AfaceriȘtiri

Cinci sfaturi pentru a vă menține compania în siguranță în mediul online

Este important să vă asigurați că respectați cele mai bune practici pentru a vă proteja afacerea, clienții și rezultatele.

Este important să vă asigurați că respectați cele mai bune practici pentru a vă proteja afacerea, clienții și rezultatele.

Nu există nicio modalitate de a garanta o securitate completă online. Însă, acești cinci pași simpli pot fi urmați de orice companie pentru a ajuta la protejarea informațiilor sale.

Continuați să citiți acest articol de blog oferit de agenția de advertoriale SEO. Oferim și servicii SEO sau de marketing digital. Pentru mai multe detalii vă invităm să intrați în contact cu noi.

1. Faceți tot ce puteți pentru a bloca malware-ul

Fiecare companie ar trebui să utilizeze software anti-spam. Va reduce e-mail-urile nedorite și va opri e-mail-urile rău intenționate. Aceste măsuri vor fi luate înainte să ajungă în căsuțele de inbox ale companiei.

E-mail-urile de phishing sunt e-mail-uri rău intenționate trimise din ceea ce arată ca o sursă legitimă. Poate fi un e-mail de la banca dvs. care vă cere să confirmați informații despre cont. Sau ceva la fel de nevinovat ca atunci când Apple vă solicită să resetați parola iTunes.

Tratați orice e-mail care solicită informații de acest fel cu extremă precauție. Asigurați-vă întotdeauna că verificați e-mail-ul expeditorului. Este adesea un indiciu important dacă e sau nu o cerere reală sau cineva care încearcă să vă fure datele.

2. Utilizați un antivirus și mențineți toate sistemele la zi

Ce se întâmplă când un client sau un furnizor trimite un fișier sau vizitați un website online? Vă expuneți afacerea la tot felul de amenințări online. Pot fi diferiți viruși și programe malware.

Software antivirus robust, combinat cu setările dvs. de e-mail anti-spam. Această combinație vă poate ajuta să vă protejați afacerea împotriva amenințărilor.

Cel mai bun software antivirus este în mare măsură determinat de nevoile unei afaceri. Însă, unele lucruri de luat în considerare includ:

  • software-ul trebuie să ofere un serviciu de asistență;
  • este necesară o interfață ușor de utilizat;
  • nivelul de apreciere din industrie.

Majoritatea software-urilor antivirus vin cu o versiune de probă gratuită. Utilizarea acestora poate fi o modalitate bună de a descoperi dacă este potrivit pentru afacerea dvs. Cel puțin înainte de a vă angaja la pachetele plătite.

Odată ce ați instalat software-ul antivirus este esențial să îl mențineți actualizat. Virușii și programele malware sunt în continuă evoluție. Dacă ignorați aceste actualizări de sistem vă lăsați afacerea vulnerabilă.

Pe lângă actualizarea antivirusului este important ca toate dispozitivele să aibă instalate cele mai recente actualizări ale sistemului de operare.

Un sistem de operare rulat de un angajat are nevoie de actualizare? E crucial să vă asigurați că există acel update. Ar putea exista modificări de securitate sau îmbunătățiri de configurat.

Cea mai bună practică este să păstrați actualizările în modul automat. Nu în ultimul rând, actualizați programele la cea mai recentă versiune disponibilă.

3. Alegeți parole puternice

O parolă puternică va păstra conturile în siguranță și va opri pe oricine să acceseze date sensibile. Parola dvs. ar trebui să fie o combinație de litere mari și mici, precum și cifre și caractere speciale.

Evitați să utilizați informații personale (data de naștere sau numele unui animal de companie). Respectivele date ar putea fi ușor de ghicit.

Poate fi dificil să vă gândiți la parole unice, așa că încercați să utilizați un generator. Vă poate ajuta să creați o parolă unică și să bifați toate casetele necesare unei parole sigure.

O altă modalitate de a crește protecția rețelei este de a schimba constant parola.

Dacă cineva ar încerca să o spargă, va dura mult mai mult timp. Ar trebui să aibă parola corectă și să fie între datele potrivite.

Una dintre cele mai mari greșeli pe care le puteți face cu securitatea parolei? Cel mai probabil vorbim de notarea acesteia pe un memento vizibil pentru oricine este aflat în trecere prin zonă.

Ce se întâmplă dacă acea bucată de hârtie lipsește sau este văzută de cineva? Persoana respectivă primește acces la toate informațiile dvs. Indiferent cât de puternică este parola!

Încercați să purtați o conversație cu echipa. Asigurați-vă că toți sunt la curent cu privire la modul de păstrare a parolelor în siguranță.

4. Încercați să realizați o politică scrisă

A avea o politică scrisă cu privire la orice situație ipotetică ar putea să fie de bun augur. De la tipurile de website-uri pe care personalul le poate accesa și până la contactul în caz de eroare.

Lista poate face diferența atunci când vine vorba de a vă menține compania în siguranță.

În politică cel mai bine e să vă asigurați că declarați ce programe pot fi utilizate și care nu pot fi descărcate. Acest lucru va reduce riscul ca un angajat să răspândească un virus.

Asigurați-vă că întregul personal este complet instruit. Atât în ​​ceea ce privește politicile și procedurile companiei, cât și comportamentul IT. În acest mod, angajații și echipele mixte, dacă e cazul, vor naviga în siguranță pe web.

Este o idee bună să aveți o persoană ce poate reacționa când se întâmplă ceva neplăcut. Angajații care lucrează în diferite departamente pot cere ajutor. De exemplu, dacă au nevoie de sfaturi sau nu sunt siguri de ceva.

Asigurați-vă că aveți în vedere implementarea unei politici sigure de lucru la distanță. Cel puțin pentru angajații care ar putea accesa e-mail-uri sau datele companiei când nu sunt la birou.

5. Gestionați incidentele

Întâmpinați o problemă cu sistemele dvs. IT? Copiile de siguranță realizate în mod constant vă asigură că aveți ceva pe care să vă bazați.

Copiile de rezervă programate ale fișierelor vor face afacerea mai stabilă. În caz contrar, pot fi pierdute directoare importante sau fișiere indispensabile activității dvs.

Rezervați-vă timp pentru a planifica ce trebuie să faceți. De exemplu, în cazul în care securitatea companiei și datele clientului dvs. sunt compromise.

Introducerea GDPR în mai 2018 a provocat o serie de schimbări la toate nivelurile. E mai important ca niciodată să se adopte o abordare proactivă pentru gestionarea incidentelor.

Sperăm că aceste sfaturi utile vă pot ajuta să evitați sau să minimizați o încălcare a securității. Investiți în securitatea online a afacerii dvs. chiar acum. Vă poate economisi bani, timp și multă bătaie de cap pe termen lung.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button