AfaceriȘtiri

Cele cinci mituri ale antreprenoriatului

Există o serie de mituri valabile la start - și mulți antreprenori "se îndrăgostesc" de ele

Unii au o idee de produs sau serviciu. Alții au visat de mici să devină antreprenori. Pentru unii afacerea este un model de a crea. Pentru alții calea antreprenoriatului este luată pentru că nu s-au putut integra la niciun job pe parcursul anilor.

Și totuși, foarte mulți renunță sau eșuează în primii ani. În articolul de astăzi de pe blog ne-am gândit să adunăm câteva mituri întâlnite printre antreprenori.

Cât de mult contează contextul?

Ei bine, răspunsul simplu este – extrem de mult. Puteți avea un produs grozav, un plan de afaceri solid și durabil. Un website inteligent, pe care îl puteți codifica singuri. Totul bine și frumos până aici.

Următorul pas este găsirea sprijinului financiar pentru ideea pe care o aveți. De aici pot începe și problemele dvs. și implicit ale afacerii.

O negociere de câteva luni se poate transforma rapid într-un efort fără succes.

În acest moment puteți încercat să aflați unde ați greșit. Chiar dacă asta nu o să vă recupereze pierderea, măcar știți la ce să fiți atenți în viitor.

Iată cinci mituri ale antreprenoriatului pe care trebuie să le cunoașteți. Unele s-au dezvoltat cu anii, în timp ce altele au fost dictate de specificul industriei, de piață sau chiar de către investitori.

Mitul 1: Capitalul de risc este singura modalitate de creștere

Cu siguranță nu este cazul.

În timp ce există multe start-up-uri cunoscute care au strâns fonduri prin finanțare cu capital de risc (VC), există o serie de întreprinderi de mare succes care sunt împotriva acestui lucru. GitHub, Mailchimp și Envato s-au bazat pe fonduri proprii în primele etape.

De ce bootstrap? Ei bine, deși obținerea unei injecții de capital poate ajuta compania să crească mai repede decât ar putea din punct de vedere organic, bootstrapping-ul are avantajele sale.

În primul rând, nu trebuie să răspundeți nimănui. Nu există investitori care să verifice progresul și să analizeze deciziile dvs. de afaceri. Nu sunt întâlniri lungi cu investitorii care să vă îndepărteze de ceea ce este important.

Bootstrapping-ul nu este pentru toată lumea. Founders Grid a scris un text grozav, care detaliază avantajele și dezavantajele. Deși este, fără îndoială, o cale mai dificilă decât obținerea finanțării VC, bootstrapping-ul este cu siguranță un lucru pe care ar trebui să îl luați în considerare, cel puțin.

Mitul 2: Ai nevoie de un plan de afaceri perfect

Pentru început, nu există așa ceva: perfect. De asemenea, conducerea unei afaceri este un proces de învățare continuă. Nu este posibilă planificarea pentru toate eventualitățile, proiecțiile monetare și rutele către piață.

Adevărul este că nu poți prezice calea pe care o va lua afacerea.

Deoarece startup-urile sunt agile și reacționează rapid, puteți profita de noi oportunități pe măsură ce apar. Dar legarea afacerii dvs. la anumite obiective ar putea limita sever creșterea.

Așa că uitați de perfect. În schimb, fiți fluid cu planul dvs. de afaceri. Lăsați-l să evolueze pe măsură ce afacerea dvs. crește și își schimbă direcția.

Mitul 3: Eșuează rapid, eșuează des

Această frază la modă a devenit o mantră în centrele tehnologice din întreaga lume. Gândiți-vă o secundă. De ce vă deranjați să începeți propria afacere dacă intenționați să eșueze?

Bine, ai o strategie de ieșire (de exit), dar de ce te-ai pregăti pentru eșec? Cu siguranță e o opinie controversată, dar de ce să nu fii mai puțin melodramatic și să urmărești: „învață multe, învață des, adaptează-te întotdeauna”?

Profitați de orice ocazie pentru a lua lecții de la clienți, personal, familie, prieteni, mentori și alții. Efectuați rapid ajustările importante. Abordarea dvs. nu trebuie să fie la modă, dar trebuie să fie realistă!

Mitul 4: Dacă aveți nevoie de finanțe trebuie să sacrificați echitatea

Nu întotdeauna, din fericire.

Așa cum am menționat, VC-urile pot fi sursa ideală de sprijin financiar pentru unele start-up-uri dar costă echitate substanțială în afacerea dvs. În efortul de a menține controlul, mulți antreprenori apelează la bănci și împrumuturi comerciale.

Acum, problema este că băncile văd startup-urile ca fiind riscante. Preferă să finanțeze companiile mai mari, care sunt un pariu mai sigur și mai profitabil.

Furnizorii alternativi de finanțare oferă o sursă mult mai flexibilă de finanțare pentru antreprenorul fără bani. Pot lua decizii mult mai rapid decât majoritatea băncilor. Vă permit să vă concentrați asupra dezvoltării produsului.

Mitul 5: „Construiește-l și vor veni”

Dacă ar fi atât de ușor, cu siguranță ar exista un număr mai mare de antreprenori.

Este posibil să fi funcționat pentru Kevin Costner și colab. în Field of Dreams, dar majoritatea startup-urilor vă vor spune că s-ar putea să nu aveți cel mai inovator produs de pe piață, fără ca oamenii minunați să vă ajute să realizați acest lucru. Al dvs. ar putea deveni unul dintre cele mai bune produse care pot vedea rapid lumina zilei, dar cu echipa potrivită.

Alegerea talentului potrivit pentru a vă ajuta să vă conduceți produsul e crucială. Construirea unei afaceri în care oamenii vor să lucreze este extrem de importantă.

Oamenii talentați au o cerere atât de mare, încât este vital să vă faceți compania, produsul și filozofia atractive pentru ei. Amintiți-vă, aceștia sunt oamenii care vă vor executa ideea, vă vor împinge produsul către piață și vor face afacerea un succes.

Asigurați-vă că vă înconjurați de oamenii potriviți, de la început.

Pe final, nu uitați cel mai important lucru. Mediul de afaceri nu este unul exclusivist. Cu atitudinea corectă și cu abordarea consecventă puteți crește o afacere din care nu vă veți dori să ieșiți niciodată.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button