Când apare dezastrul, primul lucru pe care îl fac proprietarii de afaceri este să verifice și să solicite asigurarea. Cu toate acestea, multor întreprinderi mici le lipsește o asigurare vitală pentru afaceri care să le protejeze de astfel de dezastre.
Potrivit brokerilor de asigurări Bluedrop Services, până la 40% dintre companii nu sunt în măsură să se redeschidă după o criză ca urmare a subasigurării și a asigurărilor de afaceri greșite.
Prin urmare, este vital să vă asigurați că aveți un nivel adecvat de acoperire pentru afacerea dvs. Iată ce puteți face.
Luați în considerare riscurile pentru întreprinderile mici
Pentru a planifica viitorul, trebuie să identificați riscurile potențiale pentru întreprinderile mici. Inclusiv sănătatea și siguranța personalului dvs. Fie că lucrează în cadrul unui birou sau de la distanță, va trebui să vă asigurați că sunt protejați de riscuri, cum ar fi vătămarea corporală sau bolile cauzate de muncă.
În funcție de locația afacerii dvs., ar trebui să luați în considerare care dezastre naturale sunt susceptibile să vă afecteze. De exemplu, a fi amplasat lângă un râu care este predispus la inundații sau a fi situat într-o zonă îndepărtată care se confruntă cu zăpadă puternică poate duce la întreruperea accesului la birouri.
Deteriorarea echipamentelor și a mașinilor care întrerupe funcționalitatea muncii poate pune, de asemenea, în pericol afacerea dvs. Mai ales, dacă afacerea depinde de acest echipament.
Datele pierdute sau furate reprezintă un risc masiv și care poate afecta multe companii. Dacă nu aveți la dispoziție o acoperire adecvată pentru asigurarea companiei, pierderea datelor cu caracter personal sau piratarea pot costa întreprinderea pe care o administrați o serie de penalități. Cuantumul lor este stabilit în funcție de gravitatea situației.
Cum poate ajuta asigurarea de afaceri?
Asigurarea de afaceri există pe piață pentru a proteja companiile atunci când lucrurile merg prost. Există diverse polițe disponibile pentru a proteja o varietate de riscuri. În mod ideal, afacerea dvs. ar trebui să aibă deja o formă de asigurare.
Pentru a vă proteja afacerea de orice risc viitor, trebuie să înțelegeți ce domenii ale companiei dvs. sunt expuse și cu ce asigurare de afaceri trebuie să le acoperiți.
Asigurarea clădirilor de birouri
Dacă dețineți clădirea din care funcționează afacerea dvs., atunci veți avea nevoie de asigurări pentru clădiri comerciale pentru a acoperi costul reparațiilor. Această acoperire vă protejează împotriva incendiilor, apei sau furtunilor cauzatoare de daune imobilului.
Cu toate acestea, dacă închiriați doar biroul, proprietarul va fi responsabil pentru costuri. Acestuia va trebui să îi raportați orice daune. Dacă daunele sunt suficient de grave încât incinta nu va putea fi deschisă pentru o vreme, atunci veți avea nevoie de o asigurare pentru întreruperea activității.
Asigurarea pentru întreruperea activității
Cunoscută și sub denumirea de asigurare a venitului afacerii, asigurarea pentru întreruperea afacerii vă acoperă impactul financiar al întreruperii rezultate din deteriorarea spațiilor comerciale din cauza dezastrelor naturale. Ele pot fi inundații, cutremure, uragane și incendii. Inclusiv evenimente precum terorism, furt, mașini sparte și atacuri cibernetice.
Această acoperire ajută la redeschiderea afacerilor închise în urma unui dezastru. Puteți achiziționa, de asemenea, condiții suplimentare la asigurarea de întrerupere a afacerii pentru a vă proteja afacerea de diverse alte riscuri care pot fi specifice afacerii dvs.
Asigurarea răspunderii angajatorului
Trebuie să vă protejați angajații în caz de dezastru. Asigurarea de răspundere civilă a angajatorului este o cerință legală dacă aveți personal, deci probabil că o aveți deja acoperită.
Această acoperire vă protejează angajații dacă se îmbolnăvesc sau se rănesc la locul de muncă. Trebuie să aveți măsurile de siguranță adecvate pentru a vă proteja personalul de substanțe dăunătoare, obstacole sau pericole.
Există diverse alte asigurări de afaceri disponibile. Dacă considerați că una din ele vă poate fi utilă, cel mai probabil că este indicat să o accesați.
Cum să continuați cu afacerea ca de obicei?
Pentru a asigura continuitatea afacerii, va trebui să vă uitați și la alte modalități de a aduce venituri. Puteți lua în considerare instalarea sistemelor astfel încât echipa dvs. să poată opera de la distanță sau, dacă aveți un alt birou local, dacă aceasta poate lucra din acea locație până când este sigur să revină la biroul de bază.
Utilizarea sistemelor bazate pe cloud va însemna că puteți accesa locul de muncă de oriunde. Va permite echipelor dvs. să continue în mod normal. Planul dvs. de recuperare în caz de dezastru va trebui, de asemenea, să includă pe cine trebuie să înștiințați despre orice modificare temporară a afacerii.
În viitor, pentru a vă proteja afacerea mică de viitoarele calamități, va trebui să vă revizuiți în permanență riscurile și planurile de dezastru vorbind cu angajații și să luați în considerare orice schimbare recentă a afacerii care ar putea avea impact asupra planurilor.
Ar trebui să revizuiți acoperirea asigurării dvs. de afaceri cel puțin o dată pe an pentru a fi siguri că veți continua să fiți pe deplin protejat. Încercați să aflați cum să atenuați riscul în afaceri cu un plan bine pus la punct.