvs.

Din perspectiva recrutorului, inteligența artificială și automatizarea schimbă, de asemenea, modul în care funcționează procesul.

Prin automatizarea sarcinilor repetitive, de mici dimensiuni, cum ar fi e-mail-ul și informarea candidaților, recrutorii pot petrece mai mult timp pe plasarea acestora în pozițiile ideale. Toate părțile implicate au de câștigat.

Facturare și contabilitate online

Echilibrarea fluxului de numerar poate fi destul de banală. Poate ocupa destul de mult timp sau bani valoroși. Mai ales dacă, la fel ca mulți proprietari de întreprinderi mici, nu aveți resursele necesare pentru a avea o echipă de contabilitate dedicată, internă.

Software-ul bazat pe cloud poate trimite facturi automatizate. Astfel, nu va trebui să creați sau să urmăriți manual toate hârtiile.

Multe platforme de contabilitate vor urmări automat și facturile neplătite. Ele vă pot permite să continuați cu gestionarea afacerii dvs. și să reduceți problema permanentă a întârzierii plăților.

La primirea plăților, software-ul poate să le asocieze cu facturile și să le noteze în evidența contabilă prin integrări cu contul dvs. bancar.

Concluzie

Inteligența artificială și automatizarea sunt tehnologii ce se adaptează și evoluează în mod constant. Acestea sunt doar câteva dintre produsele disponibile în prezent pentru companii.

În funcție de afacere și industrie, opțiunile pot fi mai multe sau mai puține.

Din această cauză, merită să fiți cu ochii pe piață. Sunt lansate în mod constant noi aplicații. Trebuie să fiți prezent pentru a avea datele dacă o soluție nouă poate fi aplicată sau nu afacerii dvs.

Blamarea tehnologie este deja inutilă. Ea este prezentă în multe aspecte ale vieții de zi cu zi. De ce afacerile ar trebui să o ignore?

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button