De la cercetarea cuprinzătoare a cuvintelor cheie până la menținerea informațiilor despre concurență și urmărirea backlink-urilor, aveți nevoie de un set excelent de instrumente care să vă ajute să gestionați totul.
Folosim o suită de instrumente SEO pentru a ne ajuta să gestionăm numeroasele fațete din servicii SEO. Sunt cele pe care le folosim în fiecare zi pentru a rămâne în top pentru clienții noștri și propriile afaceri!
Continuați să citiți acest articol de blog pentru mai multe date. Vă invităm să accesați și secțiunea de advertoriale SEO în cazul în care doriți să derulați prin intermediul nostru o campanie de advertoriale.
Cel mai bun instrument SEO general: SEMrush
SEMrush este o platformă SEO cuprinzătoare, cu zeci de instrumente și rapoarte clare. Optimizarea poate deveni rapid confuză în cazul în care nu aveți „ustensilele” potrivite.
Rulați mai multe rapoarte și, atunci când se află pe mai multe platforme puteți pierde evidența liniei directe dintre date. SEMrush are multe funcții și servicii sub același acoperiș, simplificând urmărirea rapoartelor și a datelor.
SEMrush oferă următoarele instrumente și rapoarte:
- analiza domeniului. Include o prezentare generală, cercetări organice și plătite, backlink-uri, analize de trafic, publicitate grafică și cercetare PLA. În plus, puteți privi un domeniu versus alt domeniu și clasamentul general;
- analiza cuvintelor cheie. De la manager-ul de cuvinte cheie la instrumentul magic de cuvinte cheie, puteți face o cercetare amănunțită în cuvintele cheie existente. Căutați altele noi care ar putea oferi beneficii majore;
- insight-uri de marketing. Includ clasificări de trafic și analize, oferind informații despre public, locație și pagini găsite de oameni prin diverse canale (directe, de căutare, știri sau social media);
- analiza decalajului. Pentru a identifica decalajele din cuvinte cheie sau backlink-uri puteți compara domeniul dvs. cu cel al concurenților. Vedeți unde se suprapun și unde vă puteți plasa peste concurență;
- cercetarea subiectelor. Introduceți orice subiect de conținut și obțineți o listă de idei pentru titluri pe baza a ceea ce concurenții au publicat deja pe website-urile lor;
- șablon de conținut SEO. Introducând un set de cuvinte cheie pe care doriți să le utilizați, SEMrush oferă sfaturi despre cum să optimizați pe baza conținutului actual din Google;
- asistent de scriere SEO. Acest instrument vă va analiza scrierea în funcție de SEO, lizibilitate, ton și originalitate;
- instrument de generare a urmăritorilor. Widget-ul de audit al website-ului SEMrush vă permite să adăugați codul acestora pe website-ul dvs. Potențialii clienți vor avea opțiunea de a-și audita gratuit conținutul website-ului, iar un raport va fi livrat de la dvs. în căsuța de e-mail a acestora;
- gestionarea listărilor. Distribuiți informații, gestionați recenzii și mențineți actualizate paginile listărilor locale;
- harta CPC. Consultați CPC defalcat de la stat la stat și de la industrie la industrie și costul de cerere;
- proiecte. Puteți salva și gestiona datele SEO ale clienților dvs. din panoul de administrare al proiectelor.
Comparație între SEMrush și Google Search Console
După cum puteți vedea, SEMrush vă ajută, indiferent de tipul de cercetare SEO sau de munca pe care încercați să o faceți. Cu toate acestea, e încă cea mai bună idee să folosiți Google Search Console pentru fiecare dintre clienți.
Pe de altă parte, Google Search Console necesită conectarea la website-ul fiecărui client în parte. Cu funcția de pe SEMrush puteți comuta cu ușurință între rapoartele SEO pentru toți clienții dvs.
Cel mai bun instrument pentru urmărire de la un capăt la altul: CallRail
Optimizarea SEO are loc numai în online, nu-i așa? Nu chiar! În timp ce poziția dvs. în SERP este determinată de prezența online, efectele unei strategii SEO puternice se extind și în lumea reală.
Odată ce oamenii descoperă o afacere în mediul online și decid că le place ceea ce văd, de obicei, ajung offline. Acest lucru este valabil mai ales pentru un business mic și local.
Telefonul este adesea primul punct de contact offline între cele două părți.
CallRail este un instrument care vă oferă informații despre proveniența traficului de apeluri. Practic, instrumentul vă permite să inserați o linie de cod pe website-ul dvs.
Instrumente SEO utile în derularea unor campanii multiple
Astfel, puteți vedea clar legătura dintre interacțiunile offline și cele online cu potențialii clienți. În plus, puteți crea anumite numere de telefon asociate pentru fiecare campanie publicitară.
Apoi, când primiți un apel către un anumit număr, știți că potențialul client a aflat despre dvs. din acel anunț. Se aplică aceeași tehnologie pentru trimiteri.
Astfel, puteți vedea clar legătura dintre comportamentul în completarea formularelor online și interacțiunile în persoană.
De ce contează asta? În primul rând, vă oferă informații suplimentare despre eforturile dvs. de marketing. Când urmăriți doar răspunsurile online la campaniile publicitare, obțineți doar jumătate din „imagine”.
Poate creați o campanie atât de convingătoare încât mai mulți utilizatori apelează la telefoanele lor pentru a vă apela și a deveni viitori clienți.
Dacă urmăriți doar reacțiile online, s-ar putea să credeți că primiți nimic sub formă de răspuns. Când, în realitate, campania a avut un succes atât de mare încât oamenii au sărit direct la zona de contact a companiei.
Ceea ce duce la al doilea punct despre importanța urmăririi apelurilor. Vă permite să demonstrați întreaga valoare clienților. Când pot vedea că tacticile dvs. de marketing au condus la numărul X de clienți, se simt mai confortabili în a vă plăti banii pe care îi meritați pentru munca depusă.
Cel mai bun instrument pentru SEO local: BrightLocal
Ceea ce funcționează pentru strategia SEO a marilor companii nu se va aplica niciodată unei afaceri locale. SEO local vine cu propriul set unic de tactici și strategii.
BrightLocal este instrumentul conceput pentru a răspunde nevoilor locale de marketing.
Unele dintre instrumentele lor SEO se suprapun cu ofertele SEMrush. Oferă informații despre cuvintele cheie și clasamentul de căutare, dar diferența este că toate rapoartele și informațiile lor sunt localizate.
Să presupunem că aveți un client care operează în zona X. Toate datele furnizate de BrightLocal vor fi legate de zona geografică respectivă.
În plus, au instrumente care se concentrează în mod special pe două dintre cele mai mari obstacole SEO pentru micile afaceri: listările locale și recenziile.
Importanța platformelor de înregistrări pentru afaceri locale
Website-urile de înregistrări locale (Yelp și Google My Business) sunt extrem de importante pentru afacerile mici. Acolo se duc potențialii clienți pentru a afla de soluțiile locale, pentru a citi recenzii și pentru a obține instrucțiuni și informații de contact.
BrightLocal vă permite să vă asigurați cu ușurință că clientul este listat în toate directoarele relevante locale. Oferă un impuls în backlink-uri și se asigură că poate fi descoperit de acei potențiali clienți ce se bazează exclusiv pe listări locale.
De asemenea, facilitează gestionarea reputației. Recenziile online sunt foarte importante pentru afacerile mici. Pentru companiile locale fără recunoaștere, oamenii vor intra online pentru a vedea care este opinia generală.
Dacă clientul dvs. nu are o strategie pentru a solicita recenzii de la clienții fericiți sau pentru a gestiona feedback-ul negativ de la cei nemulțumiți, BrightLocal vă poate ajuta.
Rămâneți la curent cu recenzii postate pe diferite website-uri de listări locale.
Concluzie
Gestionarea SEO pentru dvs. sau pentru un client este suficient de dificilă. Când gestionați SEO pentru mai multe companii, lucrurile pot deveni și mai complicate.
Însă, atunci când aveți instrumentele potrivite la îndemână este mult mai ușor să gestionați situația. Numeroasele părți în mișcare care vin împreună cu crearea unei strategii SEO excelente nu mai par așa înfricoșătoare.