Piața formării digitale este în creștere rapidă. Multe industrii au adoptat formarea online sau e-learning-ul, fără a-l accepta neapărat.
Ceea ce nu își dau seama este că de seminariile web și cursurile de dezvoltare profesională continuă online (CPD) pot beneficia atât companiile, cât și persoanele. Asta într-o varietate de moduri.
Orice companie care alege să utilizeze formarea digitală poate oferi mii de ore de educație. Direct, duce la o mai mare conștientizare a mărcii și fluxuri de venituri pasive. De ce nu? Poate fi chiar un model de afaceri cu un abonament lunar.
Mai jos, Anthony Chadwick de la The Webinar Vet împărtășește avantajele formării digitale pentru afaceri, utilizatori și angajați.
Avantajele instruirii digitale
1. Accesibilitate
Atunci când întreprinderile offline adoptă practici de formare digitală, formarea respectivă devine mai răspândită și mai accesibilă utilizatorilor.
Oamenii nu mai trebuie să se deplaseze la locul de instruire. Costul de producție și livrare este scăzut.
Timpul dedicat urmăririi cursului și instruirii este redus.
2. Instruire mai eficientă
Când formarea este dificil de accesat, cei care doresc această formare văd adesea numărul de ore stabilite de corpul profesional ca o țintă, mai degrabă decât o cerință minimă.
Cu toate acestea, cei care participă la programe digitale CPD online, cum ar fi seminarii web, completează mai multe ore de instruire decât este necesar.
Aceștia îmbrățișează ușurința și plăcerea procesului de formare digitală. Sunt mult mai predispuși să-și continue educația dincolo de cerințele stabilite de supraveghetori sau de profesiile lor.
3. Informații calitative
Prin seminarii web și alte forme de formare digitală, calibrul CPD poate fi ridicat. Organizațiile pot folosi cei mai experimentați și relevanți speakeri pentru fiecare modul de formare.
Imaginați-vă respectul, încrederea și veniturile pe care le poate obține marca dvs., împărtășind cunoștințele experților din industrie cu studenții, indiferent unde se află.
4. Posibilitate de socializare
Instruirea online oferă nenumărate oportunități de a rămâne în contact, precum și de a introduce adepți care ar putea beneficia reciproc de expertiza și conexiunile celuilalt.
Seminarele web programate în mod regulat nu sunt doar module de instruire.
Au puterea de a se transforma și în evenimente de rețea. Acest lucru este benefic atât pentru afaceri, cât și pentru utilizatorii de formare.
5. Sunt un stimulent pentru PR
Relațiile care se dezvoltă de la formarea digitală duc adesea la creșterea afacerilor și a mărcii.
Aceste conexiuni digitale oferă firmelor oportunitatea de a stabili încredere care creează mărci și încurajează reclama prin recomandare. Poate fi o tactică eficientă pentru marketingul de retenție.
Elevii simt că își cunosc cu adevărat instructorii și, prin urmare, se simt mai încrezători în a merge mai departe cu relații de afaceri mai profunde și loiale.
Chiar și acei cursanți care se bazează exclusiv pe materialul gratuit câștigă cunoștințe valoroase despre afacere și brand – astfel încât să vă poată recomanda prietenilor.
6. Flexibilitate în organizare
Instruirea online poate fi oferită la un moment convenabil pentru public.
Majoritatea instruirilor digitale sunt livrate live, ceea ce permite o experiență interactivă cu întrebări și răspunsuri, dar este înregistrat și pentru cei care nu pot „participa” sau care doresc să acceseze materialul mai târziu.
Evenimentele offline sunt rareori înregistrate. Aceasta înseamnă că participanții trebuie să se bazeze pe notițele pe care le-au luat sau pe amintirile lor.
În timp ce, dacă un student are acces la sesiuni de instruire înregistrate, poate căuta subiecte populare sau un subiect specific atunci când apare o problemă.
7. Economii
Dacă conduceți o afacere care solicită angajaților săi să completeze cursuri regulate, puteți economisi bani incluzând opțiuni de educație online.
Instruirea digitală este, în general, preferată de angajați, în special de cei cu familii tinere care au dificultăți în asumarea angajamentelor în afara programului.
Cum să începeți?
Acum 15 ani, este posibil să fi costat mai mult să înființezi o afacere online decât una tradițională.
Angajarea unui dezvoltator și parcurgerea capcanelor tehnice ar fi putut fi prea mari pentru suportarea oricărui buget inițiat sau pentru o afacere stabilită.
Acum, instrumentele de înregistrare și asistența nu sunt doar accesibile, ci și asistența tehnică este disponibilă pe scară largă.
Webinariile pot fi difuzate în direct și înregistrate folosind instrumente precum Zoom și apoi stocate pe Amazon Web Services sau orice alt serviciu de cloud.
Ambele sunt disponibile la distanță și pot economisi întreprinderilor sume uriașe în costuri de dezvoltare – în special în comparație cu cheltuielile unei întreprinderi fizice.
Gând final
Organizarea de seminarii web regulate este o modalitate excelentă de a planifica viitoarele oferte de produse și strategii de marketing.
Puteți utiliza interacțiunea și feedback-ul pentru a evalua interesul și pentru a găsi lacune în ceea ce oferă industria dvs. în prezent.
Instruirea digitală și seminariile web vă permit să vă folosiți timpul prețios, să vă conectați cu unul sau mai mulți clienți, indiferent de proximitatea geografică.
Puteți pune software-ul webinarului să funcționeze ca asistent de vânzări junior, măsurând cererea și făcând conversii. Totul printr-un training care este „practic” în persoană.