AfaceriȘtiriȘtiri SEO

Sfaturi pentru dezvoltarea conținutului pentru afacerile mici

Cum putem atrage clienții potriviți pentru ce oferim?

Dezvoltarea conținutului este procesul de cercetare, organizare și producere a conținutului relevant pentru publicare și promovare.

Este o funcție crucială a oricărei întreprinderi mici, indiferent dacă conținutul pe care îl produceți este intern, direct pentru clienți sau face parte dintr-o campanie de marketing mai mare.

Dar este important să obțineți corect dezvoltarea conținutului. Greșelile pot avea efecte de anvergură asupra modului în care clienții vă percep marca.

Iată cinci lucruri de care trebuie să țineți cont atunci când dezvoltați conținut orientat spre client pentru afacerea dvs. mică.

Luați în serios perspectivele publicului

Înțelegând în mod clar clientul dvs. tipic, spre deosebire de doar datele demografice ale acestuia, puteți crea conținut relevant. Acesta trebuie să răspundă nevoilor și preocupărilor lor specifice.

Ajutându-i să rezolve probleme, le câștigi încrederea, loialitatea și decizia de achiziție. Acest lucru va duce la o mai mare personalizare și satisfacție a clienților.

În general, mărcile se bazează pe segmentare. Iau în considerare factori precum vârsta, sexul, statutul socio-economic, locația geografică și alte detalii demografice.

Pe de altă parte, cu persoanele, mărcile obțin informații mai valoroase, mai exacte și mai personale despre comportamentul, gusturile și preferințele tipice ale clienților.

De exemplu, puteți afla ce ton, mediu și stil de comunicare preferă. În acest fel, puteți răspunde cel mai bine clientului dvs. mediu.

Majoritatea specialiștilor în marketing creează conținut fără o perspectivă adecvată asupra publicului.

Dacă concurenții dvs. au un conținut mai relevant, orientat spre client, ar putea câștiga clienții dvs. Prin urmare, este important să luați în serios informațiile despre public.

Nu treceți peste cercetarea cuvintelor cheie

Specialiștii în marketing cu o perspectivă slabă asupra publicului tind, de asemenea, să facă presupuneri cu privire la conținutul sau subiectele dorite de publicul lor.

CMI raportează că 65% dintre marketerii B2B află mai multe despre publicul lor folosind cercetarea cuvintelor cheie.

Există mai multe modalități de a efectua cercetări tematice mai informate și de a evita greșelile de dezvoltare a conținutului bazate pe subiecte. Una dintre ele este cercetarea cuvintelor cheie.

Există instrumente gratuite de cercetare a cuvintelor cheie, cum ar fi Google Keyword Planner, Google Correlate, Keyword In, Ubersuggest, etc.

Cercetarea cuvintelor cheie utilizând Ahrefs, de exemplu, afișează volumul căutărilor, dificultatea cuvintelor cheie, procentul de trafic plătit și organic.

În panoul de administrare, scorul de dificultate al cuvântului cheie arată câte website-uri trebuie să treceți pentru a vă clasa pe primul loc pentru acel cuvânt cheie.

Din ideile de cuvinte cheie, puteți genera subiecte pentru cuvinte cheie mai puțin competitive.

De exemplu, puteți efectua cercetări de cuvinte cheie pe subiecte legate de Instagram. Ulterior, puteți începe să creați conținut relevant pentru a vă dezvolta profilul de business pe această platformă.

Alte modalități de a genera idei de subiecte includ generatoare de postări pe blog, Google Autosuggest, sondaje de audiență, implicare în rețelele sociale, comentarii pe blog, Quora, tendințe, știri, concurenți și prin întrebarea directă a publicului.

Cercetarea concurenților este esențială

Este important să rămâneți la curent cu ceea ce concurenții dvs. publică în ceea ce privește conținutul.

Puteți configura Alerte Google pentru a monitoriza mențiunile concurenților.

Cu alertele Ahrefs puteți monitoriza, de asemenea, backlink-urile concurenților, cuvintele cheie noi și mențiunile la intervale selectate. Aceste notificări sunt livrate la adresa dvs. de e-mail.

Analizând periodic rutina de dezvoltare și creare a conținutului concurentului dvs., puteți obține informații valoroase despre cuvintele cheie pentru care sunt clasate și conținutul cu cele mai bune performanțe.

Stabiliți un buget rezonabil

Dezvoltarea conținutului de calitate costă bani. Cu toate acestea, bugetul dvs. de marketing pentru conținut va depinde de factori precum obiectivele, dimensiunea și veniturile.

Un buget tipic de marketing pentru conținut acoperă crearea, distribuția, gestionarea și măsurarea rezultatelor.

Eliminarea oricăruia dintre acestea poate afecta nivelul de succes pe care îl înregistrați cu eforturile dvs. de marketing de conținut.

Target Marketing Magazine raportează că, în medie, 32% din bugetul respondenților lor se îndreaptă spre dezvoltarea și crearea de conținut, iar alte 27% către distribuție și promovare.

Bugetul dvs. va depinde de resursele pe care le aveți și de dimensiunea companiei dvs., dar este important să nu treceți cu vederea alocarea unui buget specific dezvoltării și promovării conținutului.

Angajați scriitori buni

Angajarea unui bun creator de conținut poate fi dificilă.

Un scriitor bun este obligat să traducă planul dvs. de dezvoltare a conținutului într-o copie excelentă, iar aceasta implică cercetări, idei, brainstorming, culegere de fapte și cifre, scriere sau redactare, rescriere, corectură, editare, optimizarea conținutului pentru căutare și publicare.

Conținutul irelevant duce la implicare slabă, timp de ședere redus, rată mare de respingere, clasare slabă, invizibilitate în căutări, trafic organic redus, conversie redusă și multe altele.

Pe de altă parte, externalizarea creației dvs. de conținut către profesioniști independenți, calificați și de încredere sau angajarea unui manager de conținut in house, poate contribui la umplerea acestui deficit de abilități și la creșterea autorității online a afacerii dvs.

Advertoriale

Articole și documentații din diverse domenii de activitate. Suntem specializați în servicii de optimizare SEO, promovare și servicii de link building. Compania noastră deține peste 90 de website-uri din diverse domenii de activitate.

Articole recomandate

Back to top button