AfaceriȘtiri

Cele 5 moduri în care 2020 a schimbat căutarea unui loc de muncă

Dacă vă căutați un nou loc de muncă în 2021, modul în care vă desfășurați cercetarea poate arăta puțin diferit

Să recunoaștem: aproape totul s-a schimbat în 2020, iar unele dintre aceste modificări vor fi permanente. De exemplu, distanțarea socială și lucrul la distanță au întrerupt viitoare angajări. Unele dintre modalitățile prin care companiile au pivotat pentru a compensa au îmbunătățit procesul.

Dacă sunteți în căutarea unui nou loc de muncă, situația poate arăta puțin diferit. Angajații experți ne oferă predicțiile cu privire la schimbările care se mențin în 2021 și la modul în care ar trebui să vă pregătiți.

Continuați să citiți acest articol de blog oferit de agenția de advertoriale SEO. Oferim și servicii SEO sau de marketing digital. Pentru mai multe detalii vă invităm să intrați în contact cu noi.

1. Concurență mai dură

Companiile au anunțat că lucrul de la distanță pe care l-au adoptat în timpul pandemiei e permanent. Înseamnă că locația nu este critică și că acum concurați cu solicitanți din toată țara sau chiar toată lumea.

Aceasta înseamnă mai mulți candidați care aplică pentru același loc de muncă. Ceea ce face mai greu ca oricând să fii observat și luat în considerare pentru orice poziție dată.

Candidații vor trebui să devină creativi în modul în care se prezintă. În modul în care își arată abilitățile și explică valoarea pe care o pot aduce în afaceri. Doar în acest mod vor reuși să se distingă din mulțime.

Pentru a ieși în evidență, candidatul trebuie să facă mai multe pentru a arăta diferența dintre el și restul. Va trebui să devină cu adevărat propria „mașină de marketing”.

De exemplu, în ceea ce privește cuvintele cheie, conducerea gândirii și prezența digitală. Cu alte cuvinte, arătând abilitățile, nu doar povestind despre ele. În special abilitățile ușoare, cum ar fi construirea conexiunilor umane.

Luați în considerare lansarea unui website personal. Acolo puteți prezenta un portofoliu de lucrări, un blog pentru a vă împărtăși gândurile sau un videoclip care vă prezintă pe dvs. și expertiza dobândită.

Candidații trebuie să înceapă să se trateze drept un CEO al carierei lor.

2. Interviurile pe Zoom sunt aici pentru a rămâne

Platformele video au economisit foarte mult timp în angajarea profesioniștilor și au accelerat procesul de interviu. Tom Gimbel, fondator și CEO al LaSalle Network, se așteaptă ca interviurile din prima și a doua rundă să rămână virtuale.

„Companiile au descoperit că sunt mai rapide și mai ușoare la programare”, spune el. „Multe dintre acestea vor continua și este un rezultat pozitiv din acest punct de vedere.

Ceea ce se va schimba este că al treilea sau al patrulea interviu va fi față în față într-un birou. Până la urmă, acesta este un aspect important al procesului de recrutare.”

Ashley Stahl este expertă în carieră pentru SoFi, o companie de finanțare. Aceasta sugerează să vă testați viteza internetului înainte de a participa la un interviu video.

„O casă obișnuită are în medie 11 dispozitive conectate și asta vă poate pune la încercare lățimea de bandă”. Opriți restul dispozitivelor pentru a vă ajuta la creșterea vitezei internetului.”

Deși funcția de fundal a Zoom-ului poate fi distractivă, renunțați la ea pentru un interviu, spune Stahl. „În mod inconștient, oamenii cred că se întâmplă o ciudățenie în spatele tău”, spune ea.

„Asigurați-vă că fundalul dvs. este curat. A avea niște plante de apartament poate fi o idee bună pentru că fac un cadru profesional.”

3. Rețeaua este mai importantă ca niciodată

Sistemele de solicitare online sunt „inundate”, iar candidații nu ar trebui să aștepte locurile vacante. În schimb, conectați-vă la rețea înainte de a se elibera un loc de muncă.

Treceți înaintea sistemelor de urmărire a solicitanților. Angajatorii nu vor să le folosească. Aceștia oferă stimulente angajaților lor să trimită candidați astfel încât să poată evita software-ul.

Această situație face ca rețeaua să fie mai importantă ca niciodată.

Odată cu distanțarea socială, trebuie să vă gândiți la modalități creative de a vă compune rețeaua. Este posibil ca întâlnirea la o cafea să nu mai fie posibilă, deci abordați problema în mod virtual.

De exemplu, configurarea chat-urilor de pe Zoom. Este important să vă alăturați grupurilor profesionale de pe LinkedIn sau Facebook sau să vă creați propriile grupuri.

Odată ce aveți acces la aceste grupuri, ce trebuie să faceți? În primul rând, nu e vorba doar de a publica articole care pot fi distribuite. Trebuie să adăugați valoare și să vă poziționați ca cineva care are o voce asupra subiectelor.

Poziționați-vă ca resursă de informații în grupul în care activați.

Căutătorii de locuri de muncă ce se remarcă în mediul online aglomerat de astăzi sunt cei proactivi și care au înțeles cum să se „vândă” pe rețelele sociale.

Rețeaua a fost întotdeauna cea mai bună modalitate de a obține un loc de muncă. Însă, căutarea de locuri de muncă este despre rețelele sociale dar și o campanie de marketing. Cu rețelele sociale, marca profesională online este mai importantă ca niciodată.

4. Posibilitatea de a lucra la fața locului vă poate oferi un avantaj

Multe companii respectă acordurile de lucru la distanță sau permit angajaților să ia această decizie. Dar această flexibilitate nu poate fi oferită candidaților la locuri de muncă în 2021.

Candidații cred că vor avea mai mult control dacă vor lucra de acasă. Pe de altă parte, cei care nu au competențe sau funcții unice ar putea să nu aibă de ales.

Cel mai probabil, odată ce vaccinul va fi distribuit pe scară largă, companiile se vor întoarce la mentalitatea „tradițională”. Acestea vor dori ca angajații să revină pe vechile locuri de muncă din birouri.

Căutați o creștere pe termen lung a carierei? Trebuie să vă gândiți la conceptul de a fi în birou. Chiar dacă nu sunt cinci zile pe săptămână, vor fi patru zile pe săptămână. E posibil să existe mai multă flexibilitate la locul de muncă, dar nu la fel de multă ca în cazul remote.

Dacă sunteți dispus să lucrați într-un birou poate fi o oportunitate excelentă.

5. Așteptați o nouă întrebare de interviu

Pandemia poate crea o nouă întrebare în timpul interviului. De exemplu, mulți angajatori v-ar putea întreba cum v-ați îmbunătățit abilitățile în timpul petrecut mai mult la domiciliu.

„Ce ai făcut în timpul COVID-19 pentru a-ți lărgi baza de cunoștințe?” Sau „Arată-mi că ești curios. Ce citești? De ce ești încântat?” Sunt elemente care pot cântări serios în cazul unui eventual interviu, indiferent de business.

Abilitatea de a face față la schimbările din procesul de recrutare va demonstra potențialilor angajatori că sunteți gata pentru 2021.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button