AfaceriMarketing

Cum se folosește PR-ul pentru a maximiza vizibilitatea în 2021

PR s-a schimbat fundamental ca urmare a crizei, iar afacerile sunt obligate să se adapteze

De la Zoom la Facetime, am învățat cu toții noi modalități de a comunica. Și, implicit, de a face afaceri în 2020.

Această fluență digitală a devenit, de asemenea, o linie de salvare pentru întreprinderile care se conectează cu clienții și partenerii lor într-un mediu din ce în ce mai îndepărtat. Și acest lucru va continua probabil în 2021.

Drept urmare, misiunea de PR și marketing s-a schimbat dramatic.

Agențiile concurează pentru a găsi noi modalități prin care clienții lor să iasă în evidență online. Pentru a realiza acest lucru, companiile creează conținut inovator și programe interactive ce vizează revoluționarea interacțiunilor digitale, atingerea de noi segmente de public și creșterea vânzărilor.

Dar cum funcționează acest lucru în practică? Există câteva recomandări care pot face execuția mai eficientă. Să analizăm care sunt acestea.

Acționați de la început

Majoritatea companiilor au o prezență digitală de un fel. Acesta ar putea fi un website, un profil de socializare sau o listă pe un motor de căutare sau un director online. Dar în ultimul an, a avea aceste instrumente și a le folosi corect a devenit cheia rezultatelor.

Dacă nu aveți un website, obțineți unul, cumulat cu o ofertă completă de servicii SEO – vizați poziții bune în rezultate. Dacă nu înțelegeți gestionarea rețelelor sociale – transmiteți-o cuiva care o face profesional. Și dacă nu creați conținut, trebuie să începeți.

Pentru ca prezența dvs. online să fie cât mai puternică, trebuie să vă actualizați periodic website-ul și canalele de socializare cu cele mai noi oferte și produse noi.

De asemenea, trebuie să țineți pasul cu SEO prin blogging sau adăugând noi informații la paginile dvs. de știri pentru a vă asigura că afacerea dvs. se clasează bine în motoarele de căutare. Acest lucru nu este important doar în scopuri tehnice, ci și pentru a menține publicul și clienții implicați în afacerea dvs.

Personalul calificat

Majoritatea bunilor proprietari de afaceri înțeleg că cel mai mare atu al lor sunt oamenii care lucrează pentru ei. Personalul fericit face clienți fericiți.

Multe companii acordă prioritate comunicărilor interne ca parte a strategiei mai largi de PR în acest an. Aceasta va implica întreprinderile să îmbunătățească modul în care transmit informații părților interesate.

Fie prin întâlniri periodice ale echipei, schimburi de e-mail, buletine informative ale personalului sau pur și simplu împărtășind povești de succes cu oamenii de pe teren.

Pe măsură ce incertitudinea persistă, e crucial să fim transparenți în ceea ce privește starea afacerilor cu angajații, părțile interesate și clienții. Din acest motiv, crearea de rețele PR puternice va fi vitală în acest timp.

Reutilizați PR-ul

Majoritatea companiilor ar fi trebuit să renunțe complet la orice campanie de PR din 2020. Trebuia o concentrare pe adaptarea la noi modalități de comunicare cu clienții.

Dar, deși pornirea de la zero poate fi revigorantă, există pași pe care îi puteți face pentru a adapta modalitățile de lucru de lungă durată.

De exemplu, multe echipe de PR vor fi descoperit beneficiile trecute cu vederea anterior ale evenimentelor video live acum, când conferințele tradiționale de afaceri nu mai pot continua.

Ce altceva poți face diferit?

Conținutul online care a adăugat cu succes valoare vieții consumatorilor în 2020 a inclus cursuri online, seminarii web, buletine electronice, tutoriale video și blog-uri informative.

Dar am văzut, de asemenea, că popularitatea podcast-urilor crește. Tendința ar putea continua în 2021. Indiferent de industrie sau dimensiuni, podcast-urile pot ajuta companiile să fie poziționate ca lideri de gândire. Pot spori în același timp gradul de conștientizare a mărcii și intenția de cumpărare.

Pe deasupra, a existat o adevărată împingere către valoarea marketing-ului prin influenceri. De când au început restricțiile de distanțare socială, consumatorii petrec mai mult timp implicându-se în platformele de socializare.

În consecință, văd mai mult conținut produs de influenceri.

În 2021 este probabil ca firmele de PR să consolideze strategiile de marketing în această direcție ca o abordare „de aur” pentru a implica publicul digital și a spori vânzările.

Protecția reputației

Retrospectiva este un lucru minunat. Există o mulțime de oameni care nu aveau niciun sprijin PR atunci când pandemia globală a lovit anul trecut.

Profesioniștii în PR nu doar ajută companiile să sărbătorească veștile bune. Ei sunt prezenți și în caz de criză. Având la îndemână experți, vă ajută să elaborați declarații, să gestionați consecințele și, în general, să vă protejați reputația.

Un lucru ce nu s-a schimbat când vine vorba de tendințele PR e dorința ca mărcile să demonstreze inovație. Ideile mari care atrag atenția mass-media vă vor atrage cu siguranță atenție.

Dar dacă bugetul e mai mic, există încă multe modalități prin care puteți face diferența. Cheia este să vă asigurați că sunteți agil și deschis la noi oportunități. Căutați modalități simple, dar eficiente, de a acoperi decalajul virtual și fizic și de a vă menține clienții implicați.

Business

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button