MarketingȘtiri

Cum transformăm un vizitator în cumpărător?

De ce este important să existe mai multe puncte de conversie?

Primul pas către construirea unui website de succes este să vă asigurați că este ușor de utilizat și este receptiv pentru mobil. Pasul următor este o ofertă de servicii SEO adaptată nevoilor afacerii.

Cu toate acestea, adevărul greu este că majoritatea vizitatorilor website-ului dvs. nu se vor transforma în clienți care cumpără.

Prin urmare, este important să stabiliți o strategie care să capteze acești vizitatori și să îi încurajeze către acțiunea pe care doriți să o facă.

Iată opt moduri de a realiza acest lucru.

1. Creați o propunere de valoare clară și convingătoare

Propunerea de valoare oferă vizitatorilor un motiv pentru a cumpăra de la dvs. Ei vor să știe ce le puteți oferi și cum îi puteți ajuta.

Concentrați-vă pe consolidarea propunerii de valoare, care trebuie diferențiată de ceea ce oferă concurența.

Comunicați-o eficient rafinând-o într-o propoziție unică și credibilă (minus jargonul). Testați-o pentru a vedea cum rezonează cu vizitatorii.

2. Segmentează-ți publicul

Specialiștii în marketing inteligent își segmentează publicul pe baza fiecărui punct potențial din pâlnia de vânzări.

Este posibil ca unii să se fi alăturat listei dvs. ca parte a procesului de cumpărare, alții ca clienți care revin și pot fi, de asemenea, câțiva care nu sunt siguri de ceea ce au nevoie sau doresc.

Segmentarea publicului determină, de asemenea, modul în care comunicați și ajungeți la fiecare tip de vizitator.

De exemplu, ați putea viza vizitatorii de top din pâlnie cu videoclipuri explicative sau cărți electronice gratuite, în timp ce clienții din partea de jos a pâlniei necesită doar reduceri și alte stimulente pentru a cumpăra.

3. Creșteți încrederea

Oamenii doresc dovezi și certitudini înainte de a putea cumpăra de la dvs., așa că trebuie să faceți o copie de rezervă cu orice dovadă.

Treceți în revistă revendicările pe care le faceți pe website-ul dvs. și apoi oferiți dovezi sub forma:

  • mărturii ale clienților;
  • dovezi sociale de la clienții care vă folosesc serviciul;
  • rezultatele studiilor sau testelor științifice;
  • studii de caz și recenzii de la terți;
  • demonstrații.

Acest lucru îi face pe vizitatori să știe că nu pariază pe un produs sau serviciu netestat și pot cumpăra cu încredere de la dvs.

Căutați să construiți încredere adăugând elemente de încredere pe website-ul dvs., cum ar fi credibilitatea de la asistența terță parte, care include citate și articole în publicații de renume.

4. Folosiți remarketingul

Uneori, eforturile dvs. de marketing neplătite pot fi mai eficiente atunci când sunt asociate cu reclame plătite.

Remarketingul vă ajută să aflați cum puteți converti vizitatorii în cumpărători, afișând reclame către cei care au interacționat anterior cu website-ul dvs.

Afișările anunțurilor de remarketing se corelează pozitiv cu conversiile. Puteți difuza astfel de anunțuri prin mai multe canale pentru a afla cele care generează cele mai mari rate de conversie pentru traficul website-ului afacerii.

5. Creați un design axat pe conversie

A avea un website nu este suficient pentru a îmbunătăți conversiile.

Designul său este mai mult o artă decât este o știință, dar pentru a îmbunătăți raportul vizitator-cumpărător, trebuie să le echilibrați pe ambele.

Unele reguli de proiectare axate pe conversie pe care le puteți respecta includ:

  • aspect simplu, ușor de utilizat al website-ului;
  • proiectarea având în vedere cumpărătorul dvs.;
  • optimizarea paginilor de produse pe baza datelor demografice ale publicului dvs., a obiectivelor, a punctelor de contact și a altor factori;
  • adăugarea unei garanții de răscumpărare sau a unei politici fără întrebări;
  • folosirea verbelor de acțiune tangibile împreună cu îndemnul la acțiune;
  • folosind mai puține câmpuri de introducere;
  • alegerea titlurilor puternice și convingătoare;
  • umanizându-vă marca adăugând conținut video.

6. Folosiți testarea A/B

Testarea A/B vă ajută să atenuați riscurile de luare a deciziilor experimentând și inovând sau explorând noi oportunități pentru a vă îmbunătăți raportul vizitator – cumpărător.

Această tehnică, cunoscută și sub denumirea de testare divizată, vă permite să creați versiuni alternative ale paginilor sau conținutului dvs. și să vedeți rata de conversie pentru fiecare și care pagină sau conținut funcționează mai bine.

Scopul este să testați continuu cu cel puțin unul sau câteva teste simultan, astfel încât să puteți afla ce funcționează și ce nu.

De asemenea, puteți testa formulare, culori, fonturi și alegerea cuvintelor pentru a obține o imagine mai clară a ceea ce îi face pe vizitatori să își exprime interesul pentru produsul dvs.

7. Efectuați audituri ale pâlniei de vânzare

Vânzările dvs. canalizează vizitatori și clienți potențiali calificați către vânzarea finală.

IMM-urile care valorifică inteligent datele mari pot oferi clienților cea mai bună experiență, inclusiv conținut personalizat în fiecare etapă a călătoriei cumpărătorului.

Efectuând un audit al pâlniei dvs. și încorporând testarea A/B, puteți vedea ce funcționează cel mai bine. Puteți găsi unde vizitatorii renunță mai mult și puteți afla cum să îmbunătățiți conversiile.

8. Adăugați stimulente pentru a lua decizia finală

Website-ul dvs. ar trebui să includă o indicație că acțiunea trebuie luată imediat.

Acest lucru poate fi realizat prin adăugarea unui text convingător lângă listele de produse.

Pe de altă parte, puteți trimite notificări de urgență vizitatorilor care au vizitat website-ul, dar au ignorat aceste îndemnuri.

Dacă produsul nu este în ediție limitată sau există o ofertă nesfârșită, puteți oferi cadouri gratuite sau bonusuri sensibile la timp și reduceri pentru achizițiile efectuate într-un anumit interval de timp.

Nu uitați că sunteți o companie și faceți afaceri. Scopul principal trebuie să fie profitul. E o cale lungă și cu multe puncte care pot fi adevărate piedici.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button