AfaceriMarketing

Crearea încrederii consumatorilor pentru comerțul electronic în 2023

Importanța creșterii încrederii consumatorilor online, astfel încât afacerea dvs. să poată continua să funcționeze

Multe companii online au suferit pierderi semnificative din cauza slabei structuri a website-urilor. Cu toate acestea, se poate vedea o creștere fără precedent a vânzărilor din domeniul jucării pentru copii.

S-a întâmplat întrucât consumatorii care nici măcar nu se gândiseră vreodată să comande online în trecut nu au avut de ales. Au trebuit să apeleze la companiile de comerț electronic pentru necesitățile de bază.

Piața online nu a fost niciodată mai saturată față de consumatori. În același timp, concurența nu a fost niciodată mai dură. Pentru a ieși din mulțime, crearea unei relații de încredere cu baza de clienți a devenit mai importantă ca niciodată.

Specificul modului de a construi încredere variază de la o industrie la alta.

Cu toate acestea, există anumite elemente de bază care se aplică tuturor companiilor, mari și mici. Iată câteva dintre componentele esențiale ale creării unei relații de încredere cu baza dvs. de clienți.

Faceți apel la clienții care cumpără pentru prima dată

2020 a forțat mulți oameni care în mod normal nu ar lua în considerare cumpărăturile online. Aceștia au apelat la companiile de comerț electronic pentru orice.

De la alimente până la medicamente. Este important să rețineți că utilizatorii care sunt la început pot fi sceptici cu privire la comanda online.

Din această cauză, o companie online are datoria față de vizitatorii săi de a-i liniști. Trebuie să îi asigure de acea calitate, legitimitate și accesibilitate dovedită.

Trebuie să aveți o pagină „Despre noi”. Spuneți povestea despre cine sunteți, de unde veniți și ce faceți. Includeți certificările sau premiile pe care compania dvs. le deține pentru a vă consolida reputația unei afaceri de calitate.

Faceți-vă accesibil

Serviciul pentru clienți este la fel de imperativ pentru o afacere online ca și pentru orice magazin fizic. În multe privințe, este și mai important.

Trebuie să aveți o pagină de „Contact” pe website-ul dvs. Inclusiv adresa, numărul de telefon, adresa de e-mail și link-urile profilurilor de socializare.

Clienții dvs. trebuie să vă poată contacta prin orice mijloc este preferabil lor. De asemenea, adaugă un nivel de încredere atunci când clienții pot vedea că aveți o adresă fizică. Că sunteți ușor de contactat.

Asigurați-vă că utilizatorii știu că sunteți la dispoziția lor pentru a-i ajuta. Păstrați programul de lucru actualizat în online. Asigurați-vă că există cineva disponibil pentru a răspunde la apeluri telefonice, e-mail-uri și întrebări pe rețele de socializare în timpul programului de lucru.

Acțiunile îi vor ajuta pe consumatorii dvs. să aibă încredere că sunteți întotdeauna acolo pentru a-i ajuta atunci când au nevoie.

Rămâneți activ pe rețelele de socializare

Rețelele sociale nu se referă doar la publicarea celor mai recente reduceri. Ci la crearea unui hub pentru ca clienții dvs. să comunice cu dvs. și cu ceilalți.

Acest lucru ajută la crearea unui sentiment real de comunitate. La rândul său creează un sentiment familial și crește loialitatea față de marcă.

Distribuiți periodic actualizări, articole de știri relevante pentru industria dvs. și articole de blog. Toate acestea vă pot ajuta să generați o discuție cu publicul principal.

De asemenea, vă permite să interacționați și să creați un raport cu clienții. Adresați-vă clienților! Îi puteți întreba despre diverse teme folosind sondaje și chestionare online.

Automatizarea postărilor pe Instagram, Facebook și Twitter este o modalitate excelentă de a vă strategiza social media. Ar trebui să vă asigurați în continuare că cineva vă monitorizează conturile pentru comentarii și mesaje.

Nu lăsați să treacă multe zile pentru a răspunde oamenilor. Cu cât puteți răspunde mai repede la întrebări, cu atât va fi mai liniștit clientul.

Nu complicați lucrurile

Companiile online ar trebui să aibă prioritate să își revizuiască periodic platformele pentru a vedea ce ar putea fi mai simplu.

Clienții nu vor ezita să renunțe la coșul de cumpărături dacă se confruntă cu un proces de plată prea complicat. Fiecare videoclip, imagine sau bucată de text ar trebui să fie acolo dintr-un motiv.

Verificați și studiați dacă toate aspectele website-ului sunt reactive la utilizatorii de telefonie mobilă, astfel încât oamenii să poată face cumpărături de la dvs. indiferent dacă sunt acasă pe computerul lor sau din mers pe un dispozitiv mobil.

O examinare regulată a platformelor înseamnă că puteți analiza unde clienții pot da click pe website în timpul procesului de comandă.

Puteți vedea ce pagini vizitează cel mai mult și așa mai departe. Acest lucru vă permite să vă perfecționați oferta online pentru a face apel la interesele și cerințele lor.

Creați în acest fel încredere și ușurință în utilizare.

Solicitați opiniile clienților dvs.

Revizuirea platformelor dvs. ca organizație este importantă. Pentru a construi încredere în piața dvs. țintă, este la fel de esențial să primiți și feedback-ul acestora.

Invitați-i pe cei care au comandat să ofere feedback cu privire la experiența lor. De la serviciul clienți pe care l-au primit până la experiența de plată. Niciun detaliu nu este prea mic atunci când vine vorba de rafinarea ofertei dvs.

Solicitând în mod activ clienților să ofere feedback cu privire la experiența lor de cumpărături și la modul în care ar putea fi îmbunătățită, demonstrează că îi apreciați ca fiind mai mult decât cumpărători fără chip.

Arătați că vă pasă de satisfacția clienților. Că sunteți dornici să faceți fiecare experiență mai bună ca precedenta. Clienții dvs. vor fi mai înclinați să revină pe website pentru o nouă achiziție.

Cel mai bun moment pentru a solicita o recenzie e imediat după ce un client a experimentat produsul/serviciile dvs. Așadar, luați în considerare includerea unui link în e-mail-ul de confirmare către un formular de feedback.

Feedback-ul de la clienții care cumpără pentru prima dată e deosebit de util.

Ce i-a atras în legătură cu comanda de la dvs.? Cum au găsit procesul de cumpărare de pe website? Ce s-ar fi putut face mai ușor?

Ce le-a plăcut la asta? Toate acestea sunt întrebări vitale pentru a ajuta o afacere să-și dea seama ce să schimbe, să rafineze, să păstreze la fel sau să scape cu totul.

Oricare ar fi dimensiunea companiei dvs. și oricare ar fi oferta pe care o aveți, posibilitatea de a bifa acești pași va contribui mult la asigurarea unei relații de încredere cu baza dvs. de clienți.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button