AfaceriȘtiri

Cum să atenuați riscul în afaceri cu ajutorul unui plan bine pus la punct

Companiile organizează întâlniri post-factum pentru a reflecta la proiecte, inițiative sau evenimente cu rezultate nefericite

Întreprinderile organizează adesea întâlniri post-factum. Pentru a reflecta la proiecte, inițiative sau evenimente cu rezultate nefericite.

Este o oportunitate excelentă de învățare, dar nu e întotdeauna suficientă. La urma urmei, nimeni nu poate corecta cursul retrospectiv.

Și în ciuda a cât de obișnuite sunt întâlnirile, 75% dintre oameni nu sunt siguri cum să le desfășoare sau să participe la ele.

Reuniunea post-factum reprezintă un instrument util. Însă echipele ar trebui să acționeze preventiv, nu doar reactiv.

Continuați să citiți acest articol de blog oferit de agenția de advertoriale SEO. Oferim și servicii SEO sau de marketing digital. Pentru mai multe detalii vă invităm să intrați în contact cu noi.

Cum să abordăm preventiv provocările și riscurile

Programați o întâlnire structurată similară, doar că la începutul unui proiect, mai degrabă decât la sfârșit. Acest tip de întâlnire este cunoscut sub numele de risk burndown.

Oferă o oportunitate pentru gândirea inversată în contextul provocărilor de afaceri. A funcționat pentru noi și credem că e aplicabilă oricărei afaceri.

Iată cum puteți profita la maxim de plan într-o lume a afacerilor care s-a înrăutățit:

1. Articulați ceea ce nu doriți

Charlie Munger, vicepreședinte al Berkshire Hathaway și filantrop de afaceri, a spus odată: „Tot ce vreau să știu este unde voi muri, pentru a nu merge niciodată acolo”.

Munger este un susținător al inversării. Tehnică de gândire care explorează rezultatele pe care nu le dorim pentru a le identifica pe cele pe care le facem.

Modelul funcționează cel mai bine când se ocupă de multe rezultate posibile.

De exemplu, luați în considerare întrebarea „Ce vrei să mănânci?” Dacă nu sunteți sigur, puteți parcurge lista de opțiuni și puteți decide ce nu sună bine. „Nu vreau grătar, nu vreau pizza, nu vreau hamburger” și așa mai departe.

Nu toată lumea știe exact ce își dorește în viață sau în afaceri. Astfel, crearea unui plan cu o listă infinită de posibilități poate fi o provocare. Cu toate acestea, oamenii știu în general ce NU vor.

De exemplu, să presupunem că încercați să stabiliți un obiectiv de vânzări. Pe de altă parte, nu sunteți sigur ce număr este potrivit. Efectuați un calcul rapid. Cum ar arăta veniturile dacă ați avea 50, 75 sau 100 de clienți noi în acest trimestru?

75 de clienți noi nu vă sunt suficienți pentru a vă atinge obiectivele pe termen mediu și lung? Va trebui să țintiți mai sus.

Dacă nu vreți cu adevărat să vă atingeți obiectivele pe care le-ați stabilit, inevitabil nu o veți face. În același sens, trebuie să vizualizați rezultatele pentru a le evita ca fiind inacceptabile.

Este bine să stabiliți un interval de obiective dacă vorbiți de cifre de vânzări, venituri sau alte cantități. Asigurați-vă că vă simțiți în continuare confortabil atingând capătul inferior al spectrului.

2. Construiți planul de risc

Teleportați-vă în viitor și prefaceți-vă că v-ați pierdut obiectivul. Apoi, enumerați motivele eșecului. Poate că a fost din cauza comunicării greșite. A concurenților sau a cifrei de afaceri din echipa de achiziții a unui produs.

Aceste liste vor fi lungi (vă vor cere să vă confruntați cu unele scenarii dintre cele mai nefavorabile). Însă, atunci când identificați potențiale provocări înainte ca acestea să vă compromită eforturile, vă oferiți posibilitatea de a găsi soluții proactive.

Dacă vă examinați retroactiv mișcările, probabil că nu veți avea decât scuze.

2.1 Nu vă lăsați distras de un risc negativ

Rețineți că e important să echilibrați negativul și pozitivul. De asemenea, trebuie să știți ce ar putea merge bine și cum ați putea avea noroc. Dacă evaluați întotdeauna riscul negativ, s-ar putea să vă speriați și să nu mai performați.

„Riscul negativ trebuie gestionat cu atenție. Echipele ar trebui să adopte un risc pozitiv pentru a maximiza valoarea afacerii.” Declarația îi aparține lui Christopher Yang, vicepreședinte la Corporate Travel Management.

După ce știți cum ar putea evolua evenimentele, puteți crea un plan de acțiune detaliat pentru a asigura succesul.

3. Urmăriți constant valori cu părțile cheie interesate

O întâlnire post-factum dezvăluie, de obicei, problemele care au dus la eșec. Probabil veți fi „bombardat” cu relatări despre o mulțime de mici greșeli care, din neștiință, au avut loc pe parcurs.

Pentru a evita această situație neplăcută, realizați un plan. Urmăriți în mod constant valorile care vor separa succesul de eșec pe parcursul unui proiect.

Am constatat că întâlnirile săptămânale individuale cu părțile cheie interesate sunt esențiale. Nu doar pentru un rezultat de succes, ci și pentru o „călătorie” lină.

În timpul acestor întâlniri identificăm rezultatele cheie. De exemplu, lucruri care trebuie să se întâmple pentru ca noi să evităm eșecul. Ne ajută să rămânem pe drumul cel bun pentru a ne atinge obiectivul inițial.

Nu uitați să urmăriți și să continuați. Gândiți-vă la acest pas ca la un e-mail cu un punct de contact al unui potențial client. Pentru a încheia afacerea, va trebui să-i ajutați în procesul de vânzare.

Asigurați-vă că vă atingeți obiectivele făcând check-in la membrii echipei. În special la cei care sunt responsabili pentru diferitele părți ale proiectului.

Probabil că utilizați deja Zoom sau un alt instrument de videoconferință. Apelurile audio-video sunt suficiente dar comunicarea față în față îmbunătățește implicarea, claritatea și eficiența.

Dovadă este explozia întâlnirilor pe Zoom. De la 10 milioane pe lună, în decembrie 2019, la 300 de milioane în 2020.

Coerența este esențială

Pe măsură ce vă urmăriți obiectivele, veți avansa spre un posibil succes. Faceți acest lucru suficient de constant și, în cele din urmă, veți ajunge la acel final fericit și mult dorit.

Business

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button