AfaceriȘtiri

Cum să acordați prioritate investițiilor în cadrul companiei

Fluxul de numerar trebuie să fie un indicator constant pentru o afacere

A fi responsabil pentru dezvoltarea afacerii dvs. este unul dintre cele mai satisfăcătoare și provocatoare aspecte ale conducerii unei IMM.

Deși probabil că veți căuta să investiți în diferite domenii ale companiei pentru a contribui la stimularea acestui succes, resursele vor fi limitate.

Asta înseamnă că este esențial să îți poți acorda prioritate investițiilor.

Un lucru care se va dovedi valoros atunci când vine vorba de a face aceste alegeri dificile este să aveți un plan strategic de creștere convenit. Va necesita contribuția tuturor departamentelor organizației dvs.

Dacă v-ați documentat cu succes planul de creștere, atunci veți ști unde și cum va crește afacerea dvs.

Aceasta va informa majoritatea deciziilor dvs. de investiții. Puteți apoi să faceți referințe încrucișate cu domenii ale companiei care ar putea avea dificultăți și să investiți pe baza acestui lucru.

Identificarea beneficiilor

Există, desigur, alte considerații de luat în vedere.

Prima ar trebui să fie întotdeauna efectul pe care îl va avea această investiție. Luați în considerare care vor fi beneficiile directe ale implementării modificării.

Acest lucru ar trebui, în general, să se bazeze pe o nevoie mai degrabă decât pe o dorință.

O regulă bună este că investiția ar trebui să se bazeze pe o soluție, mai degrabă decât pe un anumit produs. Vă va ajuta să evitați să fiți captat în vânzarea pentru produse care nu sunt esențiale pentru companie.

De exemplu, să presupunem că ați identificat că afacerea dvs. are nevoie de o platformă CRM pentru a urmări călătoria clienților și pentru a oferi o tranziție mai ușoară pe tot parcursul pâlniei de vânzare și într-o tranzacție finalizată.

Primul gând ar trebui să fie cum puteți realiza acest lucru. Vă gândiți ce soluții potențiale sunt disponibile, mai degrabă decât să găsiți un singur răspuns specific.

Dacă primul dvs. gând este despre un produs numit, înainte de „trebuie să îmbunătățim călătoria clienților noștri”, atunci este posibil să fi căzut de la înălțime la fel de mult ca și produsul.

Întotdeauna merită să vă uitați exact la modul în care veți beneficia de această implementare. Elucidați modul în care caracteristicile produsului se vor traduce și, sperăm, să transforme procesele dvs. de afaceri.

Prin urmare, este foarte important să urmăriți pitch-urile excelente de vânzări prin cercetarea produselor alternative care fac exact același lucru, dar mai bine, mai repede sau mai ieftin.

Dacă ar fi nevoie să cumpărați o mașină nouă, ați urma cam același proces. Ați identifica necesitatea, faceți unele cercetări, apoi analizați potențiale opțiuni. Urmați același proces atunci când căutați investiții pentru IMM-ul dvs.

Uitați-vă dincolo de prezent

Una dintre cele mai frecvente greșeli comise în cadrul operațiunilor financiare este plasarea economiilor în fața potențialului ROI (rentabilitatea investiției).

Este o mișcare grșită. Adesea, cele mai mari rentabilități vor veni ca urmare a cheltuielilor corespunzătoare pentru a obține soluția corectă.

Este o greșeală obișnuită făcută în afaceri, unde oamenii aleg să reducă soluția doar pentru a atinge obiectivul imediat de a reduce costurile la minimum.

E esențial să aveți metodologia robustă a rentabilității investiției în acest caz.

De exemplu, cheltuirea banilor pe echipamente, spații sau personal care vă vor crește productivitatea ar trebui să aibă ca efect „vânzări mai mari” (cu condiția ca strategia dvs. de marketing să fie în formă bună).

Sau poate că departamentul de marketing este ceea ce vă lipsește și vă bazați pe un surplus de acțiuni pe care vă luptați să le vindeți.

Investițiile în marketing vă pot ajuta să creați cerere pentru ceea ce sunteți deja în măsură să furnizați. Oricum ar fi, este crucial să țineți întotdeauna cont de imaginea de ansamblu atunci când luați decizii de investiții.

Evaluează-ți deciziile

Poate că cel mai important amănunt în această etapă e de a avea o modalitate foarte clară de a evalua succesul oricăror cheltuieli. Trebuie să vă puteți asigura că obțineți o rentabilitate tangibilă a investițiilor dvs.

Acest lucru vă va ajuta, de asemenea, să identificați eventualele probleme legate de fluxul de numerar sau zonele din afaceri care pierd bani. Trebuie să puteți acționa rapid pentru a contracara.

De asemenea, este important să monitorizați în permanență exact unde se află cheltuielile dvs. Aflați orice tendințe care pot afecta costurile în creștere sau în scădere.

Planul dvs. de investiții trebuie să fie clar, dar trebuie să existe spațiu pentru a merge mai departe.

Concurenții dvs. vă vor oferi o bună indicație a tendințelor din industrie care ar putea influența luarea deciziilor. Acesta poate fi un bun indicator a ceea ce se întâmplă în sectorul dvs.

Nu ar fi înțelept să nu fiți atenți cel puțin la cei din jur.

Investiția în afacerea dvs. este necesară pentru a o face să crească. Posibilitatea de a acorda prioritate acestor investiții în mod corect va accelera procesul și vă va asigura că derulați cel mai eficient „spectacol” posibil.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button