Crearea de conținut care se clasifică și răspunde intenției și nevoilor publicului ideal necesită o înțelegere a cuvintelor cheie care sunt importante pentru căutările relevante.
Cercetarea cuvintelor cheie e un prim pas critic în stabilirea unui model de maturitate în marketing. Deși merită să investești ceva timp și efort în acest proces, nu trebuie să fie dificil.
Avem câteva sfaturi pentru a vă ajuta să efectuați o cercetare simplă și eficientă a cuvintelor cheie. În acest articol de blog puteți descoperi informații utile pentru multe afaceri, indiferent de domeniul de activitate.
1. Ideație în căutarea de cuvinte cheie
Cine cunoaște afacerea mai bine ca dvs.? Să sperăm că nimeni! De aceea, un prim pas extraordinar în cercetarea cuvintelor cheie este să vă așezați și să faceți brainstorming. De exemplu, cu privire la termenii și întrebările legate de răspunsurile afacerii dvs. pentru clienți.
Ar trebui să aveți o idee solidă despre ceea ce face afacerea dvs. și despre ce cer oamenii. Există anumite întrebări pe care echipa de vânzări le primește tot timpul?
Există vreun feedback consistent pe care îl primiți în recenzii despre ceea ce ați făcut diferit de concurență?
Faceți tot posibilul să vă concentrați asupra a ceea ce solicită clienții. Stați departe de orice jargon din industrie. Căutați cuvintele și expresiile pe care clienții le-ar folosi pentru a descrie bunurile și serviciile dvs.
O parte a procesului de ideație ar trebui să includă înțelegerea tipurilor de clienți pe care sperați să îi atrageți. La ce vreți să fiți cunoscut și pe ce termeni ar trebui să vă concentrați?
2. Apelați la sugestiile oferite de Google
Google Ads are un instrument de cercetare a cuvintelor cheie. Cu toate acestea, este mai ușor să apelați doar la motorul de căutare și să efectuați câteva căutări de testare.
Instrumentul lor de sugestie automată e un mod puternic de a genera idei de cuvinte cheie. Acestea pot reflecta ceea ce oamenii caută de fapt.
Să presupunem că aveți un business de redecorare a locuințelor. Dacă accesați Google și tastați „redecorare casă” consultați sugestiile pe care le primiți.
În timp ce unii oameni caută anumite companii, se pare că cei mai mulți se îndreaptă la Google. Cel puțin atunci când sunt în faza inițială de proiectare. Sunt în căutarea ideilor.
Alții caută o aplicație sau un software care să îi ajute să înceapă procesul de planificare. E mai ușor să vă angajați într-un proces costisitor dacă ați reușit să rulați unele scenarii în avans și sunteți sigur că merită.
Și, bineînțeles, pentru că procesul de redecorare a locuințelor este scump, vedeți întrebările despre împrumuturile care se apropie și de vârful suportabilității.
Din această simplă căutare aveți acum o „mină de aur”. Este formată din date și o mulțime de idei pentru servicii SEO și conținut. Poate scrieți un articol care să descrie cum să bugetați și să finanțați renovările.
Puteți crea un videoclip care prezintă instrumentele dvs. de design gratuite preferate. Potențialii clienți vor avea ocazia să testeze ideile de redecorare.
De asemenea, puteți verifica rubrica „Oamenii au mai căutat și” prezentată în SERP. Tot aici puteți avea acces și la link-urile „Căutări similare” din partea de jos a paginii pentru mai multe idei.
3. Extensie a cuvintelor cheie
În timp ce sunteți pe Google, de ce să nu verificați ce vă poate spune extensia Keywords Everywhere? Conceput pentru a funcționa pe browserele Chrome și Firefox, acesta este un instrument foarte util.
Extensia spune mai multe despre termenii de căutare pe care îi introduceți.
După ce introduceți termenul de căutare, extensia va afișa cuvinte cheie aferente pe pagină. De asemenea, va extrage datele publicitare Google, arătându-vă volumul de căutare, costul per click și concurența publicitară.
4. Sugestii oferite de YouTube
În timp ce YouTube e deținut de Google, merită totuși să accesați pagina de pornire. Verificați sugestiile automate ale cuvintelor cheie relevante.
Deși termenul de căutare ar putea fi același, rezultatele pe care le obțineți sunt adesea radical diferite. Acest lucru se datorează faptului că oamenii folosesc Google și YouTube în moduri foarte diferite.
Oamenii apelează adesea la YouTube pentru tutoriale și alte tipuri de conținut. Înseamnă că puteți vedea o altă parte a posibilităților de cuvinte cheie verificând sugestii automate atât pe Google, cât și pe YouTube.
5. Cuvinte cheie cu ajutorul Wikipedia
Un alt unghi de explorat este instrumentul de cercetare online preferat de toată lumea: Wikipedia. Introduceți cuvântul cheie acolo și veți găsi un cuprins în partea de sus a paginii.
Acesta vă oferă o listă complet nouă de modalități de a explora aria de expertiză a clientului dvs. Luați din nou exemplul de redecorare a casei.
Cuprinsul privind îmbunătățirea locuinței apare în motivele pentru care se poate întreprinde un proiect. Poate că există o modalitate de a construi conținut în jurul fiecăruia dintre aceste domenii.
Creați un episod de podcast în jurul renovărilor care economisesc energie. De exemplu, cu informații privind o înlocuire a ferestrelor sau o actualizare a izolației.
Acordați atenție ascultătorilor privind sursele alternative de energie, cum ar fi soarele și vântul. Scrieți un articol pe blog despre cum să încorporați măsuri de siguranță și pregătire pentru situații de urgență într-un proiect de îmbunătățire a locuințelor.
De la sistemele de alarmare în caz de incendiu și efracție, până la generatoare care furnizează energie în timpul unei întreruperi de curent.
6. Răspundeți la întrebările adresate de public
Când căutați întrebări populare legate de termenul dvs. de căutare, consultați Answer the Public. Introduceți pur și simplu termenul de căutare pe pagina principală.
Mai apoi, instrumentul va crea o reprezentare vizuală a întrebărilor și frazelor conexe. Vă va oferi chiar și o listă alfabetică a termenilor asociați.
7. Analizați conținutul existent și creați pagini de hub
După ce ați efectuat cercetarea cuvintelor cheie, este timpul să aruncați o privire asupra conținutului pe care îl aveți deja. Cum se aliniază acel conținut la cuvintele cheie relevante pe care le-ați găsit pe parcurs?
Există modalități de a îmbunătăți conținutul pentru a vă adresa mai direct la intenția căutătorilor? Există lacune în conținutul pe care îl puteți folosi și care să abordeze mai bine acei termeni de căutare mai relevanți?
De aici, puteți începe să creați pagini hub. Aceste pagini servesc drept ghiduri de intrare pe un anumit subiect. E ușor să abordați cele mai bune subiecte pentru paginile hub după ce ați efectuat cercetarea cuvintelor cheie.
De asemenea, trebuie să înțelegeți ce caută cu adevărat oamenii când cercetează industria sau domeniul. Paginile hub au beneficii majore atât din perspectiva unor advertoriale SEO, cât și din perspectiva conținutului.
Paginile hub eficiente trebuie să fie obiectivul final al cercetării cuvintelor.
Concluzie
Cercetarea cuvintelor cheie nu se face niciodată în vid. Cercetarea excelentă a cuvintelor cheie se află în centrul strategiilor SEO puternice și de creare a conținutului.
Abordarea va conduce la crearea calendarului editorial și vă ajută să obțineți clasament ridicat în SERP. Urmând pașii de mai sus, sigur acoperiți toate bazele.
Vă puteți oferi cea mai bună alegere a cuvintelor cheie unice. Aceste măsuri vă pot ajuta să vă lăsați observați pe o piață tot mai aglomerată de advertoriale.