AfaceriȘtiri

Psihologia din spatele conducerii unei echipe de succes

Cum putem deveni un adevărat lider în fața personalului angajat?

Pentru ca afacerea dvs. mică să prospere, este crucial să câștigați respectul angajaților. Dar acest lucru poate fi mai complicat decât pare. Respectul reciproc nu se încadrează întotdeauna în mod natural într-un loc.

Există un echilibru psihologic fin care trebuie menținut.

Angajații de astăzi doresc să lucreze pentru companii unde se pot simți ca părți integrante ale sistemului, în care toată lumea contribuie la succesul general.

Vor să facă diferența. Vor să lucreze cu scop și să aibă un impact. Și în calitate de lider al lor, dacă le puteți oferi acest lucru, veți primi respectul necesar pentru atingerea și depășirea tuturor obiectivelor voastre.

10 pași pentru a gestiona cu succes o echipă

Deși este o linie dificilă peste care trebuie să treceți, nu trebuie să fiți psiholog autorizat pentru a face acest lucru.

Iată zece pași simpli pentru a înțelege cum să cultivați o echipă de IMM-uri respectuoasă și implicată.

Manipulați-vă titlul cu grijă

Există obiceiul ca managerii să lucreze într-o calitate pe care o consideră dictată de titlul lor, în loc să înceapă să câștige în mod constant proprietatea asupra acestui „titlu”.

În loc să vă abordați poziția într-un mod care spune „Am câștigat asta”, încercați „Trebuie să câștig asta”. Echipa ta va observa diferența și semințele respectului vor fi plantate.

Interacționează cu echipa ta

Aceasta susține punctul anterior. Totul e să ajungeți acolo și să le arătați angajaților că știți cât de solicitante sunt slujbele lor pentru că le-ați parcurs. Arată-le că ești interesat să afli ce înseamnă slujbele lor.

Nu există o modalitate mai rapidă de a eroda respectul decât de a demonstra dezinteresul de la un șef sau orice poziție figurativă utilizată pentru a te separa de forța ta de muncă. Așa că intrați acolo. Aflați și faceți conexiuni.

Faceți întotdeauna ceea ce trebuie

Acest punct vizează integritatea și asigurarea faptului că îl mențineți în toate situațiile. Dacă sunteți obosit să faceți impresii bune numai în timp ce lucrați direct cu echipa dvs., atunci aceste eforturi vor câștiga un fel de „transparență negativă”.

Cu toate acestea, dacă depuneți aceleași tipuri de eforturi atunci când ușa biroului este închisă, fiecare acțiune va avea integritate. Inclusiv, cele care sunt intenționat publice, cele care ar putea fi văzute și cele care nu ar fi trebuit niciodată să fie exteriorizate.

Nu este vorba doar de scurgeri, ci de menținerea capacității echipei dvs. de a discerne adevărata integritate cu respect. Vor vedea lucruri pe care nu le-ai intenționat niciodată să le vadă.

Vorbește mai puțin și acționează mai mult

„Discuția” este ieftină, iar membrii echipei tale știu asta. În loc să vă concentrați pe conferințe de presă și întâlniri în care puțin este decis sau realizat, faceți lucrurile cu adevărat în echipă.

Acesta este genul de lucru care demonstrează că ești tot ceea ce spui că ești. Chiar și în situația când nu spui prea multe.

Vorbește mai puțin și ascultă mai mult

Puteți spune angajaților dvs. ce așteptați de la ei, individual și ca echipă, dar cât de des întrebați ce așteptă ei de la voi?

Un angajat care este auzit se simte ca o parte integrantă a sistemului. Va dori să depășească ceea ce este anticipat.

Permiteți riscuri

Până acum știm cu toții că, fără asumarea riscurilor, afacerea dvs. are șanse reduse de supraviețuire. Trebuie să creezi noi căi și să ajungi pe un teritoriu neexplorat cu strategia companiei tale.

Dar de unde ar trebui să provină acest risc?

Ei bine, începe cu tine. Trebuie să demonstrezi că ai suficientă încredere în echipa ta pentru a-ți asuma riscuri calculate care sunt înspăimântătoare, dar care probabil vor da roade.

Cealaltă parte a acelei ecuații le permite angajaților să își asume și riscuri independente, având un plan de gestionare eficient.

Ai încredere în expertiza lor. Angajați persoane despre care credeți că au în vedere interesul mărcii dvs. Oferiți echipei dvs. spațiul și permisiunea de a eșua, de asemenea – cu înțelegerea că întreaga organizație va învăța și va beneficia de aceasta.

Abordarea riscului și a eșecului cu această atitudine îi va determina pe angajații dvs. să se simtă suficient de siguri pentru a gândi creativ, ca niște roți dințate apreciate în afacerea dvs., care vă respectă rolul de lider.

Investiți în potențial

Ai aspirații mari pentru afacerea ta și primul tău gând ar putea fi să angajezi toți oamenii performanți pe care îi poți găsi.

Dar, înainte de a pune toate acele ouă într-un coș, gândiți-vă la relațiile profesionale pe care le puteți construi atunci când căutați talent și potențial. Hrăniți-le în cadrul afacerii dvs. și deveniți o bază a succesului cuiva.

Când afacerea dvs. este locul unde a început un profesionist promițător, legătura și respectul rezultat sunt de neegalat.

Faceți apeluri dificile

Adesea, liderii de toate tipurile cred că, evitând conversațiile incomode, ajung „de partea bună” a membrilor echipei lor. Ei cred că angajații lor le vor fi recunoscători pentru că nu au abordat subiecte dificile.

Dimpotrivă, acest lucru generează dispreț și lipsă de respect.

Aduceți în discuție acele subiecte neplăcute înainte ca acestea să se dezvolte în organizația dvs. Îndepărtați-le încă „din fașă”.

Dacă faceți acest lucru, veți câștiga respectul real al angajaților, deoarece lucrează într-un mediu deschis și onest. Angajații vor atribui acest mediu abilităților dvs. de gestionare.

Fiți generos

Nu neglijați niciodată ocazia de a acorda membrilor echipei dvs. credit pentru o treabă bine făcută. Chiar dacă nu sunt direct responsabili pentru cel mai recent succes al dvs.

În realitate, fiecare membru al unei mașini bine unse contribuie la realizări, îndeplinindu-și îndatoririle în cea mai mare măsură a abilităților lor.

Recunoașterea acestei dinamici în mod regulat și recompensarea acesteia vă vor ajuta să vă asigurați că membrii echipei dvs. se simt apreciați și energizați pentru a se îmbunătăți cu fiecare zi care trece.

Fiți răbdător și consecvent

O bună conducere este legată de consolidarea relațiilor și respectul reciproc. E vorba despre smerenie, empatie și menținerea unei perspective pozitive în situații dificile.

De asemenea, este vorba de a face totul zilnic. De a oferi echipei timpul necesar să decidă dacă sunteți demn de respect. Nu vă grăbiți deoarece există riscul ca eforturile dvs. să pară nesincere.

Gând final

Acționați întotdeauna în interesul echipei dvs. Luați în considerare perspectivele ei. Indicați clar că afacerea are nevoie de ele.

Apoi, și numai atunci, veți câștiga nivelul de respect care vă va alimenta „mașinăria” pentru o afacere care „merge ca unsă”.

De fapt, asta este rețeta pentru o afacere de succes. Este cheia pentru o dezvoltare durabilă și sustenabilă când facem referire la forța de muncă.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button