Google My Business, cum puteți să vă verificați înregistrarea afacerii
Google My Business, cum puteți să vă verificați înregistrarea afacerii. Ce scrisoare vă poate face fericit dacă nu chiar una venită direct de la Google.
La prima vedere, procesul pare destul de simplu. Obțineți instrucțiuni clare de la Google și verificați înregistrarea. Dar, aruncând o privire mai atentă, veți vedea că există multe alte aspecte de luat în considerare.
Mulți oameni nu reușesc sau chiar uită să își verifice înregistrarea. Pierd scrisorile sau nu le primesc deloc. Ratează puncte evidente și, în consecință, se luptă pentru a găsi vreo soluție.
În acest articol de pe blog analizăm fiecare mod posibil de verificare a înregistrării dvs. Analizăm toate capcanele ascunse cu care vă puteți confrunta în acest proces.
De ce verificarea listării în Google My Business este importantă
Primul și cel mai important motiv pentru verificarea Google My Business este unul destul de simplu. Nu veți putea să gestionați niciun fel de informație.
Nici despre companie în Căutare, nici în Hărți sau alte proprietăți Google, decât dacă le verificați. Google trebuie să confirme locația fizică a afacerii dvs. Va verifica dacă sunteți autorizat să dețineți o înregistrare.
Numai după aceea veți putea face modificări la informațiile companiei dvs. pe Google. Doar așa o să puteți vedea statisticile de listare numite Insights. O să puteți încărca noi fotografii, să publicați și să răspundeți la recenzii ale clienților.
Semnalele Google My Business sunt cele de proximitate, categorii, cuvânt cheie în titlul afacerii etc. Constituie 25% din toți factorii de clasament din Local Pack. Aveți o listă Google My Business?
Șansele de a apărea în Local Pack sunt mult mai mari decât dacă vă concentrați doar pe factori de clasament. De exemplu, link-uri, recenzii, citări etc.
Este foarte important să dețineți controlul informațiilor din profilul Google My Business.
Care este al doilea motiv pentru care o înregistrare în Google My Business este crucială? Afacerile verificate sunt de două ori mai susceptibile de a fi considerate de renume de către utilizatori. Profilele Google My Business sunt mai de încredere când sunt optimizate și editate de proprietar.
Al treilea motiv este că verificarea afacerii dvs. o poate proteja. Oricine ar putea acționa ca un reprezentant al afacerii dvs. și să o revendice. Acesta este un exemplu de fraudă, pur și simplu.
Asigurați-vă că sunteți la curent cu astfel de cazuri de fraudă informatică.
Cum să verificați dacă înregistrarea dvs. este verificată
Doriți să verificați afacerea care este asociată cu propriul cont Google? Puteți utiliza un instrument special de la Google.
Tot ce trebuie să faceți este să vă conectați cu contul dvs. Google. Alegeți compania pe care doriți să o verificați, apoi veți vedea starea acesteia.
Un alt mod de a verifica afacerea este manual, chiar din rezultatele căutării.
Această metodă vă va fi de mare ajutor. De exemplu, dacă listarea companiei a fost creată de altcineva și doriți să o revendicați.
Căutați numele companiei pe Google și aruncați o privire la Graficul de cunoștințe.
Vedeți opțiunea „Own this business?” chiar lângă butonul „Sugerați o modificare”? Înregistrarea Google My Business la îndemână este verificată.
Dacă puteți vedea că înregistrarea companiei dvs. nu este verificată, este timpul să o faceți. Dar mai întâi trebuie să o revendicați. Iată cum puteți face acest lucru, chiar din rezultatele căutării, manual.
Revendicați o listare Google My Business existentă
- faceți click pe „Own this business?”;
- faceți click pe „Manage now”;
- în această etapă trebuie să alegeți exact cum doriți să vă verificați afacerea. Așadar, pe măsură ce citiți aceast articol de pe blog, alegeți una dintre cele 9 modalități. Verificați afacerea. Concentrați-vă pe cea mai potrivită variantă pentru tipul afacerii dvs. și locația acesteia.
Cine poate solicita sau verifica înregistrările Google My Business
Doar proprietarul afacerii are dreptul de a solicita sau verifica o înregistrare Google My Business. Nu dețineți afacerea pe care doriți să o verificați?
Mai întâi trebuie să solicitați proprietarului întreprinderii să finalizeze procesul de înscriere. Numai atunci puteți continua să verificați înregistrarea.
Puteți solicita dreptul de proprietate asupra unei liste de afaceri. Chiar dacă aceasta a fost deja verificată de o altă persoană. Iată un ghid detaliat de la Google cu privire la modul de realizare.
9 moduri de a verifica înregistrarea Google My Business
Diferitele metode de verificare a afacerilor de pe Google depind în mare măsură de tipul afacerii. Nu trebuie uitată nici regiunea sa geografică. Fiecare afacere va primi propria sa listă de opțiuni.
Analizăm toate opțiunile de verificare posibile și vedem cum diferă unele de altele.
Imediat după înregistrarea sau revendicarea unei afaceri, vi se va oferi să alegeți metoda de verificare. Puteți vedea doar 3 opțiuni de verificare, la început. Cu toate acestea, veți vedea mai multe, odată ce creați înregistrarea afacerii.
1. Scrisoare standard
Acesta este cel mai des utilizat mod de verificare a unei afaceri. Concluzia este că permite Google să știe exact unde se află afacerea și că, de fapt, există.
Nu schimbați nicio informație despre companie până când nu este verificată. Procesul de verificare va dura mult mai mult. De asemenea, este important să rețineți că Google nu a trimis scrisori de verificare în casetele PO.
După ce aveți scrisoarea cu codul de verificare din 5 cifre, conectați-vă la Google My Business. Selectați afacerea pe care doriți să o verificați și faceți click pe „Verify now”.
Introduceți codul pe care l-ați primit de la Google în câmpul corespunzător.
Membrii comunității Google My Business au menționat faptul că prima lor încercare adesea a eșuat. Au reușit doar după a doua sau chiar a treia încercare.
Scrisoarea lipsește sau s-a pierdut? Puteți solicita un nou cod, conectându-vă la Google My Business. Accesați pagina cu codul de verificare și faceți click pe link-ul „Mail again”.
De asemenea, astfel de scrisori pot fi adesea confundate cu gunoiul și aruncate. Așadar, asigurați-vă că îi anunțați pe toți cei din compania dvs. Așteptați scrisoarea de verificare de la Google.
2. Telefon
Este posibil ca unele companii să dorească să își verifice înregistrarea Google My Business prin telefon. Această opțiune nu este disponibilă pentru toată lumea, de la început. Deci, considerați-vă norocos dacă vă puteți verifica afacerea prin telefon.
Acest proces de verificare prin telefon durează doar câteva minute.
Puteți alege să primiți un apel automat sau să trimiteți un mesaj text către telefonul dvs. Sistemul vă va oferi un cod de 5 cifre pe care va trebui să îl introduceți în câmpul de cod. Există situații cu apeluri frauduloase efectuate de persoane care pretind că lucrează la Google.
Rețineți că în timpul apelului de verificare, Google:
- nu vă va taxa pentru servicii referitoare la înregistrarea Google My Business;
- nu cere parole, coduri de verificare sau orice alte informații personale sau de contact;
- nu oferă îmbunătățirea înregistrării în Google My Business.
Ce faceți în timpul apelului de verificare de la reprezentantul Google? Singurul lucru pe care trebuie să-l faceți este să auziți codul de verificare. Notați-l pentru a putea fi utilizat în continuare.
3. E-mail
Afacerea dvs. este eligibilă atunci când începeți procesul de verificare? Veți vedea opțiunea „Verify by e-mail”. Înainte de a face click pe „Verify now”, asigurați-vă că e-mail-ul afișat pe ecranul de verificare este corect.
De asemenea, asigurați-vă că aveți acces la această adresă de e-mail.
După aceea, deschideți-vă căsuța de e-mail pentru a găsi e-mail-ul de la Google My Business. Veți găsi un cod de verificare în el, împreună cu un link către pagina unde îl puteți activa.
4. Verificare instantanee
O opțiune excelentă de care proprietarii de afaceri nu reușesc adesea să profite este verificarea instantanee. Ca să fim sinceri, mulți fac aceeași greșeală. Așteaptă o scrisoare atunci când aveau de fapt opțiunea de a verifica într-o clipă înregistrarea.
Website-ul dvs. este deja verificat în Google Search Console (GSC)? Atunci sunteți calificat pentru verificare instantanee. Dar, în practică, această opțiune nu este disponibilă oricărei afaceri verificate de GSC.
De fapt, este o problemă despre câtă încredere poate avea Google într-o afacere. Dețineți o afacere nouă sau una care abia are prezență online? Este puțin probabil să puteți verifica afacerea instantaneu.
În astfel de cazuri, trimiterea scrisorii e cea mai bună modalitate prin care Google vă poate verifica afacerea. Pentru a utiliza verificarea instantanee, conectați-vă la Google My Business.
Folosiți același cont pe care îl utilizați pentru Google Search Console.
5. Verificarea „în bloc”
Această opțiune este accesibilă pentru întreprinderile care trebuie să verifice simultan mai mult de 10 locații. De exemplu, dacă dețineți un lanț de restaurante cu 25 de locații. Este posibil să fiți eligibil pentru acest lucru.
După ce vă conectați la Google My Business, faceți click pe „Get verified” lângă una dintre locațiile dvs. Mai apoi, alegeți „Chain”. Completați toate informațiile necesare și trimiteți formularul de verificare.
6. Chat video
Această metodă nu este utilizată pe scară largă, existând abia din noiembrie 2018. Dar dacă afacerea dvs. se califică pentru verificarea video, puteți să o utilizați fără nicio problemă.
Verificarea video se face prin videochat cu un specialist Google. Pentru aceasta, ar trebui să instalați aplicația Google Hangouts pentru iOS sau Android.
Dacă aveți un magazin fizic, un reprezentant Google poate dori să vă verifice locul de muncă. Poate verifica și sigla, echipamentul, spațiul public, chiar să se întâlnească cu câțiva angajați sau clienți.
Dețineți o afacere în zona de servicii SEO? Este posibil să fie necesar să vă arătați vehiculul. Împreună cu plăcuța de înmatriculare și cu instrumentele pe care le utilizați.
7. Verificatori de încredere (My Business Provider)
Un verificator de încredere este un partener certificat, eligibil să verifice înregistrările Google My Business. Se poate folosi aplicația mobilă Trusted Verifier. Acesta este un program de invitație care nu poate fi solicitat fără o adresare personală de la Google.
Acest program a fost activ doar până la sfârșitul anului 2019.
Începând cu 2020, acesta a fost înlocuit de My Business Provider. Permite companiilor și organizațiilor care gestionează afaceri mari să verifice alte companii asociate.
Astfel de furnizori de afaceri vor putea să genereze coduri de verificare. De asemenea, vor putea și să le distribuie între întreprinderile suport pentru verificări ulterioare.
După cum știm, Trusted Verifier va deveni în mod automat My Business Provider. Toți candidații noi ar trebui să se adreseze managerului de cont Google. Doar așa pot obține autorizația de verificare a listelor de afaceri.
Acest program este disponibil numai pentru întreprinderile locale cu un magazin fizic. Acesta trebuie să fie înscris deja în Google My Business.
8. Experți în produse
Acum doi ani, Google a introdus programul său de expertiză pentru produse. Cei mai pasionați și dedicați webmasteri au devenit experți oficiali de produse Google. Li s-au atribuit și diferite niveluri: Argint, Aur, Platină și Alumni.
Toți experții care pornesc de la nivelul Gold pot acționa ca Trusted Verifier. Au capacitatea de a ocoli metodele tradiționale de verificare atunci când adaugă noi afaceri.
Acesta este un serviciu complet gratuit oferit de Google prin intermediul Trusted Verifiers. Cu toate acestea, nu este disponibil pentru orice întreprindere.
9. Ghiduri locale în Google My Business
O ultimă modalitate de adăugare și verificare a listării Google My Business este utilizarea asistenței. Aceasta este oferită de Local Guides.
Local Guides este o comunitate globală de exploratori care scriu recenzii. Aceștia împărtășesc fotografii, răspund la întrebări, adaugă sau editează locații. De asemenea, verifică și diverse situații în Google Maps.
Dar, din păcate, anul trecut această metodă a încetat să mai funcționeze. După un mare atac de spam, s-a încetat permiterea experților locali să editeze și să verifice înregistrările.
Majoritatea vânzătorilor au rămas în așteptare pentru crearea verificărilor.
Astfel, am menționat toate modalitățile posibile de a vă verifica înregistrarea Google My Business. Ce să faceți dacă puteți vedea înregistrarea companiei dar nu are nimic de-a face cu dvs.? În acest caz, puteți solicita și verifica o listă deja existentă.
Gestionați informațiile despre compania dvs.
Concluzie
Verificarea listării Google My Business poate fi o sarcină dificilă. Dar merită cu siguranță să explorați toate opțiunile posibile. În acest fel, veți avea o cutie de instrumente eficientă pentru a analiza și controla reprezentarea afacerii dvs.
Nimic nu poate fi mai important decât transformarea căutătorilor în clienți fideli.
Ce urmează după verificarea înregistrării în Google My Business? Puteți apela la diverse strategii de marketing, efectua un audit SEO sau lucra la web design. Puteți beneficia de multe oferte servicii SEO. În acest sens, puteți apela cu încredere la serviciile oferite de SEO Business.
Nu uitați nici de importanța pentru optimizare SEO a website-ului dvs.