Advertoriale SEOAfaceriMarketingȘtiri

Marketing mobil pentru companii din domeniul HORECA

Consumatorii petrec mult timp pe dispozitivele lor mobile. De fapt, începând din luna august a anului trecut, peste jumătate din navigarea pe internet a lumii este pe mobil, comparativ cu 45,9% pe desktop.

Aceasta este o piață semnificativă pe care trebuie să o atingem. Nu este o surpriză faptul că multe companii se orientează în mod special către marketingul pe dispozitivele mobile pentru a ajunge la potențialii clienți în timpul pandemiei. Iată o privire asupra a patru moduri diferite în care afacerea dvs. din domeniul HORECA ar putea stimula marketingul mobil.

Recomandări utile pentru promovare

1. Marketing bazat pe aplicații

Marketingul bazat pe aplicații ar putea însemna o varietate de lucruri. În primul rând, ar putea însemna să-ți construiești propria aplicație, în funcție de, dacă ar aduce beneficii afacerii tale.

De exemplu, restaurantele care deservesc clienții în timpul pandemiei ar putea beneficia foarte mult de o aplicație personalizată. Utilizatorii ar trebui să o descarce pentru a comanda mâncare, să privească un meniu contactless, să primească reduceri și promoții sau chiar să-l folosească ca metodă de plată.

În esență, aceste aplicații îmbunătățesc experiența utilizatorului, asociindu-le pozitiv cu marca dvs. și ademenindu-i să cheltuiască mai mult pe termen lung.

Cealaltă formă de marketing bazată pe aplicații este de a difuza reclame pe platforme de socializare precum Twitter, Facebook, Instagram sau YouTube. Anunțurile apar pe măsură ce utilizatorul răsfoiește poveștile sau derulează feed-ul.

Anunțul potrivit le atrage atenția și îi atrage să aprofundeze oferta. Aceasta ar putea fi vizionarea mai multor videoclipuri despre oferta companiei dvs. sau parcurgerea contului de socializare pentru a afla mai multe.

Anunțurile YouTube pot fi difuzate în fața conținutului, în timp ce anunțurile Facebook și Twitter pot apărea în fluxurile de știri ale utilizatorului. În ambele cazuri, vă puneți afacerea în fața unui subsect masiv de utilizatori la care nu ați fi ajuns cu marketingul tradițional pe web.

2. Marketing prin SMS

Marketingul prin SMS implică trimiterea de mesaje către utilizator în timpul lansării unui produs sau chiar doar pentru a le oferi o ușoară reducere. Ideea este să le amintești de afacerea ta într-un mod direct.

Puteți chiar să asociați acest lucru cu serviciul mobil pentru clienți – cum ar fi trimiterea utilizatorilor actualizări cu privire la cele mai recente oferte ale dvs., subliniind modul în care ați făcut afacerea dvs. sigură la acoperire sau pur și simplu actualizarea acestora într-o rezervare.

Există, de asemenea, o metodă SMS numită marketing bazat pe locație, care notifică utilizatorii într-o anumită proximitate. Geo-împrejmuirea este literalmente stabilirea unui „gard digital” în jurul locației la alegere. Acest lucru ar putea fi pentru afacerea dvs. sau pentru un serviciu oferit de compania dvs.

Când un utilizator intră în acel perimetru, i se va trimite automat un text legat de afacere. De exemplu, un bar ar putea trimite o ofertă către oricine din apropiere după, să zicem ora 17:00. S-ar putea să trimită o listă cu comenzile speciale din ziua respectivă, astfel încât un potențial client să aibă în vedere acest lucru și când vine cina.

3. Coduri QR

Datorită în mare parte pandemiei actuale, o formă în creștere de marketing mobil este cea a codurilor QR. Codurile QR sunt pictograme scanabile plasate în restaurante, magazine sau chiar în săli de jocuri sau alte spații digitale.

Un client trebuie să scaneze codul cu telefonul său și să dea click pe linkul corespunzător. Acest lucru le-ar putea trimite la o descărcare a aplicației sau la un website în care utilizatorul interacționează cu îndemnul, cum ar fi un formular de înscriere.

Un restaurant ar putea avea un banner cu cod QR orientat spre exterior pe care un utilizator îl poate scana pentru a vedea meniul zilei. Cafenelele ar putea oferi un cod pentru băuturi speciale sau cupoane pentru a aduce clienți noi.

4. Optimizarea website-ului dvs. pentru mobil

Deși orice website este disponibil din punct de vedere tehnic prin intermediul unui dispozitiv mobil, unele sunt destul de greoaie de navigat dacă sunt slab optimizate. Având în vedere frecvența cu care utilizatorii sunt pe telefoanele lor, este crucial să aveți un website care să răspundă acestei experiențe.

Tot ce este posibil pe platforma tradițională de navigare pe desktop ar trebui să funcționeze și pe mobil. Un utilizator trebuie să poată accesa informații despre afacerea dvs. și să finalizeze călătoriile cheie (cum ar fi efectuarea unei rezervări) de pe dispozitivul său mobil.

Dacă un website este dificil de utilizat pe mobil, riscați să îndepărtați imediat clienții.

Dacă utilizatorii nu pot obține imediat ceea ce doresc, vor merge la altcineva care poate. Un website optimizat pentru mobil poate evolua pe Google, ceea ce înseamnă că utilizatorii au șanse mai mari să vă găsească prin intermediul termenilor de căutare. Cu cât este mai ușor de descoperit, cu atât mai bine.

Ajustarea și optimizarea conținutului

Marketingul pe dispozitivele mobile poate însemna o afacere mare pentru cei din industria HORECA, dar există o abilitate de a o face corect. Clienții potențiali au o durată scurtă de atenție, iar reclamele trebuie să răspundă acestui lucru.

Deci, indiferent de tipul de marketing mobil pe care îl alegeți, amintiți-vă că reclamele scurte, rapide și atrăgătoare, video sau text, sunt esențiale. De exemplu, companiile trebuie să-și distileze mesajul în câteva propoziții, citibile în mai puțin de treizeci de secunde. Se pot conecta la conținut mai lung și mai informativ, dar „cârligul” inițial trebuie să fie scurt.

Desigur, există și alte modalități de a vă promova afacerea pe mobil. Unele organizații vizează anunțuri în cadrul jocurilor, în timp ce altele folosesc metode mai directe. Indiferent, spațiul mobil este masiv și plin de potențial neexploatat.

Întreprinderile care valorifică puterea publicității portabile sunt cele mai importante. Rețineți că nici dispozitivele mobile nu sunt totul. Este indicat să completeze și celelalte căi de publicitate – este vorba despre cunoașterea celor mai bune moduri de a vă conecta cu publicul dvs. specific. Abordarea la 360 de grade este cea mai potrivită.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button