MarketingȘtiri

Cum poate beneficia o afacere de optimizare SEO?

Creșterea traficului organic pe website este un obiectiv important în online

SEO sau optimizarea pentru motoarele de căutare, este o activitate concepută pentru a îmbunătăți vizibilitatea organică a unui website în motoarele de căutare, cum ar fi Google.

Atunci când este corect executat, SEO poate fi una dintre cele mai rentabile forme de marketing digital. Este o strategie pe termen lung. Nu implică cheltuieli publicitare continue.

Obiectivul SEO este de a face un website să apară în paginile cu rezultatele motorului de căutare (SERP), pentru interogările folosite de publicul țintă. SEO combină multe discipline, care împreună contribuie la îmbunătățirea „autorității” și relevanței unui website.

Acest lucru face ca motoarele de căutare să recunoască dacă un website trebuie să apară în primele poziții (rang) pentru interogările de căutare vizate.

De ce este importantă optimizarea SEO?

93% din toate experiențele online au la bază un motor de căutare. Dacă nu apăreți în rezultatele motorului de căutare, probabil că pierdeți ocazia de a ajunge la potențialii clienți.

Utilizatorii au încredere în motoarele de căutare și în website-urile afișate în poziții de top. În calitate de utilizator de internet știți că e puțin probabil ca majoritatea utilizatorilor să se uite dincolo de prima pagină a rezultatelor căutării.

SEO evoluează întotdeauna. Website-urile nu pot sta pe loc în lumea digitală competitivă.

Dacă nu ați investit recent în servicii SEO, website-ul dvs. probabil nu este optimizat pentru cele mai recente modificări ale algoritmului motorului de căutare.

Google și alte motoare de căutare realizează mii de modificări în fiecare an.

Un website trebuie actualizat continuu pentru a îndeplini cerințele motoarelor de căutare și ale potențialilor clienți.

Optimizarea SEO este relativ ieftină

Comparativ cu alte activități de marketing digital, SEO este relativ ieftin.

SEO ar trebui considerat o investiție pe termen lung. Acțiunile și activitatea finalizată acum pot avea impact asupra unei afaceri pentru mulți ani de acum încolo.

De obicei, dezvoltarea strategiei SEO începe cu un audit al website-ului. Acest lucru relevă problemele ce trebuie abordate și care ar trebui utilizate pentru a elabora un plan de activitate în ordine prioritară.

După abordarea problemelor tehnice majore și optimizarea factorilor principali de clasare, activitatea SEO devine apoi un program de monitorizare și întreținere.

Îmbunătățește experiența utilizatorului (UX)

Pentru a obține o poziție înaltă în rezultatele căutării, trebuie să oferiți utilizatorilor o experiență bună.

Google și alte motoare de căutare doresc să arate utilizatorilor conținutul cel mai relevant. Prin urmare, utilizează o serie de factori de clasificare pentru a determina dacă un website este cel mai bun rezultat de afișat.

Unii factori de clasare sunt tehnici, cum ar fi structura hărții website-ului, dar mulți sunt orientați către UX, cum ar fi timpul de încărcare a paginii.

Dacă o pagină se încarcă încet, este puțin probabil ca Google să o plaseze la un nivel ridicat în clasamentul căutărilor. O pagină lentă oferă o experiență slabă pentru cei care dau click pe website.

Activitatea SEO ar căuta să îmbunătățească timpul de încărcare a paginii. Acest lucru ar aduce beneficii vizibilității organice a căutării unui website, dar ar îmbunătăți și website-ul pentru fiecare vizitator.

SEO creează credibilitate

Motoarele de căutare doresc să afișeze utilizatorilor website-uri ce au o „autoritate” ridicată. Autoritate înseamnă că un website este considerat de încredere și bine optimizat.

Există multe modalități prin care un website poate dovedi acest lucru motoarelor de căutare. Cel mai simplu mod este prin dezvoltarea de conținut de înaltă calitate și relevant pentru utilizatori.

Conținutul excelent trebuie să răspundă la întrebările utilizatorilor.

Prin cercetarea cuvintelor cheie SEO găsește cuvinte cheie și interogări de căutare utilizate de publicul vizat. Oferă date pe care un website le poate utiliza pentru a dezvolta conținutul.

Motoarele de căutare pot vedea conținutul și numărul de website-uri care leagă acest conținut (backlink-uri).

Calitatea conținutului și numărul de backlink-uri determină „autoritatea”. Cu cât are mai multă autoritate un website și conținutul său, cu atât este mai probabil să se claseze în pozițiile de top.

Trafic de calitate

SEO nu înseamnă doar creșterea traficului organic. Este vorba despre obținerea tipului potrivit de trafic.

De exemplu, este posibil să primiți 30.000 de vizitatori pe website pe lună, dar dacă niciunul dintre aceștia nu face conversii, situația nu este benefică pentru afacerea dvs.

Cercetarea cuvintelor cheie și înțelegerea nevoilor clienților este crucială. Permite companiilor să utilizeze SEO pentru a viza utilizatorii și să-i direcționeze către conversii.

Fiți competitivi

Concurenții se clasează deasupra dvs. în rezultatele căutării? Probabil pentru că au cheltuit mai mult pe servicii SEO.

Cu strategia potrivită, îi puteți ajunge din urmă. Un plan bun va ține cont de ceea ce fac concurenții dvs. Va evalua dacă puteți concura și vă va crește procentul de vizibilitate în căutare.

Clasarea deasupra concurenților poate fi un obiectiv de afaceri, dar un audit și cercetarea website-ului identifică dacă aceasta este strategia corectă.

Uneori, concurenții vizează cuvinte cheie cu volum redus. În loc să concurați direct, e mai bine să vizați un cuvânt cheie diferit, mai relevant pentru ceea ce oferă afacerea dvs.

Cum să începeți?

Dacă doriți să începeți sau să vă îmbunătățiți activitatea SEO, trebuie mai întâi să evaluați performanța actuală a website-ului dvs. O agenție SEO sau un profesionist vă va putea sprijini în finalizarea unui audit.

Înțelegerea publicului țintă este vitală, iar o bună strategie SEO va fi întotdeauna axată pe utilizatorul final.

Indiferent dacă decideți să angajați un specialist SEO intern sau să colaborați cu o agenție, amintiți-vă că păstrarea cumpărătorului și a nevoilor clienților în centrul deciziilor dvs. va însemna că oferiți o experiență de utilizare bună, pe care motoarele de căutare o apreciază foarte mult.

De fapt, SEO ar trebuie să fie un pilon important pentru prezența afacerii dvs. în mediul online.

Am văzut deja o serie de precedente când marii giganți tech interzic profile sau pagini pe platformele lor, oferind doar niște explicații vagi și generaliste.

Să aveți propriul website optimizat SEO înseamnă să fiți „stăpâni” pe conținutul pe care îl aveți de oferit.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button