AfaceriMarketingȘtiri

Facebook Ads, sursă eficientă pentru câștigarea de noi clienți

Reclamele de pe Facebook sunt un mod incredibil de a genera noi clienți potențiali interesanți de afacerea dvs.

Facebook Ads sunt un mod incredibil de a genera noi clienți potențiali interesanți de afacerea dvs. Există aproape 2,5 miliarde de utilizatori activi lunari pe Facebook în întreaga lume.

Înseamnă că aveți ocazia să ajungeți la un public imens dacă vă jucați corect cărțile de publicitate.

Celălalt beneficiu al platformei este costul relativ scăzut al publicității. În toate sectoarele de activitate, costul per click mediu pentru Facebook Ads este de 1,72 USD. Este posibil ca un business mic să obțină rezultate excelente cheltuind 100 USD pe lună cu Facebook Ads.

Dar care este secretul pentru a profita la maximum de o mică investiție în publicitatea din Facebook? Răspunsul este crearea de campanii cu adevărat eficiente.

Pentru a genera clienți potențiali folosind Facebook Ads trebuie să faceți un pas înapoi. Reanalizați tot ce credeți că știți despre publicitate, advertoriale și marketing.

Reîncadrați modul în care vă gândiți la publicitate

Când vă gândiți la anunțuri tipărite, la televiziunile de știri sau la radio (suporturi publicitare tradiționale) probabil vă imaginați un anunț pentru un anumit produs.

Însă, mesajele axate pe vânzări care au funcționat de zeci de ani pe anumite canale nu vor avea aceleași rezultate nete și pe Facebook.

Oamenii se așteaptă la oferte dintr-o reclamă televizată sau la radio ori prin mesaje directe pe care le primesc. Ei merg pe Facebook dintr-un motiv complet diferit.

Oamenii sunt pe Facebook pentru a construi conexiuni și comunități, nu pentru tranzacții. Așadar, publicitatea de pe Facebook trebuie să fie mai puțin despre „cumpără de la mine”.

În schimb, ar trebui să fie mai mult despre crearea de conținut. Acel conținut poate duce la conștientizarea și încrederea în marca dvs.

Când oamenii văd conținut util de la marca dvs. în feed-urile lor, ajung să vă cunoască, să vă aprecieze și să aibă încredere în afacerea dvs. Vă stabiliți ca o sursă de cunoaștere și deveniți mai mult un prieten de încredere decât un agent de vânzări anonim.

Începeți cu un conținut excelent

Locul de început pe Facebook nu este cu un pitch de vânzare, ci cu un conținut semnificativ. Pentru a identifica subiecte de conținut care vor rezona cu publicul dvs., începeți cu cercetarea cuvintelor cheie.

Aruncați o privire asupra conținutului dvs. existent. Vedeți ce termeni de căutare îi determină pe oameni să vă găsească acel conținut.

Folosind Google Search Console, puteți accesa o listă cu termenii de căutare din lumea reală. Sunt cuvinte pe care oamenii le folosesc pentru a descoperi fiecare pagină de pe website-ul dvs.

Căutați modele în tipurile de interogări care conduc la conținutul dvs. Căutați intenția utilizatorilor în respectivele întrebări. Înțelegerea intenției sau a motivului din spatele termenului de căutare al unei persoane vă poate ajuta.

Creați conținut nou care răspunde nevoilor și dorințelor potențialilor clienți.

Cercetarea competitivă poate fi de ajutor și în această situație. Identificați lacunele din ofertele de conținut ale concurenților dvs. Găsiți modalități de a extinde conținutul de succes pe care l-ați creat.

Acesta este un mod minunat de a oferi publicului ceea ce își dorește.

Asigurați-vă că oamenii potriviți văd conținutul pregătit

Știți acea zicală veche despre copacul care cade în pădure fără ca nimeni să-l audă? Același principiu se aplică și conținutului dvs. online. Dacă nu există părți interesate să vadă anunțurile din Facebook nu se vor genera clienți potențiali.

Să presupunem că dețineți o companie de reamenajare a locuințelor. Nu contează cât de grozav este conținutul dvs. despre pregătirea pentru reamenajare.

Ce se întâmplă dacă acel anunț este văzut doar de o grămadă de chiriași? Aceștia nu reprezintă o piață pentru serviciile dvs. Puteți la fel de bine să vă aruncați banii de publicitate în toaletă (nou instalată).

După ce creați conținut semnificativ apelați la Facebook pentru a-l distribui utilizatorilor. Începeți prin distribuirea conținutului dvs. organic pe platformă, postând pe pagina dvs. de Facebook.

În scopuri publicitare trebuie să vă concentrați asupra conținutului care obține cel mai mare angajament organic. Când o parte notabilă din publicul dvs. existent apreciază și comentează un anumit conținut, este un semn.

Știți că ați lovit ceva care rezonează cu adevărat cu publicul țintă.

De acolo, puteți spori postarea de pe Facebook prin intermediul platformei lor de publicitate. Utilizarea instrumentului personalizat vă permite să afișați conținutul dvs. numai persoanelor care sunt susceptibile să-l găsească relevant.

De exemplu, dacă aveți afaceri cu reamenajări interioare puteți direcționa cheltuielile publicitare către oameni din anumite cartiere, grupe de vârstă și chiar și către cei despre care Facebook știe că au cumpărat recent o locuință.

Creșterea postărilor dvs. vă extinde acoperirea dincolo de urmăritorii existenți. Dezvoltați un public care este personalizat și seamănă cu cei mai buni clienți ai dvs. Astfel, vă asigurați că obțineți cea mai mare rentabilitate a investiției publicitare.

Urmăriți cei mai buni potențiali clienți

Odată ce v-ați îmbunătățit conținutul, e timpul să urmăriți cum funcționează acesta în lumea mai largă. Facebook oferă analize detaliate care vă permit să vedeți cum reacționează și interacționează oamenii cu conținutul.

Platforma va afișa o defalcare a acoperirii organice în comparație cu cea plătită. În plus, puteți vedea aprecieri, comentarii și trimiteri în postare.

De asemenea, veți dori să creați și să instalați un Pixel Facebook pe website-ul dvs. Acest instrument vă permite să urmăriți comportamentul clienților pe website. Adăugarea Pixel-ului vă permite să vedeți cum publicitatea de pe Facebook afectează comportamentul potențialilor clienți de pe website.

Cu aceste analize la îndemână, veți dori să urmăriți acei potențiali clienți care prezintă cea mai mare promisiune. Sunt persoanele care interacționează cu conținutul dvs. și explorează website-ul.

Odată ce cineva își exprimă acest interes, oferiți-i un motiv spre conversie.

Acesta ar trebui să fie un conținut publicitar care îi invită să încerce. Afișați-le un anunț pentru o încercare sau o evaluare gratuită. Rezervând aceste anunțuri pentru cei care și-au exprimat deja interesul pentru marca dvs., vă îmbunătățiți din nou rentabilitatea investiției publicitare.

Salvați ofertele dvs. serioase de publicitate pentru potențialii clienți serioși. Veți avea mai multe șanse să obțineți o rată de conversie mai mare.

Publicitatea pe Facebook nu trebuie să coste o avere pentru a obține rezultate. Dacă sunteți inteligent în ceea ce privește conținutul pe care îl creați și publicul vizat, puteți genera randamente impresionante cu o investiție monetară mică.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button