AfaceriMarketing

Cum putem promova un business offline?

Metodele și tacticile tradiționale pot fi complementare celor digitale

În aceste zile, aproape toate planurile de marketing vor pune accent pe utilizarea platformelor online. Metodele de promovare se vor orienta spre tactici cum ar fi website-uri și platforme de socializare, pentru a răspândi vestea despre afacere.

Nu există nicio îndoială că a profita de internet e o modalitate fantastică de a accesa un public vast de potențiali clienți. Este ceva ce ar trebui să facă fiecare afacere. Dar să te concentrezi exclusiv pe metode online și să ignori complet abordarea offline este o greșeală.

Nu subestimați niciodată puterea de a face conexiuni personale și de a injecta o atingere umană în relațiile cu clienții.

Este posibil să nu puteți ajunge la cât mai mulți clienți potențiali prin marketing offline, dar fiecare conexiune este mult mai personală.

Planurile de marketing de succes privesc publicul pe care doresc să îl vizeze. Folosesc un mix de marketing online și offline pentru a ajunge la cât mai mulți oameni posibil.

Creați-vă propria marfă de marcă

Proiectarea mărfurilor dvs. de marcă este o modalitate excelentă de a vă conecta cu clienții, de a spori gradul de cunoaștere a mărcii și, în cele din urmă, de a spori vânzările.

Poate părea un cost mare în avans. Însă, dacă stabiliți obiective clare de la început și alegeți marfa potrivită pentru piața dvs. țintă, puteți obține un profit foarte bun al investiției.

A face ceva diferit și nou este o modalitate excelentă de a atrage atenția clienților. Totuși, marfa mai tipică, cum ar fi pixurile și cănile, poate funcționa în continuare pentru publicul potrivit.

Există nenumărate alte tipuri de mărfuri de marcă pe care le puteți folosi pentru a vă promova marca. De la stick-uri USB și mouse pad-uri la tricouri și brelocuri.

Distribuția se poate face în cadrul evenimentelor pe care le organizați.

Gândiți-vă doar la ce ar beneficia clienții dvs. Pe cale de consecință, alegeți ceva pe care l-ar folosi efectiv zilnic. Aceasta creează o conexiune unică cu clientul și vă păstrează afacerea în mintea lor.

Fii pregătit să dai ceva gratuit

Acum, că ai niște produse noi, strălucitoare, este timpul să începi să le distribui. În general, companiile au tendința de a folosi o ocazie specială, cum ar fi un eveniment comercial, pentru a-și distribui produsele de marcă.

Dar la fel de ușor puteți oferi ceva în magazin atunci când vorbiți cu clienții noi. Trebuie doar să aveți în vedere ce elemente ar putea aprecia cel mai mult fiecare demografie a clientului.

Oamenilor le place să li se ofere lucruri gratuit. Chiar dacă nu este ceva de care au nevoie disperată. „Tencuind” logo-ul companiei, atrageți atenția asupra afacerii, construind în același timp o conexiune personală cu potențialii clienți.

A oferi ceva gratuit poate fi destul de puternic. Oamenii păstrează obiecte precum pixuri și căni pentru o lungă perioadă de timp, așa că dacă au marca dvs. în față te vor ține în minte.

S-ar putea să nu aibă nevoie de tine acum. Dar, când vor avea nevoie de produsul sau serviciul tău, se vor gândi mai întâi la tine.

Nu uitați de puterea cărților de vizită

Cărțile de vizită sunt la fel de utile astăzi, așa cum au fost întotdeauna. Ar trebui considerate ca un instrument principal de marketing.

Sunt încă ceva ce oamenii cer și se vor aștepta să aveți. O carte de vizită bine concepută poate spune clientului tot ce trebuie să știe despre afacerea dvs. în câteva secunde. Permite oamenilor să se conecteze cu dvs. ca persoană fizică.

Funcționează la fel ca un website de prezentare.

Dar distribuirea cărților de vizită la evenimente de rețea și întâlniri întâmplătoare nu sunt singurele modalități de a face acest lucru. Încercați să vă lăsați cărțile de vizită oriunde. Vizați locurile în care vă puteți aștepta să atrageți clienți noi.

Acest lucru va varia în funcție de industria dvs. Însă, restaurantele, cafenelele, supermarket-urile, panourile de anunțuri, târgurile comerciale, evenimentele comunitare și conferințele sunt toate idei excelente.

În mod similar, dacă administrați un magazin local, un restaurant sau chiar dețineți un mic ghișeu sau o afacere cu instalații sanitare, luați în considerare introducerea cărților de vizită (sau a pliantelor) prin căsuțele de scrisori ale celor din zona de activitate.

S-ar putea să fiți surprins de cât de mulți oameni vă vor nota serviciul și vă vor suna când vor avea nevoie de serviciile sau produsele pe care le oferiți.

Construiți o prezență la ateliere și evenimente

A avea o prezență fizică la ateliere și evenimente atât la nivel național, cât și la nivel local este o modalitate fantastică de a crește gradul de conștientizare a mărcii.

Viața reală, prin conexiunile în persoană, sunt mult mai puternice și mult mai memorabile decât cele digitale.

Gândiți-vă la ce oferă afacerea dvs. oamenilor înainte de a găzdui ateliere gratuite. Dacă le puteți oferi oamenilor o experiență distractivă sau educațională, în timp ce le permiteți să știe totul despre ceea ce faceți, veți putea crea clienți pe viață.

Dacă sunteți priceput la vorbitul în public, susținerea de discuții și prezentări sunt modalități foarte puternice de a expune numele afacerii dvs. Puteți să vă poziționați ca expert în industrie.

Aveți nevoie doar de un subiect interesant. Publicul va dori să afle mai multe despre domeniu și este o modalitate eficientă de a le oferi informații utile.

Business

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button