AfaceriMarketingȘtiri

Publicitate online, cheia problemei se află în urmărirea rezultatelor

Din fericire pentru proprietarii de afaceri mici, este posibilă urmărirea publicității online!

Pe vremuri, publicitatea era o perspectivă costisitoare și riscantă. Mărcile cheltuiau o grămadă de bani pentru reclame tipărite, reclame la posturi TV de știri sau spoturi radio.

Apoi, angajau o firmă de publicitate pentru a crea și a executa conceptul. Apoi, trebuiau să cumpere timpul de difuzare sau spațiul publicitar. Făceau toate acestea fără a înțelege dacă acel concept va avea sau nu succes.

În zilele noastre risipa publicitară nu mai este necesară

Din fericire pentru proprietarii de afaceri mici, astăzi este posibilă urmărirea publicității online! Și oferă informații despre cum funcționează fiecare campanie.

Înarmat cu aceste informații, vă puteți adapta mesajele în campaniile viitoare. Vă puteți baza pe tactici care au rezonat cu publicul și puteți renunța la acele abordări mai puțin reușite.

Dacă faceți publicitate online, dar nu vă urmăriți rezultatele, pierdeți o oportunitate imensă. Urmărirea publicității online vă permite să vă înțelegeți mai bine clienții.

De asemenea, vă permite să sporiți rentabilitatea investiției în fiecare campanie. Iată ce trebuie să faceți pentru a vă urmări în mod eficient publicitatea online. Citiți în continuare articolul de blog oferit de platforma advertoriale.

Creați obiective de conversie în Google Analytics

Primul pas pentru urmărirea performanței anunțurilor dvs. este definirea obiectivelor. Orice campanie publicitară pe care o desfășurați trebuie să atragă utilizatorii către o anumită acțiune.

E posibil să creați un anunț conceput pentru a încuraja pe cineva să vă descarce un software. Sau poate îi împinge să se înscrie la newsletter-ul dvs. Sau poate îi invită să solicite o încercare gratuită a produsului dvs.

Anunțurile ar trebui, de asemenea, să direcționeze utilizatorii către website unde pot lua măsurile dorite. Și acolo intervin obiectivele de conversie.

În Google Analytics, puteți defini obiectivele de conversie. O conversie este o acțiune dorită pe care cineva o face pe website-ul dvs. De exemplu, completarea unui formular de contact pentru a solicita o ofertă.

Google Analytics vă permite să creați până la 20 de obiective de conversie pentru afacerea dvs. Concentrați-vă pe obiectivele care au cel mai mult sens pentru industria și strategia dvs. de business.

De exemplu, un antreprenor poate fi mai interesat de oameni ce solicită o ofertă. Un comerciant cu amănuntul ar putea fi mai preocupat de acea valoare de check-out reușită.

Indiferent de obiectivele pe care le definiți pentru afacerea dvs. Google Analytics vă poate ajuta. Puteți să urmăriți pașii pe care oamenii îi fac pe website pentru a ajunge în cele din urmă la conversia respectivă.

Crearea unei pâlnii de obiective oferă o reprezentare vizuală a datelor. În felul acesta, înțelegeți unde se îndreaptă oamenii în procesul de finalizare a unei conversii date.

De exemplu, obiectivul final de conversie este un check-out reușit în magazinul dvs. online. Puteți vedea dacă pierdeți persoane în etapa de căutare a produsului sau dacă oamenii își pun articole în coș și apoi abandonează.

Conectați-vă anunțurile la Google Analytics

Acum că v-ați definit obiectivele în Google Analytics, e timpul să afișați valorile publicitare și analitice pe aceeași pagină.

Prin conectarea conturilor Google Ads și Analytics puteți păstra toate datele, atât despre campaniile dvs. publicitare, cât și despre performanța website-ului, într-un singur loc.

Google Ads vă permite să urmăriți performanța pentru fiecare campanie publicitară, individual. Astfel, o să puteți vedea date legate de afișări și rata de click.

Când cele două conturi sunt conectate, puteți trage o linie directă între modul în care oamenii interacționează cu fiecare anunț și acțiunile pe care le-au întreprins pe website-ul dvs.

Să presupunem că dețineți o firmă de consultanță în marketing. Rulați un anunț care îi încurajează pe oameni să descarce cea mai recentă e-book despre tendințele în marketing pe social media.

Când conturile de Ads și Analytics sunt conectate, puteți vedea CTR-ul în anunț. Apoi, puteți vedea câte persoane urmăresc efectiv solicitarea descărcării odată ce ajung pe website-ul dvs.

Oferă o perspectivă asupra modului în care funcționează fiecare piesă a puzzle-ului de marketing. Vă poate ajuta să identificați orice puncte slabe din procesul de conversie.

Monitorizați de la click la client

E minunat să puteți vedea cum influențează anunțurile comportamentul vizitatorilor pe website. Ce se întâmplă cu oamenii ce apelează la afacere pentru a urmări anunțul pe care l-au văzut online? Sau oamenii care se opresc personal în fața locației dvs. fizice?

Acesta este motivul pentru care e important să implementați metode de urmărire în offline. În acest mod, puteți genera o imagine completă a eficacității campaniei publicitare.

Serviciile de urmărire a apelurilor vă permit să observați modul în care anunțurile stimulează comportamentele potențialilor clienți la telefon. Serviciul funcționează prin inserarea unei linii de cod pe website-ul dvs.

Acest cod vă permite să asociați interacțiunile online și offline cu afacerea. Se integrează cu platformele Google Analytics și Ads. În acest fel, puteți determina costul exact per clienți potențiali.

De asemenea, e o idee bună să urmăriți interacțiunile în persoană pe care le aveți cu clienții. Urmărirea achizițiilor din locațiile dvs. fizice vă poate ajuta să vedeți dacă oamenii care v-au găsit online au ajuns să vă devină clienți.

Modalități de a reduce distanța dintre interacțiunile online și cele personale

Există o serie de modalități prin care puteți reduce distanța dintre interacțiunile online și cele personale. Sunteți comerciant cu amănuntul? Colectarea unui e-mail la finalizarea comenzii pentru a trimite o chitanță electronică vă poate ajuta.

În afacerea dvs. este dificil să colectați e-mail-uri la plată (un restaurant sau o cafenea)? Puteți colecta aceste informații în alte moduri. Restaurantele pot utiliza sisteme de rezervări online pentru a capta adrese de e-mail.

Cafenelele pot crea programe digitale de loialitate. Acestea colectează adrese de e-mail la punctul de vânzare în schimbul unei căni de cafea gratuite la fiecare nouă achiziție.

Unificarea acestor date online și în persoană se realizează cu ușurință dacă utilizați un CRM pentru a gestiona interacțiunile clienților. CRM-urile simplifică asamblarea tuturor datelor clienților într-un singur loc.

De la informații de contact până la fiecare interacțiune anterioară cu marca dvs., toate „trăiesc” în CRM. Acest tip de informație este de neprețuit pentru a înțelege performanța publicității dvs.

Învățați din campanii

După ce ați creat o imagine a eficienței campaniei dvs. de publicitate online, este posibil să vă simțiți tentați să vă relaxați. Cu toate acestea, greul doar acum începe.

Urmărind publicitatea online, aveți acum un avantaj imens. Aceste informații vă pot propulsa viitoarele decizii publicitare. Poate că la urmărirea anunțurilor dvs. ați constatat că mesageria dintr-o campanie a funcționat bine, în timp ce alta nu a avut ca rezultat conversii.

Sau poate ați aflat că anunțul dvs. a condus oameni pe website dar se pierdeau pe parcurs. Aceștia nu atingeau obiectivul dvs. final de conversie.

Fiecare campanie publicitară (fie că este un succes furibund sau o mare dezamăgire) este o oportunitate pentru dvs. de a învăța și a vă îmbunătăți.

Puteți recrea tacticile care au funcționat bine în următoarea dvs. campanie. Pentru acele campanii mai puțin reușite puteți încerca o nouă abordare, data viitoare.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button