AfaceriMarketingȘtiri

Retargeting, ghidul începătorului pentru atragerea de clienți

92% dintre consumatori fac altceva decât o achiziție la prima lor vizită pe website-ul unei companii

Depuneți mult efort pentru a atrage consumatorii pe website-ul dvs. E locul unde se întâmplă „magia”. Oamenii ajung să afle mai multe despre afacerea dvs. și să cumpere bunuri sau servicii.

Dar ce se întâmplă atunci când cineva merge pe website-ul dvs., dar nu devine client?

Acest lucru se întâmplă foarte des. 92% din consumatori fac altceva decât o achiziție la prima vizită pe website-ul unei afaceri.

Și când vă gândiți la călătoria clienților, are sens. Oamenii vor să cunoască, să aprecieze și să aibă încredere în afacerea dvs. înainte de a se angaja să „predea” cardul lor de credit.

Deci adevărata întrebare este: Cum atrageți atenția celor 92% dintre consumatori? Prima lor vizită pe website-ul dvs. nu vă ajută dacă nu se mai întorc niciodată.

Aici intervine retargeting-ul. Această tehnică de publicitate digitală vă permite să reamintiți consumatorilor, care altfel s-ar putea îndepărta, că sunteți încă aici!

Dacă nu ați încercat-o niciodată, acest ghid simplu este exact ceea ce aveți nevoie. Puteți pune în funcțiune o campanie de retargeting eficientă. Aflați alte detalii din articolul de blog oferit de platforma pentru advertoriale.

Retargeting: ce este?

Probabil că ați întreprins o anumită formă de publicitate digitală înainte. Dar poate că nu v-ați aventurat în lumea retargeting-ului în mod specific.

Retargeting-ul este diferit de alte forme de publicitate digitală. Vă permite să vă direcționați conținutul publicitar către persoane care au interacționat anterior cu marca dvs.

Ați dat click vreodată pe o descriere a produsului de pe un website și ați primit fotografii ale produsului respectiv în anunțuri banner de pe alte website-uri? Dacă răspunsul este afirmativ, ați experimentat retargeting-ul!

Cum funcționează?

Google și Facebook au creat instrumente inteligente pentru a urmări comportamentul consumatorilor pe website. După ce știu că cineva a fost pe website-ul dvs. instrumentul declanșează afișarea anunțurilor pentru consumatori fie pe Facebook, fie prin rețeaua de căutare sau de afișare Google Ads.

Retargeting pe Facebook

Crearea de reclame retargetate pe Facebook începe cu crearea și instalarea unui Facebook Pixel. Pixel-ul este un fragment de cod pe care îl puteți genera automat în Facebook Business Manager.

Apoi, copiați și lipiți codul în etichetele de antet de pe website-ul dvs. Astfel, începe să se alimenteze cu informații despre vizitatorii website-ului dvs. contul Business Manager.

Odată cu instalarea, Facebook vede acum pe toți cei care vă vizitează website-ul. Apoi, depinde de dvs. să spuneți Facebook pe care dintre acei oameni doriți să îi vizați prin publicitate.

Reveniți pe Facebook pentru a defini publicul țintă pentru campania dvs. de retargeting. Puteți selecta diferite comportamente și atribute pentru campanie.

De exemplu, să presupunem că doriți să reduceți abandonul de coș pe website. Puteți crea un public personalizat pe Facebook care să afișeze publicitate pentru cei care au fost pe website-ul dvs., au pus articole în coș și apoi au plecat înainte de a finaliza achiziția.

Apoi, este timpul să vă creați anunțul real. Publicul pe care îl vizați este format din cumpărătorii ce au abandonat coșul. Vă recomandăm să le arătați un anunț care să ofere livrare gratuită pentru articole.

Găsiți ceva care să-i facă să revină pe website și să finalizeze achiziția.

Este important să creați reclame care să aibă un îndemn specific și care să se adreseze publicului țintă. Dacă vizați persoanele care și-au abandonat coșurile, nu are sens să le arătați un anunț pentru un produs complet diferit.

Urmărind comportamentul vizitatorilor pe website, aveți informații privilegiate despre dorințele și nevoile lor. Utilizați acest instrument pentru a crea un anunț adaptat călătoriei clienților!

Retargeting pe Google

Există o mulțime de asemănări între procesul de retargeting de pe Google și cel de pe Facebook. În Google puteți să vă conectați contul Ads la Google Analytics pentru a urmări comportamentul utilizatorilor.

Analiza vă permite să creați un pixel de urmărire, la fel ca în cazul Facebook. Acesta poate fi instalat și pe website-ul dvs. între etichetele de antet.

După ce v-ați conectat conturile Ads și Analytics, este timpul să vă configurați listele de public. Folosind platforma lor de reorientare, puteți ajunge la publicul din campaniile de căutare, display sau video (prin YouTube).

La fel ca pe Facebook, puteți defini parametri specifici pentru comportamente sau date demografice. Vor forma acele date pe care doriți să le afișeze publicului vizat de retargeting.

Acestea pot fi atribute persoanelor care au dat click pe un anumit îndemn la o pagină sau au achiziționat anterior un anumit articol de pe website-ul dvs.

Odată ce publicul este stabilit, treceți la crearea anunțurilor. Ca în cazul Facebook, este important să vă asigurați că anunțul se sincronizează cu acțiunile anterioare ale publicului vizat.

Retargeting 2.0: specificați-vă codurile

Nu trebuie să vă mulțumiți cu un singur pixel pe pagina de pornire. De fapt, puteți și ar trebui să personalizați pixel-ul pentru diferite pagini ale website-ului dvs.

Dacă aveți o afacere de comerț electronic, puteți adăuga pixeli unici la fiecare pagină specifică a produsului. Acest lucru îi va pune pe acei vizitatori la fiecare pagină individuală într-un anumit compartiment de retargeting.

În acest mod vă asigurați că văd conținutul cel mai relevant pentru ei.

De exemplu, dețineți o afacere cu pantofi pentru bărbați, femei și copii. Puteți crea pixeli diferiți pentru fiecare pagină a produsului.

Cineva care a vizitat o pagină pentru pantofii de bărbați va fi apoi adăugat la lista de retargeting a pantofilor pentru bărbați. În acest fel, vor vedea anunțuri pentru pantofi de bărbați, nu adidași pentru bărbați sau pantofi pentru copii.

Crearea unor segmente de public specifice garantează faptul că fiecare utilizator vede anunțuri retargetate. Ele sunt personalizate după propriul comportament de pe website-ul dvs.

Secretul din spatele retargeting-ului

Acest tip de personalizare este secretul retargeting-ului de succes. Doriți să utilizați retargeting-ul pentru a crea o pâlnie. Această pâlnie îi determină pe cei care vă cunosc afacerea să vă placă și să se îndrepte spre vânzare.

Puteți aborda clienții existenți cu oferte de vânzare încrucișată.

Să presupunem că aveți pixel pe pagina „Despre noi” a website-ului dvs. Vă dați seama că majoritatea vizitatorilor de pe această pagină vor doar să vă cunoască.

Prin urmare, ați putea reorienta aceste persoane cu informații mai detaliate despre afacere. Poate că anunțurile le arată link-uri către conținutul blog-ului sau îi invită să acceseze pagina de contact.

Îi întâmpinați cu conținut care îi ajută să cunoască și să aibă încredere în afacerea dvs. Și acesta e următorul pas logic în călătoria clientului.

Pentru cei care au deja încredere în dvs. și se îndreaptă către fazele de încercare și cumpărare, mesajele ar trebui să fie diferite. Să presupunem că instalați un pixel pe pagina „Obțineți o ofertă” de pe website.

Oricine vizitează această pagină probabil dorește să se adreseze personal echipei dvs. Dacă le prezentați o ofertă gratuită sau una de probă ar putea fi declicul de care au nevoie.

În cele din urmă, vă puteți retargeta clienții existenți. Afișarea de produse complementare celor cumpărate recent de la dvs. reprezintă o modalitate excelentă de a vinde încrucișat clienților.

Concluzie

Cheia unui retargeting eficient este să faceți oferta corectă la momentul potrivit. Această abordare ușurează perspectivele în direcția pâlniei spre a deveni clienți cu drepturi depline.

Retargeting-ul vă permite să creați mesaje specifice. Puteți personaliza mesaje și întâmpina publicul cu exact ceea ce trebuie să audă, indiferent unde se află în călătoria lor.

Business

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button