Advertoriale SEOAfaceriMarketingȘtiri

Cum să reconstruiți reputația afacerii după un regres?

Reputația afacerii este fragilă. Poate fi un efect negativ de mulți factori, atât pe plan intern, cât și extern. Menținerea unei reputații pozitive este un act de echilibrare provocator. Iată o privire rapidă asupra modului în care puteți gestiona reputația afacerii dvs.

Reputația afacerii în timpul pandemiei

După cum am văzut de-a lungul pandemiei, multe întreprinderi, atât mici, cât și mari, au fost puse la încercare. Sunt supuse judecății la fiecare mișcare a acestora. În timp ce unii au prosperat, pivotând oferta lor de afaceri și luând decizii etice pentru a-și sprijini comunitățile locale, alții au rămas liniștiți, decizând să zboare sub radar, probabil de teama unei judecăți intense sau pur și simplu de la faptul că nu știu cum să comunice în acest moment.

Cu toate acestea, în cele din urmă, reputația fiecărei companii a fost afectată într-o anumită calitate după perioada anterioară de neliniște și incertitudine. Unii au înflorit și au fost lăudați pentru răspunsul lor la pandemie, în timp ce alții au suferit daune reputației lor.

Importanța reputației afacerii

Stabilirea și menținerea unei reputații pozitive de afaceri este esențială. Vă permite să atrageți clienți și să îi faceți să revină pentru mai mult, ajutând la dezvoltarea încrederii în marca dvs. și la fidelizarea clienților. Acest punct este esențial pentru succesul continuu.

De fapt, un studiu recent din Revista Internațională de Economie și Finanțe a descoperit că încrederea joacă un rol crucial în dezvoltarea financiară și în circuitul afacerilor. Întreprinderile, sunt precum oamenii, creează relații cu clienții și părțile interesate pe baza încrederii și reputației.

Deci, acest lucru înseamnă că poziția financiară a unei companii este influențată direct de reputația și de imaginea generală a mărcii. În esență, indiferent cât de bune sunt serviciile sau produsele pe care le oferiți sau cât de mare sau mică ar putea fi afacerea dvs., marca sa este la fel de bună ca reputația.

Pași pe care îi puteți lua pentru a reconstrui reputația afacerii

Fie că refaci reputația afacerii în urma unei crize interne sau a unei perioade de întrerupere a comunicării, sau ca urmare a unei pandemii, există câțiva pași simpli pe care îi poți lua pentru a reconstrui reputația afacerii.

Aici trebuie să facem o mențiune importantă. Încercați să corelați reputația afacerii și cultura internă a organizației. O reputație impecabilă se bazează pe toți angajații companiei, nu doar pe echipa de management.

1. Revizuiește „ADN-ul” mărcii tale

„ADN-ul” afacerii – viziunea, misiunea și valorile – permit afacerii să iasă în evidență în întreaga lume. Ca și în cazul oamenilor, ADN-ul companiei este ceea ce vă face unic și diferit de concurenți.

Când vine vorba de gestionarea reputației, prin definirea clară a „ADN-ului” (sau „poziționarea mărcii” sau „propunerea de valoare clienților” sau „avantajul competitiv”), veți ajuta clienții și potențialii clienți să înțeleagă și să se angajeze mai bine cu afacerea dvs. și cu valorile acesteia.

2. Asigurați coerența în comunicare

ADN-ul afacerii alimentează mesajele mărcii. Mesageria dvs. ar trebui să ruleze ca un fir de aur în toată activitatea de comunicare, permițându-vă să transmiteți un ton consistent de voce.

A fi consecvent cu clienții și cu potențialii clienți vă ajută să creați încredere și credibilitate în marca dvs.

3. Puneți la punct un plan

Odată ce ai ADN-ul și mesajele definite, poți pune acest lucru împreună într-un plan de comunicații. Acest plan ar trebui să detaliaze publicul dvs. țintă, să stabilească obiective măsurabile și activitățile de comunicare necesare pentru atingerea acestor obiective.

Verificați unde vă aflați acum, apoi decideți unde doriți să fiți. Utilizați planul dvs. de comunicații pentru a le lega pe cele două, definind un plan de acțiune pentru a vă deplasa dintr-un loc în altul. În esență, existența unui plan de comunicare clar vă ajută clienții și potențialii clienți să vadă că sunteți încă foarte deschis pentru afaceri.

4. Împărtășiți mărturii și studii de caz

Mărturiile și studiile de caz sunt un instrument puternic pentru îmbunătățirea reputației afacerii dvs. Acestea arată clienților potențiali că clienții anteriori au avut o experiență plăcută lucrând cu dvs.

Prin urmare, vor fi mai predispuși să aibă încredere în abilitățile dvs. și să dorească să lucreze cu dvs. Puteți partaja mărturii și studii de caz pe site-ul dvs. web, pe rețelele de socializare sau chiar în mass-media cheie, atunci când sunt suficient de puternici.

5. Generați un plan de recuperare

Cel mai bun mod de a-ți reconstrui reputația de business rapid este să fii pregătit din timp. În retrospectivă, cei care au suferit daune reputației lor se vor întreba de ce nu au avut în prealabil un plan clar de recuperare.

Un plan de recuperare sau de gestionare a crizelor vă ajută să gestionați riscurile, reduce șansele ca orice situație să scape de sub control. Vă permite să vă readuceți afacerea pe o cale stabilă de zbor în cazul apariției unei probleme – externe sau interne.

Concluzie

În perioadele de neliniște, recesiune sau după o criză internă, reputația afacerii poate fi cea mai fragilă. Deoarece reputația afacerii se corelează direct cu succesul acesteia, menținerea unei reputații pozitive este esențială pentru asigurarea unei creșteri consistente pe termen lung.

Dar poate fi ușor să renunțați la investițiile în imaginea dvs. de marcă și în reputația afacerii. În special, în faza de creștere în stadiu incipient în care multe companii Se concentrează pe dezvoltarea produselor lor și câștigarea clienților.

Cu toate acestea, stabilirea unei identități de marcă puternice și asigurarea că ați creat modalități de a vă gestiona reputația în perioade de criză va favoriza creșterea economică durabilă și loialitatea clienților pe termen lung.

Business

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button