AfaceriȘtiri SEO

Cum alegem un nume de domeniu potrivit pentru afacere?

Numele de domeniu este o parte cheie a identității online a unei companii

Indiferent de ceea ce face afacerea dvs., numele de marcă este totul. Vrei unul memorabil, care creează încredere în clienții tăi și care să reflecte cine ești și ce faci.

Este adesea primul lucru pe care îl întâmpină oamenii. Are un impact semnificativ asupra identității mărcii dvs. De la BBC, IKEA și Instagram până la McDonald’s, Uber și Coca-Cola, este evident că afacerile investesc timp și bani pentru a crea, menține și proteja un nume de marcă unic.

În această eră digitală, trebuie să acordați aceeași importanță numelui dvs. de domeniu online. Acest lucru este mai ușor de spus decât de făcut atunci când considerați că, începând cu 2019, internetul are 334,6 milioane de nume de domenii înregistrate. Este un număr care va continua să crească.

Prin urmare, devine din ce în ce mai greu să obțineți numele de domeniu pe care îl doriți cu adevărat.

Cum alegem numele de domeniu?

Deci, cum creați un nume de domeniu eficient atunci când se pare că toate cele bune sunt luate? Câte cuvinte ar trebui să folosești? Ar trebui să includeți numere? Dar cratimele? Ce extensie alegeți?

Păstrați aceste trei sfaturi în față pentru a vă asigura că alegeți un nume cu perspectivă.

Păstrați-l simplu

Ați fi surprins de câți proprietari de companii încearcă să împacheteze prea multe informații în numele lor de domeniu.

Un nume de domeniu nu ar trebui să acționeze ca o descriere.

Deci nu-l îngreunați cu cuvinte cheie. Și când vine vorba de numere sau cratime, mențineți-le la minimum. Prea multe pot fi puțin confuze și este posibil să obțineți un nume greu de reținut.

Un lucru pe care îl recomandăm este ceea ce numim „test radio”. Dacă am spune numele website-ului dvs. cu voce tare, ați putea să-l scrieți corect?

Această întrebare simplă vă va ajuta să evitați luarea unei decizii pe care s-ar putea să o regretați mai târziu. Scopul dvs. este să fiți identificabil instantaneu, ușor de comunicat și simplu de notat sau memorat.

Protejează-te

Odată cu creșterea numărului de nume de domenii, acestea devin o marfă foarte valoroasă. În mod surprinzător, există oameni care profită de acest lucru. Speculanții cibernetici cumpără ușoare variații ale marilor nume de mărci și dețin companii de răscumpărare care doresc să le ia în proprietate.

În acest moment, pentru că afacerea dvs. este doar în plină desfășurare, este posibil să nu fiți prea preocupat de „profitorii cibernetici”. Fiți siguri că, pe măsură ce vizibilitatea companiei și a mărcii va crește, vor apărea.

McDonald’s a învățat drumul greu înapoi în anii ’90, când „mcdonalds.com” a fost deținut timp de câteva luni de un reporter de la Wired Magazine.

Mai recent, gigantul tehnologic Apple a pierdut o luptă asupra mărcii comerciale pentru „iPhone” cu un mic producător chinez, deoarece oferta sa pentru mărci comerciale nu a fost aprobată la timp.

Nu puteți aștepta cu adevărat până când aveți dimensiunea Google înainte de a pune în aplicare măsuri pentru a vă proteja.

Înregistrați-vă numele sub mai multe variante.

Indiferent dacă este vorba de o greșeală de tipar obișnuită sau nu. De exemplu „Twotter” pentru „Twitter”. Puteți redirecționa domeniul greșit către website-ul dvs. real sau orice altă alternativă diferită. Credeți-ne, acest lucru va economisi o mulțime de bani, timp și stres, care vine inevitabil cu nevoia de a le cumpăra înapoi.

Gândește-te în perspectivă

Dacă sunteți proprietar de afacere sau antreprenor cu ambiții globale, vă veți gândi la viitor tot timpul. Deși s-ar putea să credeți că potențialul și posibilitățile sunt nelimitate, cel puțin merită să vă gândiți la piețele în care există posibilitatea să vă extindeți și să faceți afaceri mai târziu.

Asigurați-vă că vă protejați numele de marcă cu extensia de țară corespunzătoare.

E posibil ca afacerea dvs. să fie deocamdată la nivel local sau național. Însă, la ritmul în care evoluează tehnologia, cine spune că nu vă veți extinde anul viitor?

Investiți în viitor acum altfel în ziua când produsul dvs. devine brusc viral în Franța veți afla că numele de domeniu „.fr” nu mai este disponibil.

În mod firesc, va fi de vânzare la un preț foarte ridicat.

Majoritatea celor care se ocupă cu asemenea activități vor veni cu un răspuns de genul „eșuați să vă pregătiți și pregătiți-vă să eșuați”. În cazul înregistrării domeniilor e cunoscut un fapt simplu. Primul care solicită înregistrare, o va primi.

Concluzie

Așadar, aveți câteva sfaturi de care trebuie să țineți cont atunci când luați în considerare numele de domenii.

Sperăm că acestea vă vor ajuta să vă asigurați că alegerea dvs. este distinctivă, se potrivește cel mai bine și este durabilă.

Numele dvs. este marca, atât online, cât și offline. Amintiți-vă, un nume bun nu e bun decât dacă aveți și un nume de domeniu la fel de bun atașat de acesta.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button