Pandemia actuală a accelerat dominanța comerțului electronic asupra cumpărăturilor fizice din magazin. În același timp, tehnologiile emergente, cum ar fi chatbot-urile și portofelele digitale, schimbă modul în care clienții interacționează cu mărcile.
Pentru proprietarii de afaceri, aceste schimbări necesită acțiune.
Și există lucruri simple pe care le puteți face pentru a vă menține înaintea concurenței. De la optimizarea website-ului dvs. (SEO) până la cunoașterea următorului orizont tehnic.
Iată câteva îmbunătățiri rapide pe care le puteți face pentru a vă asigura că website-ul dvs. va funcționa fără probleme pe măsură ce publicul crește.
Comprimă-ți imaginile
Imaginile de înaltă rezoluție consumă multă lățime de bandă doar pentru a se încărca în mod corect. Prin „lățime de bandă”, înțelegem cantitatea de date (conținut media și conținut) care poate fi transferat între un website și vizitatorii acestuia.
Fișierele cu imagini mari ocupă adesea o cotă nedreaptă a lățimii de bandă a unui website. Acest lucru duce la timpi de încărcare mai mici. Nu este o situație ideală. Timpii de încărcare lungi înseamnă clienți predispuși să abandoneze website-ul dvs.
Soluția este comprimarea imaginilor. Asta înseamnă găsirea unui mediu eficient între cea mai mică dimensiune posibilă a fișierului și cea mai bună calitate posibilă. Practic, compresia este un mod de a reduce dimensiunea unei imagini fără a distorsiona calitatea acesteia.
Există o serie de instrumente gratuite de compresie a imaginii disponibile. Tot ce trebuie să faceți este să încărcați imaginea originală, să dați click pe câteva butoane și veți putea descărca o versiune mai optimizată a imaginii, pe care o puteți încărca apoi pe website.
Evaluează-ți planul de găzduire web
Optimizând imaginile, puteți profita la maximum de lățimea de bandă pe care website-ul o are deja. Dacă doriți să faceți lucrurile cu un pas mai departe, puteți face upgrade și la un plan de găzduire web ce include mai multă lățime de bandă.
Majoritatea planurilor de găzduire partajate (în care website-ul dvs. partajează resursele unui server web cu alte website-uri) oferă mai multe planuri.
Fiecare vine cu o cantitate tot mai mare de lățime de bandă, stocare și RAM. Pentru câțiva lei în plus în fiecare lună, multe planuri de găzduire partajate oferă chiar lățime de bandă nelimitată.
Dacă website-ul dvs. de afaceri are performanțe foarte bune și depășește chiar și nivelul ridicat al așteptărilor de trafic, atunci ați putea lua în considerare și posibilitatea de a face upgrade de la partajat la VPS/găzduire dedicată.
Ambele alocă mai multe resurse de server numai website-ului dvs.
De cele mai multe ori, nu va trebui să vă schimbați furnizorul de găzduire pentru a face upgrade la un VPS sau un plan dedicat. Mulți furnizori oferă toate cele trei tipuri de server.
Țineți pasul cu cele mai noi tendințe tehnologice
Industria de fintech se dezvoltă amețitor. Multe start-up-uri dezvoltă diferite soluții pentru diferite nevoi ale mediului digital.
Noile tehnologii schimbă și natura comerțului electronic.
Chatbot-urile, portofelele digitale și marketing-ul multicanal devin părți tot mai importante ale experienței clienților, influențând modul în care oamenii fac achiziții și interacționează cu mărcile.
Planificați-vă strategia în avans, urmărind câteva dintre cele mai importante tendințe în tehnologia nouă.
Chatbot-urile
Chatbot-urile sunt un instrument versatil, util în toate domeniile. De la vânzări și marketing până la serviciul pentru clienți.
De asemenea, cresc din ce în ce mai mult în popularitate. Creșterea este în mare parte condusă de millenniali. Acest grup influent alege chatul live ca modalitate preferată de a comunica.
Companiile ar putea economisi până la 30% din cheltuielile cu serviciile pentru clienți utilizând acest instrument. Chatbot-urile sunt un instrument versatil. Pentru a beneficia la maximum de ele, puneți-vă câteva întrebări:
- unde pe website-ul dvs. doriți să fie localizat chatbot-ul?
- doriți ca clienții să se poată conecta live cu o persoană?
- ce tipuri de informații vor căuta probabil clienții dvs.?
Răspunsurile la aceste întrebări vor scoate în evidență și soluția optimă de care aveți nevoie.
Portofele digitale
Portofelele digitale, cardurile de credit și cardurile de debit sunt primele trei metode de plată pentru comerțul electronic din lume, în prezent. Portofelele digitale vor câștiga și mai multă popularitate în următorii ani.
China este în prezent cea mai mare piață de comerț electronic. Cele mai populare două portofele digitale sunt Alipay și WeChat. Ambele au înregistrat peste 1,1 miliarde de utilizatori activi în trimestrul III din 2019.
Majoritatea constructorilor de website-uri de comerț electronic oferă integrări ușoare cu portofele digitale populare precum PayPal și Apple Pay. Deci, aceasta este o tendință ușor de încorporat într-un magazin online.
Marketing multicanal
Într-o lume în care o persoană are în medie 8,6 conturi de socializare, este important să se integreze experiența clientului pe mai multe canale.
În ultimul an, specialiștii în marketing care au folosit trei sau mai multe canale într-o singură campanie au obținut o rată de achiziție mai mare cu 287% decât cei care utilizează un singur canal.
Concluzie
Diferitele canale au puncte forte diferite și cel mai bine este să vă construiți strategia de marketing având în vedere acest lucru.
De exemplu, canalele de socializare precum Facebook și Instagram sunt excelente pentru a stimula implicarea și conștientizarea mărcii prin comentarii și distribuiri.
Pe de altă parte, mesajele text sunt mai bune pentru a comunica în etapele ulterioare ale călătoriei clienților, cu memento-uri de coșuri abandonate sau actualizări ale stării de livrare.
Cei mai mulți specialiști în promovare recomandă să încercați diferite canale. După ce vedeți rezultatele, alegeți-le și păstrați-le pe cele care au un ROI care vă mulțumește.