Paginile de destinație sunt obligatorii pentru website-ul dvs. Creați un anunț de produs pentru mediul online? Aveți un eveniment care urmează să se desfășoare?
Doriți să le spuneți oamenilor despre cea mai recentă carte? Aveți o ofertă specială de promovat? Paginile de destinație trebuie să facă parte din orice strategie de marketing.
De ce sunt importante paginile de destinație?
În loc să direcționeze publicul către pagina de pornire și să le ceară să cerceteze conținutul dorit, paginile de destinație vă ajută să direcționați utilizatorii către mesajele care sunt cele mai relevante pentru ei.
Au dat click pe un anunț care vă promovează serviciul în aceeași zi? Îi puteți direcționa către pagina de destinație care conține sistemul dvs. de rezervare online.
Ați creat o postare pe Facebook despre conferința dvs. viitoare? Ar trebui să vă conectați la pagina de destinație cu informații despre locație și program, alături de un îndemn la cumpărarea de bilete.
Paginile de destinație sunt o parte critică a procesului de vânzare. Se susține orice anunț care poate să atragă un plus de trafic organic. Toate paginile de destinație excelente împărtășesc 5 caracteristici prezente în acest articol de blog.
1. O promisiune de a rezolva o problemă
Utilizatorii dau click pe anunțul dvs. sau pe postarea din rețelele sociale, deoarece ceva rezonează cu ei. Au văzut că înțelegeți problema pe care doresc să o rezolve și vor să afle mai multe.
Pagina de destinație la care îi conduceți trebuie să se deschidă cu promisiunea de a rezolva problema. O pagină de destinație excelentă are un titlu principal, un subtitlu de sprijin și o declarație de dovadă.
Oricine gestionează social media pentru business știe că peisajul se schimbă în mod constant. Cele mai bune practici se schimbă la un moment dat.
A fi la curent cu ultimele tendințe este esențial dacă doriți să fiți observat.
De exemplu, luăm un eveniment din domeniul marketing-ului pe social media.
Începeți cu titlul: „Descoperiți cele mai bune strategii de marketing pe social media de la cei mai buni experți din lume”.
Mesajul transmite cititorilor că participând la acest eveniment vor avea acces la oaspeți de mare calibru. Vor primi sfaturi de top pentru a-și ajuta eforturile sociale.
Subtitlul afirmă: „Descoperiți cele mai noi tactici și stăpâniți social media în 2021”. Mesajul afirmă încrederea că persoanele care vorbesc la conferință sunt de nivel înalt.
Dacă participați la eveniment, nu veți auzi despre lucruri care au funcționat în trecut. În schimb, veți avea acces la cele mai tari cunoștințe care vă vor purta înaintea competiției.
În continuare este declarația de dovadă: „Alăturați-vă miilor de colegi din marketing și influencerilor la conferința menită să vă ofere idei de dezvoltare în afaceri.”
Putem vorbi despre o conferință care există de ani de zile și este de încredere. O mulțime de alți profesioniști din industrie reveni an de an, deoarece conferința oferă rezultate. Deci, ce vă împiedică să vă înscrieți?
Cei ce desfășoară această conferință de marketing au o abordare excelentă cu privire la pagina de destinație. Dar, indiferent în ce domeniu vă aflați, puteți face același lucru pentru afacerea dvs. concentrându-vă pe trei elemente:
- titlu;
- subtitlu;
- declarație de dovadă.
2. Elementul erou
După ce ați captat atenția oamenilor cu un antet care promite să le rezolve problema, doriți să îi atrageți pe mai departe. Aici intervine elementul erou.
Vorbim, de obicei, despre o componentă vizuală. Fie imagine statică, fie video care oferă context publicului dvs. Îi ajută să înțeleagă modul în care serviciul sau produsul dvs. le va schimba viața în bine.
Metafora eroului este dublă. Doriți să vă stabiliți ca erou al lor, cineva capabil să intre și să rezolve problema. Dar uneori imaginea eroului este de fapt a lor.
Este o privire asupra modului în care, odată rezolvată problema lor, pot continua să facă lucruri mai mari și mai bune pentru ei și pentru cei din jur.
De exemplu, imaginea poate arăta o mamă și o fiică ce se joacă împreună pe gazonul luxuriant și sănătos. Și, deși produsul de grădină nu este literalmente în imagine, iarba frumoasă reprezintă munca acestuia.
Produsul ține dăunătorii la distanță și au făcut din acest gazon un loc ideal pentru familie. Această mamă nu este disperată pierzând timpul încercând să-și aranjeze ea însăși gazonul.
Produsul a avut grijă de asta pentru ca ea să se poate bucura de a fi părinte.
3. Lista beneficiilor
Până acum, v-ați atras publicul cu o declarație îndrăzneață și un aspect vizual convingător. În continuare, doriți să furnizați un rezumat specific al beneficiilor pe care le vor obține clienții din oferta dvs. principală.
Este oportunitatea de a enumera în detaliu beneficiile și caracteristicile.
Lista de beneficii intră în detaliu și abordează preocupări pe care le poate avea un potențial client. Furnizând acest nivel de detaliu, eliminați orice ezitare pe care o poate avea un utilizator.
Păstrând toate aceste informații pe aceeași pagină de destinație, vă împiedicați publicul să fie nevoit să caute prin website-ul dvs. pentru o pagină de întrebări frecvente. Le-ați oferit toate informațiile de care au nevoie chiar aici, chiar acum, pentru a lua decizia în cunoștință de cauză.
4. Dovada socială
Chiar și cu toate aceste informații de la dvs., uneori potențialii clienți își doresc o ultimă reasigurare. Desigur, credeți că afacerea este excelentă, dar clienții dvs. existenți sunt de acord?
Puteți să vă lăsați potențialul client să vă caute pe Yelp sau Google My Business. Situația îi invită să vă părăsească pagina de destinație și oferă posibilitatea ca aceștia să descopere alte afaceri și să se îndrepte către acestea.
În schimb, puteți furniza dovezi sociale direct pe pagina de destinație. În acest mod, vă puteți menține publicul chiar acolo unde doriți.
Dovezile sociale pe pagina de destinație pot apărea în diverse forme. Poate fi vorba de recenzii sau testimoniale. De asemenea puteți include aprecieri și trimiteri care sunt conectate la paginile de socializare. Puteți afișa evaluări cu stea care provin de pe website-uri de listări locale externe precum Yelp sau Google My Business.
5. Un îndemn la acțiune
Ați dat tot ce aveți. Ați atras cititorii cu un titlu „criminal”. Apoi ați creat o imagine care arată cât de frumoasă ar putea fi viața cu produsul sau serviciul dvs.
Ați oferit publicului dvs. o porție din interior cu privire la ceea ce se pot aștepta dacă achiziționează. Și ați dovedit că altor oameni le place ceea ce faceți.
Acum este timpul să începeți cu îndemnul la acțiune. Este important să creați un singur îndemn în fiecare pagină de destinație.
Mai multe butoane și formulare ce solicită publicului dvs. să facă diferite lucruri pot crea confuzie. Îi pot speria pe oameni de la acțiunea dorită de a intra în contact cu dvs.
În schimb, creați un buton sau un formular de bază. Apelul la acțiune adecvat va depinde de ceea ce cereți cuiva. Dacă le cereți să facă ceva foarte simplu, cum ar fi comandarea unei cărți, un buton poate fi suficient.
Dacă oferiți o ofertă gratuită sau programarea unei întâlniri, un formular scurt de contact ar putea fi potrivit. Iată! Acestea sunt cele cinci elemente pe care trebuie să le aibă fiecare pagină de destinație pentru afaceri mici.