AfaceriȘtiri

Cum să vă mutați afacerea de fitness online?

La fel ca majoritatea sectoarelor, industria de fitness ca orice business, a simțit efectele crizei actuale. Sălile de fitness și centrele de fitness din întreaga lume au fost forțate să închidă.

Pentru mulți, schimbarea rapidă a evenimentelor a fost un șoc, profesioniștii trebuind să devină creativi și să găsească noi modalități de a genera un venit. Aceasta include digitalizarea abilităților lor prin crearea de videoclipuri pentru a ajunge la oameni în siguranța propriilor case.

Pentru orice proprietar de afaceri sau de sală de fitness care dorește să își „mute” abilitățile de fitness online adaptându-și oferta, poate ține cont de câteva sfaturi pentru a ajunge în fața clienților.

Configurați un site dedicat

Este important ca website-ul dvs. să fie ușor de navigat, atrăgător din punct de vedere vizual și să includă toate informațiile esențiale, cum ar fi detaliile de contact și noul mod de operare.

Wix Fitness a fost conceput special în acest scop, permițând profesioniștilor să construiască un brand online.

Produsul vă permite să utilizați Zoom (apel video) pentru a menține clienții în formă și activi în timp ce sunt blocați. De asemenea, puteți vinde mărfuri, vă puteți gestiona calendarul, puteți urmări performanța clienților și puteți gestiona membrii echipei.

Construiește o prezență digitală

Odată ce v-ați creat website-ul, trebuie să atrageți atenția către el. Este un fapt că ar trebui să contactați toți clienții existenți, dar acum că sunteți online merită să încercați să vă măriți acoperirea.

Secretul creșterii traficului este să vă asigurați că motoarele de căutare, cum ar fi Google, vă pot găsi site-ul web și îl pot clasa în paginile relevante ale rezultatelor căutării. O modalitate ușoară de a vă crește clasamentul este să vă publicați site-ul în directoarele online locale.

Un alt lucru este completarea unei căutări de cuvinte cheie în jurul subiectelor pe care clienții dvs. ideali le caută și încorporarea lor în text pe paginile site-ului dvs. Încărcarea de articole pe blog la fiecare două săptămâni sau lunar este o altă modalitate excelentă de a stimula SEO.

Profitați de social media

Asigurați-vă că ați creat un profil de afaceri pe platformele de socializare, cum ar fi Instagram, Facebook, Twitter, YouTube, Pinterest și LinkedIn, pentru a ajunge la diferite segmente de public și pentru a încărca în mod regulat conținut, pentru a obține adepți.

Folosiți hashtaguri relevante, astfel încât să fiți văzut de publicul potrivit. Social media este și o modalitate eficientă de a distribui conținutul pe care îl creați.

Folosiți servicii sociale plătite

Atunci când vă promovați afacerea pe rețelele de socializare, luați în considerare rețelele sociale plătite ca o modalitate de a ajunge la potențialii clienți și de a vă promova.

Prin utilizarea instrumentelor de gestionare a anunțurilor în platformă, cum ar fi Managerul de anunțuri Facebook pentru conturile Facebook și Instagram, anunțurile Twitter și LinkedIn Business, conținutul dvs. poate ajunge la o gamă mai largă de clienți potențiali, care altfel pot fi ratați atunci când postați în mod organic.

Rețelele sociale plătite nu trebuie să fie costisitoare sau consumatoare de timp. Dacă sunteți nou în domeniul social plătit, începeți cu un buget mic pentru fiecare anunț până când vă familiarizați cu instrumentele utilizate.

Creați antrenamente live stream

Transmiterea live de pe site-ul dvs. web nou creat este o modalitate excelentă de a ajunge la mai mulți clienți. YouTube le permite utilizatorilor să-și monetizeze fluxurile live, permițându-le utilizatorilor să adauge anunțuri pre-roll, mid-roll, display și suprapuse la conținutul lor.

De asemenea, luați în considerare încărcarea videoclipurilor de fitness pre-filmate pe site-ul dvs. web pentru a fi închiriate, vândute individual sau ca parte a unui pachet de abonament. Acest lucru vă va oferi o serie de opțiuni pentru a distribui conținut și a face bani.

Conectează-te cu publicul tău

Cunoașterea publicului dvs. este cheia unei afaceri de succes. Există multe modalități de a vă cunoaște publicul, cum ar fi prin e-mail sau prin sondaje frecvente privind satisfacția clienților.

Acest lucru vă permite să colectați feedback-ul publicului punând întrebări cheie. Asigurați-vă că răspundeți la comentarii și mesaje directe pentru a menține o comunicare activă cu clienții.

Puterea recenziilor

În cele din urmă, luați în considerare publicarea de recenzii ale clienților pe site-ul dvs. web. Dacă afacerea dvs. este nouă, concentrați-vă pe obținerea de recenzii de calitate.

Vă poate ajuta să vă construiți credibilitatea pe piață și să încurajați alți clienți să vă utilizeze serviciile.

Dacă aveți recenzii negative este recomandat să nu le ignorați. Trebuie să identificați problema care a dus la o nemulțumire și încercați să o soluționați cât mai eficient. Aceasta vă permite nu doar să aveți clienți mulțumiți, dar și să vă îmbunătățiți serviciile pe care le oferiți.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button