AfaceriȘtiri

Cum evitați epuizarea ca proprietar de afacere mică?

Timpul de relaxare este mai important decât putem crede

Nu există nicio îndoială că tehnologia a transformat modul nostru de lucru.

Dar a adus cu sine o cultură „mereu activă”. Înseamnă că nu sunteți niciodată la mai puțin de câteva atingeri de verificarea e-mail-urilor, a software-ului de mesagerie sau a Google Drive.

Dar, cu aproape o treime dintre IMM-uri declarând că cea mai mare barieră în calea succesului este incapacitatea de „a se opri”, este important ca antreprenorii să știe când să facă un pas înapoi.

Iată șase modalități de a vă ajuta să luați o pauză pentru a evita epuizarea care la rândul ei poate duce la burnout.

Gestionarea timpului este esențială

Antreprenorii au adesea un timp extrem de scurt. Mai ales atunci când jonglează cu o serie de responsabilități diferite.

Cercetările Xero au arătat că principalii factori declanșatori ai stresului sunt managementul personalului (42%), administrarea (35%), sentimentul personal responsabil pentru succesul companiei (31%) și achitarea impozitelor (19%).

Este vital pentru proprietarii de afaceri mici să găsească modalități de a gestiona astfel de presiuni zilnice, iar gestionarea eficientă a timpului este crucială.

Prioritizarea sarcinilor este esențială.

O modalitate de a face acest lucru este separarea activităților cu prioritate ridicată în „urgentă” și „importantă”.

Aceasta va concentra mintea. Oamenii scriu liste de secole și chiar funcționează. Există o serie de aplicații digitale de creare a listelor, cum ar fi Wunderlist și Todoist. Acestea pot face lucrurile și sarcinile mult mai organizate.

Aceste aplicații vă pot ajuta să acordați prioritate sarcinilor, să setați memento-uri și să vă distribuiți listele de sarcini în altă parte.

Fiți realist cu cât poți realiza într-o singură zi. Dacă vă angajați să faceți prea mult, probabil vă veți simți epuizați. Deși mai ușor de spus decât de făcut, delegarea sarcinilor colegilor poate reduce și din stres.

Țineți evidența finanțelor

Managementul financiar îi menține pe antreprenori stresați cu nopțile.

Cea mai bună modalitate de a atenua epuizarea este să configurați un sistem cuprinzător de evidență contabilă, care să urmărească fluxul de numerar ce intră și iese din afacerea dvs.

Xero, de exemplu, poate fi utilizat de pe orice dispozitiv. Aveți nevoie doar de o conexiune la internet.

Vă oferă flexibilitatea de a conduce afacerea de la birou, de acasă sau în deplasare. Acest lucru vă asigură că aveți o imagine actualizată a modului în care se desfășoară afacerea.

De asemenea, automatizează și eficientizează sarcinile care necesită multă muncă. Situația vă va economisi timp. Înseamnă că vă puteți concentra pe reîncărcarea acelor „baterii” importante.

Prioritizează-ți starea de bine

Epuizarea fizică și emoțională poate fi uneori urmărită înapoi la elemente ale stilului de viață, cum ar fi dieta, exercițiile fizice și somnul.

Drept urmare, prioritizarea bunăstării dvs. este la fel de importantă ca o listă eficientă de sarcini. Vă va ajuta să fiți mai bine pregătiți pentru a aborda volumul de muncă.

Mulți proprietari de afaceri mici lucrează adesea toată noaptea. Fără odihna potrivită, ziua următoare nu va decurge așa cum trebuie.

Întrebați-vă dacă într-adevăr trebuie să finalizați o sarcină la miezul nopții. Nu poate aștepta până la următoarea zi lucrătoare?

De asemenea, poate fi benefic să introduceți mai multe exerciții în rutina dvs. Chiar dacă le practicați doar o dată sau de două ori pe săptămână efectele benefice se vor vedea.

La fel, eliminarea alimentelor nesănătoase din dieta dvs. vă poate ajuta să vă simțiți mai revigorați.

Există o serie de aplicații la locul de muncă, cum ar fi Unmind, care face lucruri cu adevărat interesante pentru a ajuta companiile cu bunăstarea lor.

Suprapunerea muncii

Mulți proprietari de întreprinderi mici sunt norocoși de faptul că pot fi flexibili cu locul de muncă, lucrând adesea de acasă.

Schimbarea locației poate invoca creativitatea și îmbunătăți productivitatea. Încercați să lucrați într-o cafenea sau într-un spațiu flexibil de lucru. Acest lucru vă va împiedica să rămâneți blocat într-o rutină.

Abordarea se aplică și sarcinilor la îndemână. Dacă sunteți în impas, încercați o abordare complet diferită și reveniți la sarcina originală la un moment diferit.

Nu decideți să începeți să lucrați la strategia dvs. anuală la ora 16:00. Gândiți-vă la momentele în care lucrați cel mai bine și abordați cele mai dificile sarcini atunci când știți că veți fi cel mai productiv.

Separați casa de serviciu

Pentru mulți antreprenori, afacerea lor este o parte fundamentală a vieții.

Este o pasiune pe tot parcursul vieții, dar și o ocupație.

Ca atare, poate fi greu să separi viața profesională de ce se întâmplă acasă. Cu toate acestea, e important să faceți această mișcare pentru a vă oferi suficient timp de repaus.

Munca după ore vă poate face mai puțin productiv, întrucât sunteți mai puțin capabil să vă opriți. Acordându-vă timp pentru a vă bucura de serile și weekend-urile în familie vă îmbunătăți, în cele din urmă, productivitatea și vă reduce riscul de epuizare.

Trebuie să verificați e-mail-urile când sunteți acasă? Încercați să limitați munca la anumite perioade de timp, astfel încât să puteți separa în mod clar timpul de relaxare de job.

Programează timpii de repaus

Încercați tot posibilul să vă rezervați o vacanță, chiar dacă vorbim doar despre un weekend prelungit. Vă veți întoarce simțidu-vă înviorat și gata să vă concentrați asupra administrării afacerii dvs.

Dacă nu puteți rezerva o vacanță, încercați să programați o pauză în fiecare zi. Ați putea aloca jumătate de oră în fiecare zi pentru a vă îndepărta de computer și a merge la o plimbare.

Indiferent ce alegeți, asigurați-vă că este ceva care vă permite să vă îndepărtați de birou și să vă deconectați complet mintea de la locul de muncă.

Concluzie

În general, epuizarea proprietarilor de întreprinderi mici este o problemă reală care afectează un număr mare de persoane. Se întâmplă datorită faptului că poate fi dificil să vă acordați suficient timp liber.

Administrarea unei afaceri poate fi extrem de satisfăcătoare. În contrapondere, uneori poate fi și copleșitoare. Prin urmare, este vital să vă asigurați că găsiți echilibrul între a lucra din greu, fără a vă suprasolicita.

Cu siguranță, nu doriți să fiți motivul pentru care afacerea dvs. va înceta să fie profitabilă.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button