AfaceriMarketingȘtiri

Instagram stories, sursă eficientă de marketing pentru micile afaceri

Instagram a devenit rapid una dintre cele mai importante platforme de socializare pentru proprietarii de întreprinderi mici

Cu peste 1 miliard de utilizatori activi în fiecare lună, Instagram oferă o oportunitate extraordinară pentru companiile care doresc să ajungă la un public nou și relevant.

Aveți opțiunea de a crea postări statice pe Instagram. O caracteristică distractivă ce a început pe platformă (și de atunci s-a extins pe Facebook) sunt storie-urile.

În timp ce o postare este afișată în feed-urile urmăritorilor dvs. și rămâne în profil pentru totdeauna, storie-urile sunt efemere: durează doar 24 de ore.

Unii proprietari de afaceri au dileme cu privire la modul cel mai bun de a folosi storie-urile. Ce tip de conținut ar trebui să distribuiți acolo?

Când alegeți o poveste în locul unei postări obișnuite? Cum obțineți cea mai mare acoperire pentru conținutul pe care îl distribuiți în storie?

În acest articol de blog vă vom prezenta cele mai bune practici când vine vorba de utilizarea Instagram stories în orice business. Pentru servicii SEO sau de advertoriale vă invităm să intrați în contact cu noi.

Instagram stories: suplimentați postările

Cea mai mare dilemă pentru mulți proprietari de afaceri mici e determinarea a ceea ce aparține unei povești față de o postare tradițională. Cel mai bine este să ne amintim că postările sunt pentru totdeauna.

Deci, tipul de conținut pe care îl distribuiți într-o postare ar trebui să fie în conformitate cu marca dvs. În plus, ar trebui să ofere o valoare pe termen lung pentru oricine o vede, fie că este astăzi sau peste 2 ani de acum înainte.

Să presupunem că dețineți o brutărie. Printre altele, este logic să distribuiți fotografii editate ale produselor de panificație finite în postările dvs.

Distribuirea conținutului respectiv în postări face ca potențialul client să știe la ce fel de produse trebuie să se aștepte dacă trec pe lângă magazinul dvs.

În Instagram stories puteți fi puțin mai „încorsetat”. Arătați lucrarea ce a dus la obținerea postării perfecte pentru imagine. Unde șorțul dvs. este acoperit cu făină și copiii aleargă prin magazin în fundal.

Sau faceți fotografii pe tot parcursul procesului de coacere. Prezentați creația pas cu pas în stories și dezvăluiți produsul final într-o postare.

Poveștile sunt o modalitate excelentă de a face publicitate ofertelor pe termen scurt. Să presupunem că dețineți un magazin cu amănuntul și că aveți vânzări mari pentru Black Friday.

În loc să „înfundați” postările cu reclame, luați în considerare crearea unei singure postări care anunță vânzarea. Aceasta va servi drept conținut de ancorare pentru Instagram stories.

Folosiți o combinație de fotografii și videoclipuri

Puteți posta fie fotografii, fie videoclipuri în Instagram stories. Deși e adesea mai ușor să captați o imagine statică, este o idee bună să distribuiți un amestec din ambele tipuri de conținut.

Distribuirea în mod constant de conținut în stories este o modalitate excelentă de a păstra atenți urmăritorii dvs. Țineți cont de modul în care sunt afișate poveștile. Oamenii le vor derula adesea pe ale tuturor celor pe care îi urmăresc, dintr-o dată.

Deoarece coada poveștilor se află în partea de sus a aplicației Instagram, dacă produceți în mod regulat povești, afacerea dvs. întâmpină adesea utilizatorii de fiecare dată când se conectează.

Distribuirea imaginilor statice în Instagram stories vă permite să distribuiți un flux mai constant de conținut? Este o tactică bună de urmat.

Videoclipul are capacitatea de a crea o conexiune mai profundă și mai personală cu publicul. Aduce cu adevărat la viață ceea ce se întâmplă în afacerea dvs.

Îi stimulează pe cei cunoscuți, precum și pe cei ce alcătuiesc etapele incipiente ale clepsidrei de marketing. Deci, luați în considerare încorporarea videoclipurilor în Instagram stories de câte ori pe săptămână puteți.

Utilizați autocolante cu înțelepciune

Odată ce vă creați conținutul (fie el video sau foto) pentru a distribui storie-uri, puteți folosi autocolante. Unele dintre stickere sunt gif-uri sau imagini. Reprezintă moduri distractive de a adăuga aspect vizual postărilor dvs.

Cu toate acestea, alte stickere pot avea un scop mai mare în răspândirea informației despre afacerea dvs. Puteți include autocolante hashtag în postări, care vă pot deschide conținutul către un public mai larg.

Prin includerea hashtag-urilor, conținutul devine vizibil către orice utilizator de Instagram ce a căutat sau urmează acel hashtag. Dacă sunteți strategic în legătură cu hashtag-urile pe care le utilizați, puteți obține noi urmăritori în acest proces.

Vă puteți crea propriul hashtag pentru a promova un anumit eveniment sau produs în cadrul companiei dvs. De exemplu, organizați o conferință, cu experți din industrie și vorbitori extraordinari?

Luați în considerare crearea unui hashtag pentru eveniment. Puteți utiliza hashtag-ul în perioada premergătoare evenimentului pentru a răspândi vestea despre bilete.

Îl puteți folosi în timpul evenimentului pentru a distribui conținut live de pe scenă și la interviuri. Îl puteți folosi și după eveniment pentru a împărtăși recapitulări semnificative.

Obțineți mai multe din conținutul pe care l-ați realizat în ziua evenimentului.

Stickerele de locație sunt esențiale pentru companiile care au locații fizice. Vă permit să vă etichetați compania după nume. Apoi, când cineva face click pe eticheta de locație, vor apărea toate celelalte postări în care compania a fost etichetată cu locația dvs.

Oricine face click pe autocolant nu va vedea doar conținutul dvs., ci și conținutul generat de utilizatorii care v-au vizitat compania.

În cele din urmă, există autocolante menționate. Vă permit să etichetați o altă companie sau persoană în povestea dvs. Menționarea influencerilor în legătură cu conținutul relevant le-ar putea atrage atenția, determinându-i să vă redistribuie povestea.

Puneți oamenii să vorbească

Instagram Stories nu trebuie să fie o conversație unidirecțională. Reprezintă oportunitatea de a angaja urmăritorii într-un dialog real.

Aici intervin și alte caracteristici ale poveștii. E posibil să creați sondaje prin intermediul poveștilor din Instagram. Puteți cere utilizatorilor să selecteze produsul preferat din mai multe opțiuni.

Poate începeți un concurs pentru a ghici cel mai nou produs pe care urmează să îl anunțați. Sau poate creați un sondaj prin care întrebați utilizatorii despre cele mai mari dileme în legătură cu domeniul dvs. de expertiză.

Oamenilor le place să parcurgă sondaje rapide și distractive în online. E adesea un prim pas excelent în implicarea publicului. De acolo, doriți să luați rezultatele și să extindeți conversația.

De exemplu, ați întrebat despre produsele preferate. Creați o postare video în care distribuiți produsul câștigător și demonstrați unele dintre cele mai bune caracteristici ale acestuia.

Dacă ați creat un concurs de denumire, anunțați câștigătorul într-un videoclip. Apoi, împărtășiți câteva fotografii ale câștigătorilor care ajung la magazinul dvs. pentru a-și ridica premiul.

Dacă ați cerut utilizatorilor să vă trimită întrebări, folosiți-le pentru a crea un videoclip Instagram live. Răspundeți la aceste întrebări și la cele care vin în timp real.

Profitați de caracteristica Highlights

Instagram Stories durează doar 24 de ore, dar există o modalitate de a le păstra pentru totdeauna în profil. Deși acest lucru nu e adecvat în toate cazurile, pentru cele cu conținut mai bogat sau informații relevante pe termen lung, este logic să le salvați ca highlight-uri.

Funcția de evidențiere apare sub poza de profil și deasupra postărilor obișnuite din Instagram. Puteți crea categorii pentru cele mai importante momente.

Utilizatorul poate să găsească mai ușor tipul de conținut pe care îl caută.

Creați anunțuri alături de conținutul organic

Rularea anunțurilor în Instagram Stories este o modalitate excelentă de a completa conținutul organic pe care îl creați pe platformă. Regulile jocului aici sunt la fel ca în cazul publicității pe alte platforme de socializare.

Începeți prin stabilirea unui obiectiv clar, măsurabil pentru fiecare anunț. De acolo, vă puteți concentra pe cel mai bun public pentru respectivul anunț.

Apoi, creați conținut ce va rezona cu acei oameni și va genera acel obiectiv de conversie. Odată ce campania dvs. este în funcțiune, urmăriți rezultatele. Înțelegeți ce funcționează, ce nu a mers conform planului și cum vă puteți îmbunătăți data viitoare.

Concluzie

Instagram Stories sunt un mod unic de a rămâne conectat cu publicul. Puteți genera conținut ce îi face pe oameni să vorbească. Urmați aceste bune practici pentru crearea de povești. Configurați-vă afacerea pentru succesul de pe Instagram.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button