AfaceriMarketing

Importanța ambalării și branding-ului produselor

Designul ambalajului produsului dvs. poate fi diferența dintre un client dezamăgit și un promotor fidel

Ambalajele erau văzute ca o necesitate. Un strat pentru a proteja produsul din interior și pentru a-l transporta de la A la B. Producătorii nu acordau prea multă atenție branding-ului pentru că nu exista o așteptare de la client.

Din fericire, așa cum a spus odată un om grozav, vremurile prin care trecem generează schimbări. Bine folosită, ambalarea produselor pot juca un rol esențial în procesul de vânzare.

Ambalarea produselor joacă un rol crucial în dezvoltarea oricărei companii și a strategiei de marketing. Datorită noilor oportunități ce apar în industrie, o simplă cutie de carton a devenit un canal de comunicare și un vânzător silențios, deoarece brandurile caută să atragă și să distreze clienții.

Dar nu a fost întotdeauna așa. Cutiile de marcă au câștigat importanță datorită schimbărilor din mediul de afaceri.

Start-up-uri, antreprenori, oameni care conduc afaceri și acțiuni secundare – acestea au fost companii cu bugete modeste, dar ambiții uriașe. Liderii lor carismatici, cu o pasiune pentru estetică, au dus la popularitatea ambalajelor de marcă.

O cutie în mâna persoanei potrivite este un instrument fantastic. Companiile mai mari, mai consacrate, au realizat în curând că ar putea intra în acțiune.

Ce face ca ambalajul să fie atât de important?

Luați în considerare un brand de vânzare cu amănuntul care vinde haine pentru femei. Deschide un magazin, dar majoritatea vânzărilor sale au loc în continuare online.

Compania ar putea avea un plan de marketing cuprinzător și să desfășoare mai multe campanii anuale pentru a-și accentua USP-urile. Dar, consideră că este încă în concurență cu zeci de comercianți cu amănuntul similari care folosesc exact aceleași tactici.

Ambalajul este un mod în care comercianții cu amănuntul se pot deosebi de mulțime. În funcție de publicul dvs., ar putea implica o cutie de carton curată și minimalistă sau ceva cu o imprimare vie în interior.

Este, de asemenea, o oportunitate de a surprinde sau a distra un client.

Ambalajele personalizate ar putea încuraja clienții să distribuie o fotografie și pe canalele lor sociale, de exemplu. În cele din urmă, doriți să realizați o situație în care clienții să cumpere ambalajul pentru că arată foarte bine.

Importanța branding-ului

Ambalajul este o oportunitate de a le spune clienților cine sunteți ca marcă și în ce credeți. Ambalajul produsului nu poate transmite clientului „cumpărați-mă!”. Trebuie să fie interesant, să creeze o stare de spirit și să provoace o serie de emoții.

În mod crucial, trebuie să îl provoace pe client să se gândească la marcă dincolo de produsul său. Este tânăr și dinamic sau pătruns de vechi și tradiție? Marca adoptă o abordare ecologică? Care sunt valorile sale de bază în general?

În plus, gândiți-vă la ambalare ca la un canal de comunicare.

Unele companii de retail utilizează autocolante și etichete pentru a furniza informații despre produs sau pentru a îndrepta clienții către canalele sociale.

Un ciocolater artizan sau florar poate plasa un mesaj scris manual în cutie pentru comanda făcută. Sfaturi de top pentru a crea cel mai bun design de ambalare:

  • păstrați ambalajul atrăgător, astfel încât să iasă imediat în evidență și să fie amintit de client;
  • alegerea ambalajului este o extensie a mărcii și trebuie să provoace emoție;
  • asigurați-vă că ambalajul este durabil, astfel încât să asigure marfa și să protejeze produsul în interior;
  • trebuie să fie ușor de deschis. Acest lucru poate suna simplu, dar poate fi adesea o frustrare majoră a clienților.

Experiența de unboxing: obiectivul final

„Experiența de unboxing” e seria de emoții experimentată de client atunci când ia cutia și începe să desfacă spre a ajunge la produsul din interior.

Din momentul cumpărării, totul duce la deschiderea cutiei de către client. Momentul ar trebui să fie o experiență memorabilă, unică.

Ambalarea înseamnă mult mai mult decât protejarea unui produs.

Este un instrument esențial de marketing care susține branding-ul. Subliniază cele mai bune caracteristici ale produsului și creează o experiență de neuitat pentru client.

E un canal de comunicare care vă poate ridica produsul (și compania) la nivelul următor. De asemenea, cu puțină creativitate, puteți face ca ambalajul să devină punctul care vă diferențiază de concurență.

Business

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button