AfaceriMarketingȘtiri

Căutarea plătită, de ce este importantă pentru un business

De la reclame pe Google și Facebook, la conținut sponsorizat pe LinkedIn și până la bannere, publicitatea online există de ceva vreme

Publicitatea digitală nu este o idee nouă. De la reclamele Google și Facebook, la conținutul sponsorizat pe LinkedIn și până la bannere, publicitatea online există de ceva vreme.

Totuși, doar pentru că este un canal de marketing stabilit, nu înseamnă că și-a pierdut relevanța. În orice caz, importanța publicității în general și a căutării cu plată în special a crescut în ultimii ani.

Așadar, să aruncăm o privire mai atentă asupra căutării plătite. De ce contează pentru afaceri? Cum poate ajuta căutarea plătită generarea de clienți potențiali? Ce puteți face pentru a profita la maximum de campaniile dvs.?

Răspunsurile la aceste întrebări și multe altele descoperiți citind acest articol de blog. Pentru servicii SEO sau de advertoriale vă invităm să intrați în contact cu noi.

Nu mai este doar pentru comercianți

Unii proprietari de companii au renunțat la conceptul de căutare plătită, deoarece nu sunt retailer sau B2C. Deși anumite industrii au învățat deja cum să valorifice puterea căutării plătite, business-uri din orice domenii pot beneficia de aceasta.

Google este locul în care oamenii se îndreaptă pentru informații despre companii. Nu contează ce fel de afacere este: B2B, B2C, comerciant cu amănuntul sau furnizor de servicii.

Oamenii deschid un browser de căutare pentru a vă găsi în online.

Acest lucru este valabil pentru potențialii clienți care caută noi soluții la problemele lor. Dar este la fel de valabil și pentru clienții deja existenți!

V-ați întrebat vreodată la ce oră se închide cafeneaua dvs. și ați introdus numele în Google sau Maps ca să aflați? Sau poate că ați căutat salonul de coafură obișnuit pentru a găsi numărul de telefon necesar unei programări?

Căutarea de companii cunoscute și iubite a devenit o practică obișnuită.

Întreprinderile de toate dimensiunile trebuie să poată fi căutate cu ușurință pe Google. Acolo se află toată lumea pentru a găsi informațiile de care au nevoie despre afacerea dvs.

Căutarea plătită ocupă mai mult loc

Așadar, înțelegeți că este important să aveți o prezență în motoarele de căutare, în special pe Google. Dar de ce să ne concentrăm doar pe optimizare SEO și să încheiem aici toată discuția?

Cu fiecare an care trece, asistăm la extinderea Google Ads. Google oferă zeci de tipuri de reclame. De la reclame tradiționale numai text, la fotografii și carusele, până la listări de hărți.

Cu toate diversele produse publicitare disponibile, oferă rezultatelor de căutare plătite din ce în ce mai mult spațiu în partea de sus a SERP.

Recent am făcut o căutare pentru o afacere locală. Am căutat instalatori în orașul meu natal. Și am descoperit că prima pagină de rezultate a fost plină cu anunțuri plătite. De fapt, primul rezultat organic pentru o companie nu a apărut decât la pagina a doua!

Cercetările arată că listările din partea de sus a SERP-urilor captează o parte excesivă a întregului trafic web. De fapt, doar 5% din website-urile găsite în pagina a doua a rezultatelor obțin click-uri!

Chiar și companiile cu o strategie SEO incredibilă pot fi în continuare complet trecute cu vederea de către cei care fac click pe una dintre numeroasele reclame care apar înaintea oricăror rezultate organice.

Implicați-vă în proces

Căutarea plătită este un element esențial în strategia de marketing a oricărei afaceri mici. Dar dacă nu ați derulat niciodată o campanie Google Ads până acum, s-ar putea să vă simțiți copleșiți.

Există o serie de elemente tehnice de luat în considerare când vine vorba de construirea unei campanii. De la strategia de licitare la identificarea publicului. Fără a menționa partea creativă a elaborării conținutului publicitar.

Deși ar putea fi tentant să predați controlul deplin unei firme PPC, este riscant. Chiar dacă nu aveți cunoștințele tehnice pentru a gestiona singur întregul proces, doriți să fiți sigur că înțelegeți conceptele din spatele căutării plătite.

Faceți cercetări asupra firmelor PPC. Vorbiți cu unele dintre ele despre nevoile dvs., apoi selectați-le pe cele care vă înțeleg obiectivele și care au o foaie de parcurs clară pentru a vă ajuta să le îndepliniți.

Asta înseamnă concentrarea pe ceva dincolo de numărul de click-uri pe care le adună în fiecare lună. Multe PPC-uri vor raporta cu mândrie clienților că au generat X click-uri.

Dar realitatea pentru proprietarul companiei este că numărul de click-uri nu înseamnă nimic dacă acestea nu au ca rezultat achiziții. Firma PPC potrivită va înțelege această distincție și va căuta să dovedească rezultate dincolo de acea valoare.

Concentrați-vă pe intenția de cumpărare

Cum vă asigurați că aceste click-uri duc efectiv la venituri pentru afacere? Concentrați eforturile de căutare plătite asupra persoanelor care doresc efectiv să cumpere.

SEO este minunat pentru acei căutători long tail. Ei caută informații despre industria dvs. și pot face o achiziție de la un moment dat, în viitor.

Dacă mențineți o strategie SEO puternică axată pe conținut puteți domina în acele căutări de lungă durată. Puteți construi o relație cu potențialii clienți care vor cunoaște, vor aprecia și vor avea încredere în dvs., în timp.

Pentru a vă conecta cu potențialii clienți ce au nevoie de soluții imediate, căutarea plătită e calea de urmat. Un proprietar caută un instalator pentru a repara o țeavă?

Nu are timp să citească pagină după pagină conținutul de la o duzină de furnizori diferiți și să restrângă atent căutările până la alegerea numărului unu.

Are nevoie de o soluție chiar acum și va alege mult mai repede.

Când vă poziționați bine în căutarea plătită, licitați cuvinte cheie și termeni de căutare ce indică o nevoie urgentă și o intenție ridicată de cumpărare.

Vă configurați să fiți unul dintre acele nume pe care le întâlnesc. Este mult mai probabil să fiți acea afacere aleasă pentru lucrare, în cele din urmă.

Fiți cu ochii pe reclamele serviciilor locale

În final, ajungem la subiectul produsului Google Ads pentru servicii locale. Anunțurile de servicii locale au început cu un accent restrâns.

Vorbeam doar de câteva orașe importante și în special de furnizori din domeniul serviciilor la domiciliu. Cu toate acestea, acoperirea lor se extinde rapid.

Categoriile de companii listate în anunțurile pentru servicii locale continuă să crească. Anunțurile sunt disponibile în tot mai multe regiuni.

Ne așteptăm ca acoperirea acestor anunțuri să se extindă, în continuare. În curând, anticipăm că vom vedea de la birouri de avocatură la saloane de coafură, toate listate în cadrul serviciilor locale.

Sfatul nostru aici este să vă înscrieți în serviciile locale chiar acum, dacă puteți. Dacă vă aflați într-o industrie care nu este prezentă încă în „universul” serviciilor locale, urmăriți acest domeniu.

Fiți pregătit să intrați când zona de activitate este adăugată pe platformă.

Concluzie

Căutarea plătită a fost întotdeauna o tactică importantă în strategia generală de marketing a oricărei afaceri mici. Dar pe măsură ce peisajul Google continuă să se schimbe, aceasta capătă o semnificație și mai mare.

Urmarea sfaturilor de mai sus vă poate ajuta să construiți abordarea de căutare plătită de succes. Se poate facilita generarea de clienți potențiali și obține cel mai mare ROI posibil.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button