Este greu să fii „tipul mic”, mai ales într-o piață plină de jucători mari, cu bugete nelimitate.
Atât de multe întreprinderi mici greșesc când se feresc de publicitatea PPC (pay-per-click). Presupun că va fi un canal scump pentru ei.
Dar, în realitate, PPC este un canal excelent pentru întreprinderi mici și start-up-uri. Este modalitatea perfectă de a ajunge la publicul țintă, de a vă consolida marca și de a descoperi clienți noi la un cost pe care îl puteți controla.
Desigur, există toate șansele ca strategia dvs. să arate foarte diferit de abordarea companiilor mai mari. În acest articol pe blog explorăm câteva moduri inteligente prin care afacerile mici pot folosi acest instrument pentru a concura cu succes marile branduri pe partea de PPC.
Concentrați-vă anunțurile: vizați cuvinte cheie long tail
Este inevitabil. Cu cât contul este mai mare, cu atât este nevoie de mai mult timp și efort pentru a optimiza. Și, în general, mărcile mari vor avea agenții externe care gestionează conturi masive, cu mii de cuvinte cheie, reclame și pagini de destinație. Ca o afacere mică, puteți profita de acest lucru direcționând anunțuri către termeni cheie specifici.
Evitați setarea unor termeni generali în contul dvs. Probabil că veți capta o mulțime de trafic care nu se va converti niciodată.
În schimb, utilizați raportul privind termenii de căutare pentru termenii de căutare la nivel superior pentru a construi cuvinte cheie long tail. Acestea pot fi apoi extrase în grupuri de anunțuri separate, astfel încât să puteți crea reclame foarte direcționate în jurul acestor termeni cheie.
De exemplu, direcționarea unor termeni precum „ofertă de asigurări pentru bărbați antreprenori” este probabil să genereze un volum mai mic decât termenul de „asigurare de afaceri”. Totuși, va fi mai ieftin să licitați și mai probabil să produceți o vânzare finală.
Acest lucru va necesita mai mult timp pentru investiții, inițial, dar vă va permite să preluați trafic foarte specific la costuri mai mici.
Licitați pentru cuvinte cheie cu volum mare, dar cu limite stricte de timp
Unele licitații pentru cuvinte cheie cu volum mare sunt în regulă. Vă vor ajuta să vă construiți campaniile foarte vizate și să vă expuneți la mai mulți termeni de căutare.
Cu toate acestea, datorită volumelor implicate, este ușor să cheltuiți rapid dacă bugetul dvs. nu este etanș, deci acest lucru ar trebui să se facă în limite.
Setați ca anunțurile să apară în timpul orelor de funcționare ale companiei dvs. Sau în timp ce liniile telefonice sunt deschise.
Asigurați-vă că sunteți complet cu cuvintele cheie negative pe care le aplicați acestor campanii. În acest fel, luați o parte din traficul de bază, dar le puteți monitoriza în timpul orelor de funcționare.
Profitați de recenziile clienților
E posibil să fi observat că aproape toate mărcile mari au evaluări (steluțele) prezentate alături de reclame. Aceasta este o oportunitate ratată în mod obișnuit de întreprinderile mici.
Este ceva care poate fi extrem de benefic pentru a contribui la creșterea încrederii într-un brand cu care altfel un client nu ar fi fost familiarizat.
Utilizatorii pot fi puțin atenți atunci când vine vorba de furnizarea detaliilor personale, astfel încât evaluarea oferită de clienți poate ajuta la încrederea lor, îmbunătățind CTR (rata de click) și ratele de conversie din website.
Google furnizează recenzii de la mai multe website-uri independente.
Începeți să contactați clienții anteriori și să le cereți să vă evalueze serviciul. După ce ajungeți la 30 de recenzii unice într-o perioadă de 12 luni care au cel puțin 3,5 stele sau mai mult, evaluările primite ar trebui să înceapă să fie afișate.
Faceți ca oferta dvs. să conteze
Spre deosebire de mărcile mari, e îndoielnic că veți atrage o rată de click ridicată din cauza recunoașterii mărcii. Oamenii sunt creaturi de confort.
Dacă doriți să-i atrageți, merită să introduceți o ofertă în anunț. Asigurați-vă că aveți o pagină de destinație pe care ajung și care îndeplinește această promisiune de valoare.
Înainte de a vă crea anunțurile, o modalitate ușoară de a vă asigura că oferta dvs. va rezista concurenței este să aruncați o privire la diversele căutări pentru care veți licita.
Încercați să vedeți ce adaugă concurența. Acest lucru se poate face printr-o fereastră incognito sau cu diferite instrumente PPC.
Ignorarea paginilor de destinație este o mare greșeală
Este ușor să subminați o campanie PPC bună uitând de călătoria clienților odată ce ajung pe website-ul dvs. Doar pentru că cineva a dat click nu înseamnă că va deveni client.
Crearea paginilor de destinație relevante și dedicate nu numai că îmbunătățește ratele de conversie, ci vă poate ajuta și la îmbunătățirea Scorului de calitate Google.
Această îmbunătățire, în timp, va reduce costurile totale ale campaniei.
Luați-vă o perioadă de timp pentru a experimenta cu paginile de destinație. Capturați detaliile de contact cât mai curând. Încercați să aveți un proces strâns, reglat fin pentru a-l urmări și a vă conecta rapid cu clientul.
Încercați și testați diferite pagini în mod continuu. Veți fi surprins de ceea ce funcționează. Există o mulțime de instrumente de pagini de destinație ușor de utilizat, care nu vor afecta prea mult bugetul. Sunt excelente dacă nu aveți un dezvoltator web la îndemână.
Dacă aveți o prezență fizică, exploatați-o prin destinații de plasare de anunțuri locale
Peste o treime din toate căutările mobile sunt „căutări legate de locație”. Prin urmare, există o ocazie excelentă de a ieși în evidență din mulțime dacă ai un magazin fizic, mai ales atunci când concurența ta este exclusiv online.
Google a făcut înregistrările și anunțurile locale mai vizibile în ultimii ani, dar în următoarele câteva luni vom vedea lansarea următoarei generații de anunțuri de căutări locale.
Aceste noi anunțuri vor apărea în Google Maps, precum și pe google.com. Odată cu introducerea acestor noi reclame, logo-urile și ofertele mărcii vor apărea direct pe suprafața hărții, mai degrabă decât alături.
Gândiți-vă mai întâi la mobil
Mai mult de jumătate din trilioanele de căutări efectuate pe Google pe an se efectuează prin intermediul unui dispozitiv mobil. Această statistică a determinat Google să se gândească la cum ar arăta Ads dacă ar crea anunțuri în prima lume mobilă de astăzi.
În consecință, acest lucru a condus la câteva modificări ale instrumentului Ads. Cu siguranță cea mai mare a fost că anunțurile text standard nu vor mai fi acceptate. Toate noile anunțuri text extinse vor lua locul lor, permițând de două ori limitele textului actual.
Așadar, dacă gestionați în prezent un cont PPC, consultați regulile care acoperă aspectele pe care trebuie să le știți despre anunțurile text extinse Google Text. Va trebui să vă actualizați anunțurile cât mai curând sau riscați să pierdeți o vizibilitate excelentă.
Concluzie
PPC este, cu siguranță, un „loc de joacă” pentru cei curajoși. Cu toate acestea, nu a existat niciodată un moment mai bun pentru a lupta cu „băieții mari” din online.
Fiind inteligent cu bugetul dvs. și alocând ceva timp și efort optimizând și modificând campaniile, nu veți concura doar cu companii mult mai mari atunci când vine vorba de PPC. Veți prospera generând vânzări și implicit profit.