AfaceriȘtiri

Cum să vă revigorați abordarea de sensibilizare în 2021

Înainte de pandemie, probabil că echipa dvs. nu a regândit strategia de sensibilizare. Ați atras clienții potențiali în pâlnia de vânzări și ați păstrat „viteza” companiei dvs.

Acum, vă aflați pe un teritoriu necunoscut. Nimic nu mai funcționează ca de obicei și ceea ce odată era aplicabil acum nu se mai poate cu nici un fel de business.

A ajunge la clienții potențiali în timpul pandemiei poate părea dificil, dar necesită doar o abordare delicată. Atragerea de noi clienți este mai importantă ca niciodată, având în vedere peisajul dur al afacerilor.

Situația dvs. economică a fost afectată de pierderea clienților și a veniturilor? Atunci trebuie să vă dublați abordarea de sensibilizare. Deși modificarea strategiei va dura ceva timp, este o investiție care vă va îmbogăți propunerea de valoare pentru clienții potențiali și chiar actuali.

La urma urmei, oferta ar putea fi exact ce oamenii au nevoie pentru a-și rezolva propriile probleme. Ajustați-vă așteptările de sensibilizare cu ajutorul acestor 5 pași simpli.

1. Cunoașteți-vă clienții mai bine decât înainte

Formula este simplă. Descoperiți ce face fiecare client să fie unic și cum vă propuneți să-i ajutați să se dezvolte.

Multe companii speră să funcționeze cât mai aproape de normal, dar acest lucru ar putea să nu fie posibil în climatul actual. Trebuie să evaluați ce oferă oferta dvs. și cum poate ajuta clienții în acest moment.

Nevoia nu a dispărut pentru niciun serviciu sau produs pe care îl oferiți, dar motivele clienților dvs. pentru cumpărare s-au schimbat.

Așteptările dvs. pentru răspunsuri ar trebui să se concentreze asupra modului în care vă puteți ilustra capacitatea de a rezolva nevoile companiei în paradigma actuală.

Sunteți în continuare familiarizați cu intrările și ieșirile din afacerile potențiale? Nu vă recunoașteți deloc cumpărătorii? Primul pas al reînnoirii strategiei dvs. de informare este probabil actualizarea persoanelor vizate.

Nu trebuie să le reinventați complet, dar trebuie să vă gândiți la modul în care s-au schimbat comportamentele de cumpărare ale acestor persoane.

De exemplu, unele industrii, cum ar fi călătoriile și ospitalitatea, au făcut schimbări uriașe pentru a naviga prin restricțiile de distanțare socială. Odată ce știți cum arată fiecare persoană în fiecare zi, puteți să-i trasați călătoria.

2. Examinați toate mesajele curente

Strategiile de sensibilizare robuste și de succes în pandemie par atente, realiste, agile și empatice. Evaluați conținutul de sensibilizare pe care îl trimiteți către potențialii clienți.

Comunicați în mod adecvat punctele de valoare pe care trebuie să le audă chiar acum, mai ales având în vedere obstacolele lor mereu schimbătoare?

Verbele, cadența și chiar imaginile pe care le-ați folosit înainte de COVID-19 s-ar putea să nu mai aibă sens și ar putea să apară ca fiind inutile. Ajustați-vă toate punctele de contact, astfel încât să vă puteți ajuta publicul să vadă de ce sunteți partenerul potrivit acum.

Dacă nu sunteți sigur ce va rezona cu potențialii clienți, faceți câteva cercetări. Accesați website-urile lor și paginile de socializare și citiți despre ce vorbesc.

Vedeți cum comunică aceștia. Persoanele țintă actualizate ar trebui să ofere o anumită direcție de mesaje. Când sunteți sincronizat cu experiențele lor aveți șanse mai mari de a forma parteneriate durabile.

3. Fiți realist cu privire la intervalele de timp

La fel ca restul lumii afacerilor, și ciclul de cumpărare s-a schimbat. Este posibil ca potențialii clienți să nu fie pregătiți să vă contextualizeze oferta. Aceștia se concentrează la a ajuta persoanele care beneficiază de succesul propriei afaceri.

E ușor frustrant atunci când clienții potențiali se mișcă încet, dar trebuie să aveți răbdare. Un client potențial care nu răspunde s-ar putea converti cu altă ocazie. Puteți studia și alte articole interesante la secțiunea blog, a website-ului nostru.

S-ar putea să nu fie momentul potrivit pentru client să semneze un acord. Deci, nu lăsați acest lucru să vă oprească accesul.

Rămâneți la curent, trimițând mesaje periodice de urmărire și distribuind informații valoroase în mod legitim. Conectați punctele pentru clienții potențiali și lăsați-i să revină la dvs.

4. Schimbați metodele de informare bazate pe feedback în timp real

Vânzările și marketing-ul sunt domenii în continuă evoluție, supuse unor schimbări radicale în acest moment. Nu vă puteți culca pe lauri sau să refuzați schimbarea când primiți feedback de la clienți care nu se aliniază planului dvs. de informare.

În schimb, ar trebui să fiți gata să vă schimbați cadența, propunerile și apelurile la acțiune, la un moment dat.

Din păcate, multe echipe tratează în continuare vânzările virtuale ca un substituent pentru cele în persoană. Nu faceți această greșeală. Întâlnirile virtuale își merită propriile strategii specifice.

Toată lumea din echipa dvs. ar trebui să învețe cele mai bune practici pentru conferințe video, cum ar fi potrivirea tonului și ritmul, fluxul conversației virtuale și înțelegerea modului de „a citi” oamenii când nu le puteți vedea limbajul corpului.

5. Lăsați empatia să vă ghideze eforturile

Empatia nu e doar un atribut plăcut de avut în acest moment. E esențial dacă veți intra în legătură cu potențialii dvs. clienți. Urmăriți să ascultați și să învățați, nu să vă plictisiți și să compătimiți.

Este posibil ca unele conversații să nu ducă nicăieri în ceea ce privește perfectarea, și e în regulă. Când arăți sprijin în aceste vremuri grele, dezvălui că îți pasă mai mult de aproapele tău.

Scopul este de a ajuta chiar și atunci când soluția dvs. nu e ceea ce caută.

Gândiți-vă la problemele cumpărătorului înainte de a vă gândi la ale voastre. În prezent există o mulțime de zgomot și de anxietate în lume.

Deveniți un prieten și un ajutor pentru potențialii dvs. clienți. S-ar putea să fiți șocat să vedeți câțiva dintre acești clienți „pierduți” cum se vor întoarece peste câteva luni. Dacă nu altceva, transparența și autenticitatea dvs. ar putea să vă atragă recomandări neașteptate și recenzii pozitive.

Concluzie

Sunteți gata să vă revitalizați strategia de sensibilizare? Începeți cu personificarea cumpărătorului dvs. și porniți de acolo. Abordarea reînnoită va uimi perspectivele și va restabili pâlnia de vânzări.

Business

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button